تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۴۹۰۶۵۳
یادداشت ارسالی:

محمدباقر شریفی گزینه‌ای برای تعادل بخشی در گچساران و باشت

۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
محمدباقر شریفی گزینه‌ای برای تعادل بخشی در گچساران و باشت
کبنا ؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم و ریاست‌جمهوری چهاردهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت اگر چه با برخی تخلفات و ایرادات اساسی همراه بود؛ اما پرده از واقعیات زیادی در این حوزه انتخابیه برداشت. 
هر چند در انتخابات مجلس یک‌بار دیگر غلامرضا تاج‌گردون موفق به کسب اکثریت آرا  شد؛ اما اتفاقات در آن انتخابات نشان از شکنندگی شرایطی داد که قبل از آن احساس می‌شد از استحکام بیشتری برخوردار است و آن سازمان  و تشکیلات و پایگاه رأی غلامرضا تاج‌گردون است.
تاج‌گردون یکی از مردمی‌ترین نمایندگان تاریخ نمایندگی در کشور است؛ اما این گزاره هرگز به معنای ثابت و همیشگی بودن نیست و اگر این موضوع مدیریت، تقویت و به‌روزرسانی نشود مخاطرات جدی را در پی خواهد داشت. از همین جاست که تاج‌گردون باذکاوت و دوراندیشی که دارد قطعاً در پی اصلاح و بهبود شرایط خود برخواهد آمد و هرگز قانع به کم نخواهد بود.
 جذب و استفاده و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و جوان و جدید یکی از راهبردها و امکانات پیشروی تاج‌گردون است. نیروی انسانی شایسته از جمله ظرفیت‌های گچساران و باشت است. نیرویی که در هر سطحی و در هر کجا مورداعتماد قرار گرفته است به‌خوبی از عهده وظایف محوله برآمده است.
نیروی انسانی که البته بیش از این نیازمند حمایت و توجه در سطح استانی و ملی است و باتوجه‌به ارتباط و نفوذ تاج‌گردون  در دولت جدید اقل انتظار تقویت و رشد  این نیرو در سطح استان و کشور است.
بی شک محمدباقر شریفی یکی از همین نیروهای توانمند و شایسته است که درگذشته  در هر جایگاهی که حضور داشته است منشأ خیروبرکت و اتفاقات بزرگ بوده است. وی  در انتخابات گذشته خود در ابتدا قصد کاندیداتوری در صحنه انتخابات  را داشت که در ادامه و با تشخیص درست از عرصه رقابت کنار رفت و در کنار غلامرضا تاج‌گردون با تمام توان ایستاد و به خلق حماسه بزرگ اسفند 1402  در گچساران و باشت یاری رساند.
 شریفی نیروی جوان و توانمندی است که امروز باید  نه فقط در سطح گچساران و باشت بلکه در  سطح استانداری و حتی مسئولیت‌های ملی موردتوجه و حمایت قرار گیرد که حضور شریفی در هر منصبی علاوه بر موفقیت آن دستگاه و مجموعه یک موفقیت برای گچساران، باشت و نیروی انسانی استان خواهد بود.
 نیروها و مدیرانی از جنس شریفی در استان کم نیستند؛ نیروهایی که تاکنون آن‌گونه که باید ارج گذاشته نشده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد در دولت جدید بنا بر شناسایی و رشد و حمایت از این نیروهاست که در این میان نماینده محترم گچساران و باشت باید بیش از هر زمان دیگری در این عرصه ورود کرده و جوانان شایسته استان را حمایت نماید.  
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا حاج شریفی حفظ کنند و عمری طولانی بدهد ولی ایشون جوان نیستند این چه طرز مطلب نوشتنه تورو خدا بنده خدارو تحقیر کردید
پ
United States
این بنده خدا یک ادم معمولی است. خودش هم این متن را بخواند احساس خوبی ندارد
شفیع
United States
بجای این چهره های تکراری و سنتی از جوانان اکادمیک صحبت کنید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ای نویسده ازخدابی خبرکی گفته شریفی درکنارتاجگردون بوده ایشان حتی بدترین برخوردرابانزدیکترین فامیلش که به تاجگردون رای داکردشریفی یک اصول گرای تمام وضدغلامرضاتاجگردونه
سهسهوشک
Iran, Islamic Republic of
به‌ پیغمبر لیاقت شریفی حداقل حداقل استاندار هستش عمل گرا شجاع و مردم دار با وجود مشکلات مالی مصداق بارز دست پاکی که به عقیده من حلقه گمشده تمام مدیران هستش مردم کمتر از يک سال نتیجه کارش رو خواهند دید
حسین
United States
مه محمد باقر پل ستارخان که ارتباط بزنه...🤣
Iran, Islamic Republic of
. شریفی چی نیییم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شریفی نیا وقت بازنشستگیش هم گذشته تو خونه بشینه به نوه هاس برسه به درد سیاست نمیخوره
عمار
Iran, Islamic Republic of
پاک دست تربت گزینه فتاح محمدی آزاده سرافراز جانباز ساده زیست مردمی همه جناح ها در استان نیرویی به پاک دستی فتاح محمدی ندارند
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1