تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۹۰۶۶۰
در جلسه شورای اداری شهرستان لنده مطرح شد

حمله شدید فرماندار لنده به مدیرکل راهداری؛ چرا دروغ گفتید و قسم خوردید؛ بیش از شش ماه هست که امروز و فردا می‌کنید؟ / اگر جرأت امضا و حل مشکل مردم را ندارید چرا در مسئولیت‌ها می‌مانید؟!

۱۵
۰
حمله شدید فرماندار لنده به مدیرکل راهداری؛  چرا دروغ گفتید و قسم خوردید؛ بیش از شش ماه هست که امروز و فردا می‌کنید؟ /  اگر جرأت امضا و حل مشکل مردم را ندارید چرا در مسئولیت‌ها می‌مانید؟!
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان به‌شدت از نحوه عملکرد مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای انتقاد کرد و خواستار پیگیری نهادهای امنیتی و نظارتی در این زمینه شد.
به گزارش کبنا، جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، امام‌جمعه، بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت و مدیران شهرستانی برگزار شد.
در این جلسه فرماندار لنده با انتقاد از عملکرد مدیرکل راهداری و جهاد کشاورزی از آن‌ها خواست تا نسبت به پروژه‌های شهرستان لنده جدیت بیشتری به خرج دهند.
جلال دانش با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها یک ودیعه الهی و باید تا آخرین لحظه پیگیر مشکلات مردم بود، گفت: هر چند زمان کوتاه بود؛ ولی در این زمان کوتاه حجم کار بسیار خوبی صورت گرفت که همه قابل‌اندازه‌گیری و ارائه است؛ اما گلایه‌ها یاد هست.
دانش با بیان اینکه کارهای بزرگی در حوزه شهرستان انجام شد در انتقاد از پیمانجو مدیرکل راهداری گفت: انتقاد از یک مدیر نافی خدمات ارزنده صورت‌گرفته شده نیست؛ اما واقعاً از مدیرکل راهداری گله‌مندیم و از وقتی که آقای پیمانجو در استان حضور یافت جز وعده از او چیزی ندیدیم.
جلال دانش گفت: درحالی‌که حدود ۴۰ درصد اعتبارات شهرستانی را به حوزه راه اختصاص دادیم؛ اما در  اکثر اوقات باید شاهد خرابی دستگاه‌های راهداری باشیم.
وی افزود: با همه انتقاداتی که به محمدی مدیرکل سابق داشتیم؛ اما هر اتفاقی هم افتاد مربوط به‌پیش از دوران مدیرکل جدید راهداری است.
فرماندار لنده تأکید کرد: این آقا فقط وعده می‌دهد و مطمئنم اگر زمان ایشان بود نه لنده تراب فاز دومش کلنگ‌زنی می‌شد و نه پل شهید طیب یا سایر خدمات انجام می‌گرفت.
جلال دانش افزود: در خصوص جاده عروه و لنده تراب حدود ده روز پیش جلسه داشتیم از روزی که از جلسه رفتند با همه وعده و وعیدهای همیشگی اصلاً تلفن خود را پاسخ نداند. مگر مسئولیت‌ها ارث شخصی کسی است که هر وقت دلش خواست حرفی را بزند و مردم را به حال خود رها کند؟!
فرماندار لنده گفت: چقدر باید مظلومیت مردم عروه را به شما گوشزد کنیم؟ مگر نگفتید به شرفم قسم از لنده که بروم فردا تفاهم‌نامه عروه را جهت تسهیل در تردد مردم امضا می‌کنم! چرا دروغ گفتید و قسم خوردید؛ اما بیش از شش ماه هست که امروز و فردا می‌کنید؟ اگر جرأت امضا و حل مشکل مردم را ندارید چرا در مسئولیت‌ها می‌مانید؟!
جلال دانش با بر شمردن اهمیت پل وحدت و دستورات و پیگیری‌های ویژه استاندار دراین‌خصوص گفت: چرا ۴ ماه هست عرشه پل وحدت تکمیل شده اما هر بار وعده می‌دهید که هفته آینده؟ و هر هفته به بهانه‌ای ارسال نمی‌شود درحالی‌که تکمیل این پروژه از تأکیدات آقای استاندار بود.
