تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۷۷۴۳۰
یادداشت؛

باید مردم به صحنه بیایند

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
باید مردم به صحنه بیایند
کبنا ؛جلال جلالی زاده در یادداشتی برای روزنامه آرمان ملی نوشت: مردم می‌تواند در انتخابات نقش اول را داشته باشد و تاثیرگذاری حضور و مشارکت مردم در انتخابات به حدی است که به راحتی می‌تواند یک انتخابات را مشارکتی کند و نامزد معقول و مورد طبع خود را به پاستور بفرستد یا اینکه با مشارکت حداقلی، اجازه حضور نامزد حداقلی‌ها در ریاست جمهوری را صادر کند. برخلاف کاندیداهای دیگر که چندان اعتقادی به مشارکت بالای مردم در انتخابات ندارند و حتی معتقدند با میزان مشارکت حداقلی نیز می‌توانند به موفقیت برسند، اما آقای پزشکیان با مشارکت بالای مردم در انتخابات به ریاست جمهوری خواهند رسید و از این رو باید مردم به صحنه بیایند تا با رای به آقای پزشکیان وی را برای ریاست جمهوری چهاردهم انتخاب کنند. در حال حاضر فضا آنطور که باید و شاید گرم نیست و باید تحولی در جامعه صورت بگیرد.
 لذا اگر روشنگری و آگاهی بخشی بیشتری در جامعه صورت گیرد تا مردم بیش از گذشته نسبت به مسائل مختلف روشن‌تر شوند آنهایی که قشر خاکستری هستند حساسیت وضعیت را درک می‌کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای قطعا به آقای دکتر پزشکیان رای می‌دهند. این مهم نیازمند آن است که هر کسی از هر طرقی که می‌تواند در این مسیر کمک حال باشد. هر کسی که دلسوز کشور باشد تلاش می‌کند تا آقای پزشکیان رای بیاورد. چرا که اگر خدای ناخواسته کسانی که طرفدار تحریم هستند و مسبب این وضعیتند دوباره رای بیاورند جامعه دچار تشتت و مشکلات فراوان خواهد شد. از طرف دیگر مناظرات انتخاباتی تاثیرات خاص خود را داشته و اکثریت مردم علاقه‌مند هستند که این مناظره‌ها را ببینند، نظرات نامزدها را با یکدیگر مقایسه کنند و نقاط ضعف و قوت این کاندیداها را اعلام کنند. مردم دنبال این هستند تا ببینند کدام نامزد انتخاباتی کدام واقعیت‌ها و مشکلات جامعه را بدون لکنت بیان می‌کند مردم به این مسائل حساس هستند و هر کس با قاطعیت و صراحت مسائل مردم را بیان کند مردم به سمت او گرایش بیشتری خواهند داشت. اقوام مختلف کشور نیز به دنبال کسی هستند که بتواند صدای آنها باشد و اگر چنین کسی را بیابند حتما از او حمایت خواهند کرد. آقای دکتر پزشکیان نیز چون خود در میان قومیت‌ها زندگی کرده و از این مشکلات اقوام مختلف آگاه است بیشتر در نگاه اقوام مختلف می‌نشیند و جاذبه بیشتری برای آنها در حمایت از او وجود دارد. لذا چه اهل سنت و چه اقوام دیگر وقتی ببینند کسی مطالبات آنها را مطرح می‌کند قطعا گرایشان به آن شخص بیشتر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1