تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۶۲۴۴۵
در حال بروزرسانی

هفتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین با حضور وزیر برگزار شد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دستگاه های فرهنگی در شهرستان های مختلف این چنین جشن هایی برگزار کنند تا مردم شاد باشند

۰
کبنا ؛هفتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین (کوچ) با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، شامگاه امروز چهارشنبه (27 اردیبهشت ماه 1402) هفتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین (کوچ) با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تقدیر از حضور وزیر میراث فرهنگی گفت: یکی از مهمترین ظرفیت های استان ما بحث گردشگری عشایری و روستایی است.
سعید طالبی پور اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری می تواند استان ما را از بن بست خارج کند، در دولت سیزدهم اقدامات خوب و موثری را در استان شاهد بودیم، ولی با توجه به اینکه استعدادها و ظرفیت های بالقوه ای داریم، جا دارد بیش از این کار کنیم، انتظار داریم همچون گذشته از سوی شما حمایت ویژه شویم و بتوانیم قطب گردشگری عشایری شویم.
   

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: از مسوولین و دست اندرکاران، جناب آقای ضرغامی، معاونین ایشان، مسوولین استانی، نماینده مردم در مجلس تقدیر می کنم.
احمدزاده افزود: گستردگی ظرفیت ها و نعمات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد قابل بیان نیست، دامنه دنا، جنگل ها و چشمه ساران و رودخانه ها نمایی از نعمات و بهشت خداوندی است.
وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین تعداد شهید را تقدیم انقلاب کرده، مردم تماما شیعه هستند، غالبا اقوام لر هستیم، در کنار اقوام قشقایی. ولی در جنوب و شمال و شرق و غرب، همه مردم در هر استانی به هم وابسته هستیم، ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم.
احمدزاده بیان کرد: ما به جشن های شادی آفرین نیاز داریم، به این جشن ها بها دهید و دستگاه های فرهنگی در شهرستان های مختلف این چنین جشن هایی برگزار کنند تا مردم شاد باشند، وقتی مردم شاد باشند، احساس امید به آینده بیشتر می شود.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

استاندار ضعيف
Iran, Islamic Republic of
استاندار كاش به اندازه طالبي مردانه كار ميكردي
سركوهكي
Iran, Islamic Republic of
طالبي پور خوب از پس روشنفكر بر اومده
كاش همه مديران اينطور بودن
هوادار سيدناصر
Iran, Islamic Republic of
تا زنده ام هوادار سيدناصري هستم كه از جمله مديران تحت حمايتش طالبي پور هست
عشایر مشکل آب دارند - شما برایشان جشن میگیرید؟!
افضل
Iran, Islamic Republic of
عشایردارند باکمترین امکانات وبدبختی وسرما وگرما زجر میکشندشماها برای خودتان جشن میگرین بنام عشایر.هزینه این مراسم را به خودعشایربدهین
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1