تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۶
کد مطلب : ۴۷۷۵۶۲
یادداشت؛

اگر در انقلابی‌گری غش ندارید دندان‌های به هم فشرده را ببینید و متحد شوید وگرنه به گورستان سیاست سلام کنید

۷
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
متحد شوید وگرنه به گورستان سیاست سلام کنید
کبنا ؛یادداشت -  تا ساعتی دیگر بساط تبلیغات انتخابات جمع می‌شود و آرامش قبل از طوفان حاکم خواهد شد. در آرامش قبل از روز رأی‌گیری، خیلی از دل‌ها ناآرام هست، شهید آیت‌الله رئیسی با هزاران مانع کوچک و بزرگراهی را آغاز کرد که در هنگام مجاهدت در راه خدمت جان داد.
او و ۳ نفر از همراهانش جان نداد که الان ۳ نفر از دیگر همراهان زنده مانده، در رقابتی نفس‌گیر در درون جبهه انقلاب به مقابله‌ی با هم بروند و نگذارند فرمان رهبر انقلاب در تکمیل مراسم تشییع شهدای خدمت محقق شود. او جان نداد که الان ما بین آقایان قالی‌باف و جلیلی و زاکانی بلاتکلیف بمانیم.
او جان نداد که شاهد تحلیل‌های حماقت‌گونه کسانی باشیم که به نام انقلاب و انقلابی‌گری به خودزنی بی‌سابقه در درون گفتمان انقلاب قیام کنند.
هر دولتی که سرکار بیاید، نون تحلیل‌های احمقانه برخی تحلیل‌گران امروزی در ستاد‌های مرکزی این آقایان در تهران و ایضاً در برخی استان‌ها و خودزن‌هایی همیشگی جبهه اصول‌گرایی در معرض خطر قرار نمی‌گیرد، کمااینکه تاکنون در معرض نبوده است.
نه در دولت روحانی نه خاتمی نه هاشمی و نه احمدی‌نژاد و... این کله‌گنده‌های، گنده‌گو، در بدترین شرایط ممکن در بنگاه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها... از هر دولتی ارتزاق می‌کنند و بچه‌های بسیج دانشجویی و تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌ها معصومانه برایشان منبر و منقل و خطابه جور می‌کنند که بیان و مثلاً دولت ناهمسوی خود را بشورند و بروند. باور بفرمائید آن‌هایی که امروز در ستاد‌های مرکزی آقایان رجزخوانی انفرادی می‌کنند و رفیق رقیب را از دم تیغ می‌زنند، و به‌جای آقایان اعلام می‌کنند که کنار نمی‌رویم هیچ دلی در گرو مردم مستضعف نداشته و ندارند.
امروز دندان‌های به هم فشرده بسیاری از فتنه‌گران و مخالفان و معاندین به‌صورت ید واحد پشت سر یکی از نامزد‌های ریاست‌جمهوری صف کشیده‌اند، ماهیت بیرون و درون این نامزد محترم چیزی متفاوت از این‌همه صف‌آرایی را نشان می‌دهد، اما واقعیت این‌همه لشکرکشی و غیظ انتقام‌جویی نگران‌کننده هست و نگران‌کننده‌تر از هر زمان دیگری. اگر آقایان داعیه انقلابی و سرباز انقلاب را دارند، اگر حب جاه و قدرت ندارند، اگر برای تکلیف به میدان رقابت آمده‌اند، آیا این‌همه رگ گردن‌های برافروخته و دندان‌های به هم فشرده را نمی‌بینند که متحد بشوند؟
امیدواریم این بار خود آقایان بدون از مشورت اطرافیان و فقط در محضر خدا و امام رضا علیه‌السلام خود را به قضاوت بنشینند و به اتحاد برسند.
اگر به اتحاد رسیدند که پاسخی مثبت و قدر‌شناسی از آحاد مردم دریافت خواهند کرد و اگر متحد نشدند، قطعاً از چشم همین تعداد طرف‌دار هم خواهند افتاد و برای همیشه در گورستان سیاست به تاریخ خواهند پیوست.
---------------------
لیلا حسین‌زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟
مثلا انتظار دارین کسی که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است بره کنار تا دلالی مثل قالیباف بیاد که از همون اصلاح طلبها غرب گرا تر هست؟
وضعیت خانواده قالیباف را ندیدین آیا؟
چطور میشه بهش اعتماد کرد
دکتر جلیلی در نظرسنجی ها پیشتاز است
نهایتا میره دور دوم و دور دوم پیروز میشه
Iran, Islamic Republic of
کسی با ایمان واعتقاد واصول اساسی شهید رئیسی مخالف نیست با این دولت که نتوانستند تورم وگرانی را کنترل کنند و وضعیت معیشتی مردم خیلی بدتر شده است مخالفند واین روند را قبول ندارند
دانشجو
United States
مطلب پرمغزی بود
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیل آبکی ائتلاف هم بکنند وضعیت فعلی را مردم قبول ندارند و به آن پایان خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
اخ سی انقلابی...
خبری از ائتلاف نیست
اصولگرایان نافشان و نانشان به اختلاف وصله...
تارنما
Iran, Islamic Republic of
چه نامحترمانه

احترام نگه دارید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان کشور به قهقرا بردن طلبکار هم هستند هیچ دولتی به اندازه ی دولت خاتمی رفاه مردم جور نکرد
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1