تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۶۹۹۳۰
با حضور معاون استاندار؛

زنگ هفته پژوهش در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد

۰
زنگ هفته پژوهش در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد
کبنا ؛
آیین استانی نواختن زنگ هفته پژوهش و فناوری با حضور معاون استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، علی‌مراد پیوند روز شنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش گفت: امیدواریم برگزاری اینگونه همایش‌ها و مراسم‌ها زمینه بروز، ظهور و کشف استعدادها و توانایی‌های ناب دانش‌آموزان استان شود.
پیوند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پژوهش گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به مساله پژوهش توجه ویژه داشته اند و بر حل مشکلات از طریق راه های علمی و کم کردن فاصله علمی کشور تاکید نموده و حتی اینکه در آینده ای معقول به مرجع علمی جهان شویم را بیان نموده اند و در واقع مسیر راه را برای دانش آموزان، دانشجویان و همه اساتید و معلمین و مدیران روشن نموده اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اطهار داشت: هفته پژوهش هر ساله در آذر ماه در سطح استان برگزار و امروز نیز با نواختن زنگ پژوهش آغاز شد.
پیوند افزود: هدف از برگزاری هفته پژوهش و فناوری این است که ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع پژوهش در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم یکی از دستاوردهای خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی را برشماریم می توانیم به حوزه علم، پژوهش و نوآوری اشاره کنیم.
وی با اشاره به نقش مدارس در زمینه فرهنگ سازی پژوهش گفت: فرهنگ پژوهش محوری ترویج یابد که در این زمینه مدارس نقش مهمی را بر عهده دارند چرا که اولین مکان برای پرسشگری و پژوهش محور شدن نوجوانان ما مدارس هستند.
معاون استاندار به ارتباط بین آموزش و پژوهش اشاره کرد و افزود: میان آموزش و پژوهش ارتباط مستقیم و تنگاتنگی حاکم است و انتقال دانش و مهارت از طریق آموزش انجام می شود لذا در مدارس ما باید به هر دو مقوله بطور جدی پرداخته شود.
پیوند با تاکید بر پژوهش در سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش گفت: پژوهش محوری و علم محوری، عامل اصلی برای تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.
گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان و فرهنگیا ن پژوهشگر برتر با اعطاء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1