کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آغاز به کار نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در یاسوج / علت غیبت معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟ + توضیحات معاون سیاسی

14 آذر 1401 ساعت 10:18

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به مناسبت هفته پژوهش در مصلی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی آغاز به کار کرد.


نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به مناسبت هفته پژوهش در مصلی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی آغاز به کار کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 14 آذرماه 1401) نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با حضور سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محسن فرزین رئیس پارک علم و فناوری، رئیس دانشگاه یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسوولان استانی و شهرستانی در مصلی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.
در آئین افتتاح این نمایشگاه، محسن فرزین_ رئیس سازمان پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد_ در ابتدا یادی از شهدای انقلاب اسلامی کرد و با اشاره به اهمیت و جایگاه پژوهش در زندگی مردم، اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا روز چهارشنبه در مصلی شهر یاسوج برپا است و مردم، دانشجویان و دانشگاهیان می‌توانند دستاوردهای پژوهشی و فناوری و مسائل مربوط به فن بازار را مورد بازدید قرار دهند.
وی گفت: شاید این سئوال پیش بیاید که پژوهش چه تاثیری در زندگی مردم دارد و تأثیر آن خیلی محسوس نباشد، اما وقتی پژوهش به فناوری و فناوری به نوآوری برسد و در اختیار مردم قرار بگیرد، آنگاه به اهمیت علم و پژوهش در سطح جامعه بیشتر پی خواهیم برد.
به گزارش کبنا، حاشیه‌های افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری یاسوج هم قابل توجه بود.
این نمایشگاه با یک اتفاق تلخ شروع شد. ناهید شاکری فناور مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد که در روزهای اخیر در حادثه‌ای تلخ جان خود را از دست داد، تصویر یادبود او در آیین افتتاحیه حزن خاصی را بخشیده بود.
اما در این نمایشگاه، معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مسوولان این آیین، حضور پیدا نکرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین شرکت نکرد. درعوض، سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد. هاشمی‌مهر همواره اهتمام جدی برای حضور در برنامه‌ها و مناسبت‌های اجتماعی و فرهنگی دارد. 
سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز، علت عدم حضور استاندار و معاون اقتصادی را توضیح داد و اظهار داشت: به دلیل کار مهمی که در تهران پیش آمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آقای عسکری معاون اقتصادی استاندار به تهران سفر کرده‌اند و به امید خدا بعد از برگشت به‌طور مفصل در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و پاسخگوی فناوران و پژوهشگران و رسانه‌ها خواهند بود.


کد مطلب: 455264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455264/آغاز-کار-نمایشگاه-هفته-پژوهش-فناوری-یاسوج-علت-غیبت-معاون-اقتصادی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-توضیحات-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1