تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۷۰۳۰۶
به مناسب هفته پژوهش انجام گرفت؛

تجلیل از 31 پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۱
کبنا ؛
به مناسب هفته پژوهش، آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همت معاونت تحقیقات وفناوری این دانشگاه برگزارگردید.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه در این آیین ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش بنا به اهمیت ویژه این مسئله و ایجاد فرصتی برای بررسی دستاوردها، چالش های فرای روی پژوهش و نیز تجلیل و قدردانی از زحمات وتلاش های محققین و پژوهشگران، نامگزاری شده است.
وی افزود: نقش وِیژه پژوهش در همه حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و در ابعاد مختلف حیات بشری خود را به منسه ی ظهور رسانیده است.
جاودان سیرت همچنین پژوهش را یک وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: پژوهش صرفا مختص به گروه خاصی از جامعه نیست و با توجه به نقش محرکه ی پژوهش در توسعه جوامع باید نگاه خود را به این مسئله تغییر و همه در این راستا گام بردارند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: یکی از انتظارات ما از حوزه پژوهش دانشگاه نیز برنامه ریزی در جهت معرفی دانشمندان استان به جامعه و تشویق دانشجویان و دانش آموزان به مسئله پژوهش است چرا که یکی از عوامل مهم در توسعه پایدار همین پژوهش است.
در ادامه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به ارائه گزارش عملکرد این معاونت پرداخت و تصریح کرد: طی سال های 1401 و 1402 بالغ بر 455 مقاله ISI، PUBMED وعلمی_ پژوهشی داشته ایم.
سید امین حسینی مطلق گفت: الکترونیکی کردن اخذ پایه سالانه، گردش طرح های تحقیقاتی تا مرحله تسویه حساب نهایی و فعالیت های کمیته اخلاق و صدور کد اخلاق از طریق سامانه اخلاق کشوری از جمله اقدامات صورت گرفته در این معاونت است.
وی با اشاره به تصویت و اجرای بسته های حمایتی و تشویقی برای پژوهشگران، اذعان داشت: پرداخت هزینه تشویق مقالات بر اساس دستورالعمل وزارتی(64 مقاله به مبلغ یک میلیارد ریال) اجرایی نموده و هزینه های اجرای طرح های تحقیقاتی به ازای مقاله شرطی را نیز افزایش داده ایم.
حسینی مطلق بروز رسانی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری سالن عرضه اطلاعات، بازسازی و ایجاد ساختمان جداگانه برای مرکز عوامل اجتماعی موثر بر سلامت  و نیز پیگیری جهت راه اندازی 2 واحد تحقیقات بالینی در بیمارستان های شهید جلیل و امام سجاد(ع) یاسوج را از دیگر اقدامات این معاونت عنوان کرد.
وی در پایان یادآور شد: امروز نیز به مناسبت هفته پژوهش از 31 پژوهشگر، فناور و همیار پژوهشگر تجلیل خواهیم نمود.
آیین تجلیل از پژوهشگران، فناوران و همیار پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور دکتر سعید جاودان سیرت؛ سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از پژوهشگران دانشگاه برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیمار
Iran, Islamic Republic of
بعضی ازاین متخصص ها وفوق تخصص ها که مطب آزاددارند به هیچ عنوان بیمه روستایی که تحت پوشش بیمه سلامته قبول نمیکنند...ازاستاندارمحترم ونمایندگان محترم تقاضامتدیم ترتیبی اتخآذبفرمایندملت رانجات بدهندوملزمشون کنن با قراردادبابیمه ها...حالا که باپول بیت المال وداخل این کشوربرای خودتان کسی شدید شکرانه اش رابجای بیاوریدواینقدرمادی نباشید..پول اخرش به دست میادولی رضایت ودعای خیرمردم یه چیزدیگه است...قدری تفکر...
حسن
United States
په کلا ۳۱ نفر من ای سالن نیستن که و ۳۱ نفر تجلیل وابیده. خخخخخ
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1