فرماندار ضمن درخواست ورود نهادهای امنیتی و نظارتی به این موضوعات گفت: همین‌جا اعلام می‌کنم اگر در زمستان آینده در این منطقه اتفاقی برای ساکنین بیفتد باید مدیرکل راهداری جوابگو باشد.
دانش با اشاره به مشکلات پروژه‌هایی مانند پل‌های بنه علیاری، جاده دوک و عروه گفت: دلیلی ندارد که یک مسئول به‌خاطر اینکه اواخر دوره مسئولیتی اوست بی‌انگیزه شود. باید یک کسی این‌ها را ملزم به پاسخگویی کند.
فرماندار لنده ادامه داد: چرا مشکل جاده دوک را حل نمی‌کنید؟ چند بار و چند ماه باید فقط وعده بدهید و قدرت حل یک مشکل ساده را ندارید! گفتند؛ قیر جاده دوک حدود یک سال هست در کارخانه آسفالت لنده خالی شده است.
می‌گویند کارخانه شهرداری غیراستاندارد هست و چندین بار با مدیرکل راهداری صحبت کردم که موانع قانونی را بر طرف کنید تا پیمانکار از شهرستان دیگری آسفالت تأمین کند می‌گوید پیمانکار بیاید همین هفته حل می‌شود؛ پیمانکار هر بار حضور پیدا می‌کند هیچ جواب روشنی داده نمی‌شود و این قصه هر ماه و هر هفته تکرار می‌شود؛ چون اراده‌ی قوی بر حل مشکل وجود ندارد.
وی تصریح کرد:چقدر باید هفته‌ها و ماه‌ها بگذرد تا جنابعالی بتوانید یک مشکل ساده را حل نمایید و به خود زحمت امضا دهید؟!
فرماندار لنده افزود: سال ۱۴۰۱ از رئیس سازمان راهداری کشور مجوز بازگشایی و تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز و آسفالت جاده لنده به قیام را گرفتیم؟ چرا انجام نمی‌دهید؟ به مردم توضیح دهید.
جلال دانش گفت: یک روکش آسفالت قرار بود در روستاهای شبتاب به مونه انجام شود. به هر دلیلی مثل معارضات مردمی و تخلفات پیمانکار انجام نگرفت؛ چرا باید یک سال برای پیمانکاری که معلوم هست و قطعاً نمی‌خواهد مشکل مردم را حل کند تشکیل جلسه می‌شود؟ چقدر زمان لازم است تا یک پیمانکار متخلف خلع‌ید شود؟ از دبیر شورای فنی سؤال می‌کنیم جواب می‌دهند مقصر دستگاه‌های مربوطه هستند که پیگیری نمی‌کنند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: ما تا آخرین لحظه مسئولیت موظفیم مشکلات مردم را حل کنیم و اگر مدیری کوتاهی کند و نمی‌تواند به مردم خدمت کند باید کنار برود و وقت دولت؛ نظام و مردم را تلف نکند.
فرماندار لنده در ادامه از تلاش همه مدیران و گروه‌های مردمی در جهت مهار آتش‌سوزی‌های اخیر قدردانی کرد و افزود: از مدیرکل بحران استانداری، بخشدار موگرمون و هلال‌احمر، سپاه و همه دستگاه‌ها خصوصاً اداره منابع طبیعی و رئیس اداره تشکر کردند و شهرستان لنده را در مهار آتش‌سوزی‌ها یک شهرستان موفق عنوان کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت فرماندار شجاع
لنده سیتی
Iran, Islamic Republic of
حرف حق
تشکر از شما که شجاعانه حرف مردم را میزنید
مهندس
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار شما که پروژه هات یک ریال تخصیص ندارند چطور میخواهید پیمانکار کار کند، من از سندیکای پیمانکاران استان به شما عرض میکنم برو به نهادهای بفرما که ۱۰۰۰ میلیارد بودجه راهداری کشور را چرا دادید به ستاد اربعین که الان پیمانکاران حوزه راه و راهداری کارگاهشون تعطیل شده؟ برادر من حرف برای رضای خدا بزن. تا الان پیمانکاران با پول خودشان و حرمت همین مدیرکل پروژه ها را چرخاندن، ما هرچه میکشیم از سیاسیون بی تجربه هست
حقگو
India
احساس میکنم در این اواخر کار فرماندار لنده کاری شده و خوب بفکر مردم لنده هستش
Iran, Islamic Republic of
😁😁😁😁😁😁
فرمانداری که چهار روز تا الان خواب تشریف داشته
تو کجا و تخصص اظهارنظر راجع به راه کجا
برو فلسفه ادامه بده 😅😅
بچه زرنگ
Iran, Islamic Republic of
فعلا مدیرکل راهداری دنبال تثبیت خودش است
همکار
Iran, Islamic Republic of
وجدان تنها محکمه ای هست که نیاز به قاضی نداره
واگذارت به امام حسین با این اظهارنظر
ضمنا مهندس پیمانجو تنها نیروی اصلاح طلب در دولت سیزدهم بوده مه بر اساس تجربه، دانش و سواد کافی و سوابق ارزنده ۱۵ سال معاونت راه شهرسازی مدیرکل راهداری استان شده
سازمان بازرسی و وزارت اطلاعات باید قضاوت کنند نه افرادی مثل شما که دنبال منافع شخصی هستید .
