تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۹۰۴۷۹
یادداشت؛

ضرورت عزل معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قبل از استاندار

۶۲
۱۴
ضرورت عزل معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قبل از استاندار
کبنا ؛ وقتی گفته می‌شود عملکرد مجموعه مدیران دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد ضعیف‌ترین مدیران تاریخ استان هستند هرگز به معنای ضعیف‌بودن تنها یک فرد و مدیر نیست؛ بلکه این مجموعه از اساس ضعیف و ناکارآمد هستند و خشت اول آن با انتصاب علی احمدزاده کج نهاده شد که در ادامه یک استاندار ناتوان و ناکارآمد اقدام به معرفی معاونان و مدیران کل از جنس خود می‌کنند. در این میان مدیر و فرد توانمندی خارج از عرف و قاعده‌ی حاکم به شکل استثنای منصوب شود؛ اما این سیستم در استان کهگیلویه و بویراحمد معیوب است. معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بی‌شک یکی از همین انتخاب‌های اشتباه بوده است. این که معاون از کجا آمد و به چه لطایف‌الحیلی به این مسند مهم رسید بارها گفته و نوشته شده است و همین از بزرگ‌ترین عوامل عدم توسعه‌نیافتگی استان است و اینکه این معاون یک عملکرد بسیار پر انتقاد داشت از ابتدا قابل‌پیش‌بینی بود و هر روز شاهد اخبار عجیب و غیرمتعارف دررابطه‌با وی بودیم. یک روز اعطای تسهیلات به نزدیکانش، روز دیگر سنگ‌اندازی در جلوی پروژه سیلوی گندم دهدشت و روز دیگر فشار برای انتقال خود به هیئت‌علمی دانشگاه یاسوج و... تنها نوک کوه یخ عملکرد پرحاشیه معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند که هنوز دراین‌رابطه شفاف‌سازی نشده است.
در کنار این موارد امضای معاون اقتصادی استانداری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پرونده اعطای تسهیلات به کارخانه آبزیان و خوراک حیوانات خانگی فرزند استاندار و دوستش از دیگر مواردی است که باید در یک بازرسی منصفانه سریع بررسی و گزارش آن به مردم ارائه شود، تا ابعاد دقیق این موضوع برای مردم شفاف و حقیقت برملا شود.
 موضوعی که نباید از یاد مردم برود و دست‌اندرکاران آن احساس امنیت کنند که در عوض جبران و پاسخگویی در پی لابی و فشار و پناه‌بردن به حامیان قبلی خود برای ابقا و حتی ارتقا باشند.
اگر  قرار بر برخورد و عبرت‌آموزی از رفتارهای اشتباه باشد باید معاون امور اقتصادی استانداری خیلی زودتر از حتی استاندار عذرش خواسته شود تا اعتماد عمومی مردم بازسازی شود. اعتمادی که با عملکرد امثال این مدیران به آن خدشه وارد شده و همین عملکرد شاید از جمله دلایل عدم استقبال مردم از انتخابات قبلی بوده است.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به‌مانند مدیر بالادستش در سه سال گذشته نمره بسیار پایینی به دست آوردند و یک خاطره تلخ از مدیریت نیروی بومی به یادگار گذاشتند. درحالی‌که باید اینها وقت خود را  وقف مردم و خدمت به آنها می‌کردند آنها صرفاً درگیر منافع سیاسی و بعضاً شخصی خود و دریافت وام و تسهیلات و به‌کارگیری نزدیکان خود بودند. دوره ضعیف سه سال گذشته که با دو نماینده ضعیف از حوزه انتخابیه بویراحمد و گچساران نیز همراه بود در حال سپری‌شدن است؛ اما نباید از یاد برد این سه سال هزینه‌های سنگینی بر گرده مردم تحمیل شد و استان سال‌ها از توسعه دورتر گردید.
این مطلب صرفاً نقدی در راستای اصلاح امور اداری بوده، نه چیز دیگری و نافی خدمات مسئولان نیست و کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشان پشتش گرم است
هر کاری دلش میخواهد می تواند انجام دهد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بسیاار خرسندیم. از نیروهای انقلابی هستند. مهندس آشنا از نیروهای استاد هدایتخواه و جریان انقلابی هستند و اتفاقا نسبت فامیلی با استاد دارند و هر دو اهل یک روستا هستند.
این استخدام با حمایت و توسط آقای پیوند از نیروهای مخلص و انقلابی و از نزدیکان دکتر هدایتخواه انجام شده است.
