تاریخ انتشار
جمعه ۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۷۷۶۰۲
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| حضور گسترده کهگیلویه و بویراحمد‌ی‌ها پای صندوق‌های رأی / پیشوا: مردم در پیشرفت و آبادانی کشور نقش خود را ایفا کنند

۰
کبنا ؛همزمان با آغاز فرایند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی دارند.
به گزارش کبنا، علاوه بر حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی برخی از چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی نیز رأی خود را به صندوق رأی انداختند.
حبیب‌الله پیشوا، رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، از اعضای شورای تأمین، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه قدردانی کرد و گفت: همه مسئولان به دنبال این هستند که یک انتخابات پرشور در سطح استان داشته باشیم.
وی افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم که با حضور در پای صندوق‌های رأی نقش خود را در سرنوشت و آینده جامعه و کشورمان ایفا کنند.
    
    
    
اسامی و شناسه انتخاباتی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان از سوی شورای نگهبان احراز شده است به ترتیب آقای مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- شناسه نامزد ۲۲، آقای مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- شناسه نامزد ۳۳ و آقای سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- شناسه نامزد ۴۴ و آقای محمد باقر قالیباف -  فرزند حسین- شناسه نامزد ۷۷ است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نون داره جناب پیشوا
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1