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی مثل شما فرماندار باشه که چیزی در چنته نداره فقط ادعای تو خالی، نباید هم انتظار پیشرفت امور رو داشت
Iran, Islamic Republic of
اگه همین جناب فرماندار از طریق ضابطه و مراحل قانونی استخدام و در چنین مسند مهمی می نشست می تونست با پتک به راس سر مسئولین حمل و نقل بزنه، جای سوال ست چطوری از قانون و عدالت و ضابطه حرف میزنه
کجای کار جناب فرماندار
مالی
Iran, Islamic Republic of
خوب است وضعیت مالی، باغات و آپارتمان های مدیرکل در دوره مسکن و شهرسازی و اکنون در راهداری بررسی شود.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
ای ملت باورکنیدکمترازصدمترازجاده کریک بیاره سالهاست اسفالت نشده ...حیف پول وحقوق که میدن به اینها....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
راه محور توسعه است ،مهمترین دلایل عقب ماندگی کهگیلویه بزرگ همین نبود راههای مواصلاتی هست ،شهرستان لنده همچنان بن بست ودراین چندسال هیچ خدمتی درحوزه راهداری دراین شهرستان صورت نگرفته
United States
اتفاقا تنها مدیرکلی که بنده دیده ام درتمام وقت اداری وغیر اداری پای کار هست جناب پیمانجو هست بخد ا بنده درطول این مدت شش ماه که کارم دراداره راه گیر بود هروقت میرفتم اداره ایشان حضور داشت وامکان نداشت هیچ ارباب رجویی بدون پاسخ درحد توانش برگردد شاید کارمندان اداره سر کا حضورنداشتند ولی ایشان همیشه جوابگو بوده شاید جایی اعتبار نبوده وتلاش ایشان ندیجه نداده دلیلی برحمله به ایشان ومدیریتش دریک شهرستان نیست ایشان مدیری جوان وبا سابقه درخشان وپیگر مستمر مشکلات مردم هست حتی درساعاتی که جلسه داشتن سعی میکردند بین جلسه استراحت چند دقیقه ای جوابگوی ارباب رجوع باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این فرماندار متاسفم که بدون تخصص و تجربه کافی عملکرد اداره کل راهداری استان را که بهترین خدمات در حوزه راه را به شهرستان لنده ارائه نموده زیر سوال برده
ان شالله با انتصاب استاندار جدید دولت چهاردهم فردی باتجربه و در حد فرماندار جایگزین شما گردد تا بتواند با تعامل بیشتر پیگیر مشکلات شهرستان شود .
Iran, Islamic Republic of
با شناختی که از مهندس پیمانجو مدیرکل راهداری استان دارم اگر استان چهار تا مدیرکل مثل ایشان که باسابقه ۲۵ سال بصورت رسمی که ۱۵ سال دارای سمت معاونت بوده و تحصیلات مرتبط ایشان داشت الان حال روز استان این نبود
جناب مهندس پیمانجو شبانه روز پای کار هست
نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی همچنین دکتر احمدزاده استاندار محترم و مهندس روستا معاون عمرانی در جریان عملکرد ایشان کامل هستند
وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد
جناب فرماندار این چهار روز خیلی زرنگ شدی
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1