خداوند توفیقشان دهد.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
Iran, Islamic Republic of
درجواب یاسوجی
استاندارد اگه واقعا خوب بود نباید میزاشت هدایت خواه دخالت کنه تو استخدامی. پس هیچی بارش نبوده
Iran, Islamic Republic of
وقتی گقته می‌شود استانداربومی مساوی ناکارآمدی است
یعنی همین اوضاع فعلی!!!!
Iran, Islamic Republic of
والا قبل از همه باید پیوند بره که عامل کل ... هست
الهی
Germany
دولت هر چه سریعتر کلیه مدیران دولت قبل را تعویض کند
ادامه یک روز دیگر آنها با تصمیمات مغرضانه و جانبدارانه همراه است
Iran, Islamic Republic of
وقتی معلوم شد که این سرمایه گذار یک ریال وام نگرفته ضروری است که به موضوع ورود کند و کسانی که با حیثیت و آبروی مسئولان استان بازی کردهاند مجازات نمایند و نتیجه را به مردم اعلام نمایند.
Iran, Islamic Republic of
والا مردم این استان همینو میخان گپ ینه نمایندهها کاری نمیکنن از سر افکندگی دوره قبل استان در بیاد
درجی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا کم حرف مفت بزن عقده ای
ناکارآمدان تاریخ استان در این دوره
United States
یعنی تو میگی عسکری کارکرده ولی استان خودش داره به عقب میره
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
کبنا حرف دل تمام مردم استان را می زند
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
دو معاون استانداری
یعنی معاون اقتصادی (عسکری): در بحث تسهیلات و ...
و معاون اداری مالی (پیوند): در بحث استخدام ها و امور مالی دیگر

از نیروهای انقلابی می باشند.

انشالله موفق باشند.
United States
پسرخالش حسابی برات کار کردن ....
Iran, Islamic Republic of
/ نه معاون استاندار می شد و نه هیات علمی
Pakistan
وقتی ضعیف ترین استاندار تاریخ استان است و منافع خود و فامیل و بستگانش را تامین می کند و کاری به امورات مردم ندارد//
صمد
Iran, Islamic Republic of
بله
خدایی استان را این دو نفر نابود کردن
آموزش وپرورش را هم نابود کرد
سيد
Russian Federation
چه‌ حاشيه داشته‌ باشد و چه‌ نه‌ بالآخره بايد بماند
Iran, Islamic Republic of
سیستمی که احمد زاده درست کرد همین است
دکترای اقتصاد بیکار
Iran, Islamic Republic of
با همین هیات علمی دانشگاه یاسوج شد
United States
احسنت، حرف دل هم‌استانی‌ها بود
Iran, Islamic Republic of
عامل کل بدبختی استان احمد زاده است
سایه
Iran, Islamic Republic of
حالا یه جوری نوشتی تو دولت سیزدهم انگار تو دوره های دوازدهم یازدهم دهم و ... گل و بلبله بوده همه مسئولین هم کاربلد و توی تخصص خودشون کار می کردن
لطفا تو تیتر زدن جنبه انصاف رو رعایت کن که ابد در پیش داریم
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شرایط اقلیم آب هوای یاسوج ،و مهاجرت پذیری این شهر،متاسفانه یکی از دغدغه های مردم در این شهر در حال توسعه،وضعیت اسفبار باراجاره خانه می باشدکه در طول این سالیان به دلیل عدم آینده نگری،عدم استراتژی مناسب ،مدیران که توانمندی شأن درحد توان اداره یک مدرسه نبود فاقد تخصص حرفه ای در حوزه مسکن بودند،بعضا سلیقه ای،عشیره ای حوزه ها را اداره می کردند،با توجه به قانون طرح بازنگری شهر ،مدت سی سال هست که بعضی مدیران گوته فکر،هیچ برنامه ای برای بازنگری برای زمینهای محدوده شهر نداشتند.تا امروز در شهری مانند یاسوج ،به جای ایجاد فضای سبز در دوطرفه بستر رودخانه بشار،و ایجاد خیابانهای ساحلی ،امروز می توانست جلوه ای چون زاینده رود داشته باشد،به جای این فکر بزرگ ،به پارکهای کوتوله محله ای که انباشته از اشغال،و چمن های خشک،عدم روشنایی،یکی از وظایف مدیران حوزه شهری فراهم نمودن بستر برای ساخت مسکن هست،اما مآبی برنامه گی مردم جون به لب کرده ایم،مردم در داشتن آرزوی یک سر پناه،مدیران به جای حل و رفع موانع سنگ اندازی در حل مشکل،به عنوان نمونه مدت سی سال هست از طریق بعضی تعاونی ها زمینهای محدوده فلکه کوهنورد قطعه بندی،و از لحاظ یافت خاک مستعد ساخت مسکن،معولا خانه ها در کوهپایه ها ساخته میشوند رهاشده .