کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حال بروزرسانی

هفتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین با حضور وزیر برگزار شد + تصاویر

27 ارديبهشت 1402 ساعت 22:54

هفتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین (کوچ) با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


هفتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین (کوچ) با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، شامگاه امروز چهارشنبه (27 اردیبهشت ماه 1402) هفتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین (کوچ) با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تقدیر از حضور وزیر میراث فرهنگی گفت: یکی از مهمترین ظرفیت های استان ما بحث گردشگری عشایری و روستایی است.
سعید طالبی پور اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری می تواند استان ما را از بن بست خارج کند، در دولت سیزدهم اقدامات خوب و موثری را در استان شاهد بودیم، ولی با توجه به اینکه استعدادها و ظرفیت های بالقوه ای داریم، جا دارد بیش از این کار کنیم، انتظار داریم همچون گذشته از سوی شما حمایت ویژه شویم و بتوانیم قطب گردشگری عشایری شویم.
   

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: از مسوولین و دست اندرکاران، جناب آقای ضرغامی، معاونین ایشان، مسوولین استانی، نماینده مردم در مجلس تقدیر می کنم.
احمدزاده افزود: گستردگی ظرفیت ها و نعمات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد قابل بیان نیست، دامنه دنا، جنگل ها و چشمه ساران و رودخانه ها نمایی از نعمات و بهشت خداوندی است.
وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین تعداد شهید را تقدیم انقلاب کرده، مردم تماما شیعه هستند، غالبا اقوام لر هستیم، در کنار اقوام قشقایی. ولی در جنوب و شمال و شرق و غرب، همه مردم در هر استانی به هم وابسته هستیم، ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم.
احمدزاده بیان کرد: ما به جشن های شادی آفرین نیاز داریم، به این جشن ها بها دهید و دستگاه های فرهنگی در شهرستان های مختلف این چنین جشن هایی برگزار کنند تا مردم شاد باشند، وقتی مردم شاد باشند، احساس امید به آینده بیشتر می شود.
 

 


کد مطلب: 462445

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462445/2/هفتمین-جشنواره-فرهنگ-عشایر-ایران-زمین-حضور-وزیر-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1