از عمرواگذاری برابر با واگذاری های قطعات شهرکهای صدرا می باشد حال شهرک صدرا شیراز ،شهر شیراز از بن بست نجات داده آن هم با هزینه ساخت آن روز،اماپانصد قطعه زمین در محدوده فلکه کوهنورد با توجه به پی گیرهای مردمی که اکثرا کارمندان،کارگران،جانبازان،ایثارگران هستن در طول این سی سال برای الحاق،و گرفتن مجوز ساخت از دولتی به دولت دیگر دست به دست می شود،و اگر مدیران حل مسأله داشتیم این مردم می توانستند با دویست میلیون ،وحمایت بخش تسهیلات مسکن 1500واحد خانه در این منطقه بسازند،و بخشی از مشکلات مردم ایثارگر وحامی انقلاب امروز در تله اجاره مسکن گرفتار نمی شدند،که امروز به علت معضل اجاره بهای که برابری می کند با کلان شهرها گرفتار نبودن،2سوم درآمد خانوار هزینه اجاره مسکن بشه،اما دریغ افسوس در طول این سالیان با دست به دست کردن مردم ،از این دولت به آن دولت،با عث نارضایتی مردم می شوند،تو را خدا در بحث مقوله مسکن این بار مدیرانی فرا خوانده شوند که قدرت حل مسأله داشته باشند.خدای مردم این استان از بهترین حامیان ولایت هستند قدر دان آنها باشیم،من دیدم دیشب در کنگره شهدا چقدر این مردم حضور داشتند قدر این ولی نعمتان را بدانم.مشکلات مردم حل کنند.مردم از عملکرد مسؤلان دچار خشم شدند.رفتار و عملکرد در اذهان مردم می ماند.جناب آقای دکتر بهرامی شما که زیر 16متری برای دوستان حل کردی بالا هم از همین مردم هستند التفاطی بفرما.اجاره خونه شهرک جهاد یاسوج به پانصد با پنج رسیده،مردم به نان شب محتاجند.هدف از این سخنان توهین به هیچ کس نیست،برای خدا واین مردم کار کنید.
Iran, Islamic Republic of
سلام، اتفاقاً مدیریت یک مدرسه، آنهم با این بچه‌های امروزی و این شرایط سخت ترین مشکل ترین یک نهاد است، وگرنه مدیریت در ادارات و سازمان ها یک کار روتین هست که مدیر باشد یا نباشد طبق روال انجام می شود، موفق باشید
محمود
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرت با مطلب نوشتنت
لطف الله
Iran, Islamic Republic of
با سلام چنانچه بخواهید مشکل استانداری کهگیلویه و بویراحمد حل شود باید نیروی غیر از بومی گمارده شود چنانچه این کار صورت گیرد پنجاه درصد مشکلات خود به خود حل خواهد شد، لطفا استاندار غیر بومی در استان گمارده شود.
حسن
Iran, Islamic Republic of
خانه از بن بست ویران است درد درد معاون اقتصادی نیست معاون پشتیبانی چی/همه دستگاه‌ها بی در و پیکرند وکاری انجام نمی‌ده غافل از اینکه چوب خدا صدا ندارد باید روزی پس دهند تا مردم ببینند انشالله
شهبازی
Iran, Islamic Republic of
سلام
حکایت استان ما مثل فیلم سینمایی چند میگیری گریه میکنی. ...شده
و. دیدیم که در مجموع عملکرد ضعیفی داشت .
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیر کشور فقط بفکر بقا و منافع خودشان هستند نه مردم ایران بخصوص استانهای محروم کشور کهگیلویه و بویراحمد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شما کمی دارید تند میرید
به نظر من شما دارید خیلی تند میرید . بهتره وقتی زبان رسانه دست شماست به حق بنویسید ، هم خوبی را ببینید و هم بدی را . نباید خدمات خوب یک مدیر را نادیده گرفت . دکتر عسکری خیلی از کارخانه های نیمه راکت این شهر را راه انداخت ، و بسیار فعال بود . اشتباه هم داشت ولی نه به آن اندازه که شما در آن اغراق میکنید .
من به شخصه دکتر عسکری را مدیری لایق میدانم
Iran, Islamic Republic of
راکد نه راکت استاد،معلوم شد طرفداران استاندار مثل خودش بیسواد هستند
Iran, Islamic Republic of
راکت
!!!
عباس
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
و مکرو و مکروالله والله خیر ماکرین
تا جایی که ما اطلاع داریم ایشان یکی از نخبگان کشور ری و یا حتی در خاور میانه در حوزه اقتصاد پولی می باشند
ودر عین حال فردی باتقوا می باشند
ابنگونه حرف و حدیث ها بی پایه و اساس فقط نشان از
بدخواهی و حسادت انسان های ضعیف النفس و بی تقوادارد و که اینگونه سخن پراکنی و یاوه گویی میکنند
اگر مسلمان نیستد حداقل جوانمرد باشید
فرهنگی
United States
چنین مطالبی برای افشای حاکم بر استان در سه سال و اندی گذشته ضروری است.
هم استانی
United States
خداوند پدر و مادرتو بیامرزه جناب کمایی
سجاد
Iran, Islamic Republic of
لطفاً نقدهاتیتان بر اساس حقیقت باشد
نه براشت های غیره علمی واحساسی
D
Iran, Islamic Republic of
سعی و تلاش ایشان در راستای بهبود استان قابل تقدیر است.اما جای سوال دارد که کبنا نیوز برای ادعا های کذب خود ،سند و مدرکی دارد؟ یا فقط بر اساس شنیده ها بر علیه مسئولان می نویسد؟ اگر اینطور باشد باید به صلاحیت کبنا نیوز در انتشار اخبار شک کرد.
درست است که برخی مسئولین به جای رسیدگی به مشکلات مردم مشغول پر کردن جیبشان هستند اما چه باور کنید و چه نکنید مسئولانی وجود دارند که هنوز حلال و حرام خدارا رعایت میکنند و به خاطر انجام همین امر، به برخی رسانه ها باج نمی‌دهند و بازار رسانه های فاسد را کساد کرده اند و به همین علت رسانه های مربوطه سعی در تخریب ایشان دارند
Iran, Islamic Republic of
باید اجازه هیچ سمتی در هیچ دورانی رو بهش ندن
اردوان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً معاون اقتصادی ، باسواد ، پرتلاش و عملکردی مناسب داشته اند ، مغرضانه از تریبون استفاده نکنیم ، شما هم دوباره آزموده خواهید شد ،آسیاب به نوبت
United States
خخخخخخخخخخخخخخخخ
حسین کرمی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم ادم عقده ای هستی وخبر از سواد نامبرده نداری ازن دسته ادمهایی هستی که جایی در دل جامعه نداری
Iran, Islamic Republic of
صد در صد موافقم
اول خدا بعد قلم نویسندگان با غیرت و نترس به داد این مردم مظلوم برسه
France
فقط به فکر منافع شخصی خود هستند به هرقیمتی اصلا وابدا به فکر مردم نیستند
Iran, Islamic Republic of
سه سال حمایت میکردی از عملکرد احمدزاده
حالا که میدانی باید تغییر کنند داری واقعیت بیان میکنی
ذ
Iran, Islamic Republic of
//اگ بخواهند معنی کنند کسانی هستن که داشتند از استاندار ضعیف در این چند سال حمایت میکردند
علی هستم
Iran, Islamic Republic of
خداییش من همینطوری این مطلب را خوندم
ولی چقد با بغض و تخریب و بی انصافی نوشته شده است
Iran, Islamic Republic of
فقط چرت و پرت می‌نویسی مپنا
استاندار پاکت ین استاندار بعد از انقلاب هست این اراجیف چیه می‌نویسی خدا بزنه من کمرت تهمت نزن
خدای جای حق نشسته
Iran, Islamic Republic of
اول از همه چیز اون معاو... رو که باید نقد کنی که برای رفیقان و نورچشمی ها هرکاری میکنه و بیشترین ضربه رو به بدنه استان زده با مشورت گرفتن از شخصی .. اینکارونمیکنی چون خدا عالمه چه نشستی باهاش داشتی بعد میای معاونی رو نقد میکنی که خداشاهد از پاک دستی و حلالی میشه روش قسم خورد کسی که تمام توانش رو برای رفع مشکل مردم انجام داده بعدشم هر مدیری که بالا دستی داره وقتی دستوری بهش داده میشه انجام نده قطعا سرپیچی از دستور میشه براش
تعجبم از شما خبرگذاری ها اونایی رو که باید بگید نمیگین اما اونایی که وجدان دارن و حلالن رو میگین..
Iran, Islamic Republic of
احمد زاده وداردسته اش نباید تعویض شوند بلکه باید دسته جمعی/ تادرس عبرت دیگران شوند
Iran, Islamic Republic of
قبول دارم
ب
Iran, Islamic Republic of
ایشان از حدود ۱۵سال پیش عضو هیئت علمی می باشند
صمد
Iran, Islamic Republic of
یه جوری دارین از این استاندار و تیمش انتقاد میکنین و توسعه نیفتادگی استان رو بهشون ربط میدین انگار توی ادوار گذشته استان روی ریل توسعه با سرعت نور در حال حرکت بود
این استان تا زمانیکه عشره ای و طایفه ای و خاله زنکی بودن توش جزیان داره همین هس ک میبینین و هیچ تغییری مثبت نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
یکی ازضعفترین مدیران درطولذعمردوران مدیریتی استان ایشون بوده است اگر نمره بندی بشود قطعا نمره صفر هم ارفاق است درحق ایشون چون باید نمره منفی بگیرد هیچ هیچ. کارمثبنی کع نکردهیچ همانی هم که بودرا راویران. کرد
Iran, Islamic Republic of
!!وای به حال این مملکت که همه دارند خونبهای شهدا را به نفع مصادره می کنند و نخبگان هم از فرط این بی عدالتی به فکر فرار از کشور هستند.
رضا
Canada
واقعا صدافسوس برا این استان فقط همین
قبل از ورود بازرسی خودشون باید شفاف سازی کنن
بیا جواب بده استاندار محتررررررررررررررررررررم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرته بیامرزه ،واقعا مدیریت استاندار و معاونینش یک فاجعه تاریخی و ذلت بار برای استان رقم زده اند ، خدا ازشون نگذره
در جواب مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدا از خودت نگذره و انشالله نیست و نابود شوی بحق امام‌زمان
رضا
Iran, Islamic Republic of
تیم اقتصادی احمد زاده از خودش هم ضعیف تر بود. ولی سه سال استان عقب مانده و محروم را مفلوک تر کردند.
داریوش
United States
واقعا داری چرت میگی دکتر روستا یه نخبه کشوریو استانی و یکی از مدیران فعال استان بوده
قبلاً جز هیت علمی دانشگاه بوده
به کوری چشم دشمنان
ایشون روزگاری بعنوان استاد دردانشگاه پیام نور یاسوج تدریس میکرد واز ضعیف ترین مدرسان انجابود.انتصاب اشتباه ایشان باعث انتصاب و حمایت از مدیران بسیار ضعیف در بخش صنعت شد که باعث شده یکی از صنایع نسبتا بزرگ یاسوج باشدت روبه قهقرا برود.اگر یه بازرس فنی عادل برود ببیند بوضوح میبیند که نارضایتی بالای نود درصد پرسنل وعدم کارایی مدیر ارشد مجموعه روزانه چه ضررهای هنگفتی برجا میگذارد
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
واقعا ضعیف ترین استاندارد طی 20 سال گذشته بود. معاونهاش که بدتر.
دوستان با انصاف
Iran, Islamic Republic of
باسلام و درود،
اولا که واقعا سایت کبنا یکی از قلم زنان بی طرف است که قلمش به واسطه سوادش و اطرافش است و نه به واسطه پول گرفتن،
دوما" کسی که باید در آخرت جوابگوی جوانان و نخبگان این استان باشد شخص آقای پ/ است که به واسطه فامیل گرایی،حذب گرایی و سیاست گرایی جوانان با تخصص و نخبه این استان را له کرد و بی سوادان هم حزبی خودش را جایگاه داد و استخدام کرد،
"خداوند قطعا به حسابشان خواهد رسید و ماها هم چنین اعتقادی داریم"
دوستان عزیز بیایید از زمانی که پیوند معاون شد بررسی کنید کیا استخدام شدند و مدیر شدند و بکار گمارده شدند؟
ببینید کدام انسانهاس وارسته و انقلابی واقعی از قطار پیاده شدند؟
بچه های انقلابی واقعی را نابود کرد،
البته که خداوند بزرگ حق آنان را خواهد ستاند،
خدا را شاهد میگیریم که چندین مورد را خودم سراغ دارم که چون فقط هم حزبی و فامیل و ..... نبودند زده شدند و از دور خارج شدند،
بروید و مدیران کل هم حزبی را ببینید کیا هستن،نه سوادی،نه تخصصی،
ادارات استان و تشکیلات ستادی استانداری را نابود کرد،
خداوندا اگر مردم این استان حقی دارند به حق ائمه اطهار از آنان بستان در همین دنیا
وسلام
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
1