تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۸
کد مطلب : ۴۷۷۵۶۱
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | پزشکیان در تبریز / حال و هوای ورزشگاه تختی هنگام ورود / پزشکیان: از حق و حقوق شما در ادارات، خیابان‌ها و دانشگاه‌ها دفاع خواهم کرد / اجازه نخواهم داد دانشجو و یا استادی به خاطر فکرش از دانشگاه اخراج شود

۱
کبنا ؛نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با کمک مردم ایران، دریاچه ارومیه را نجات خواهیم داد، گفت: ما ورزش آذربایجان و دغدغهٔ هواداران تراکتور را نجات خواهیم داد.
         

به گزارش کبنا، مسعود پزشکیان عصر امروز در جمع مردم تبریز خطاب به مردم تبریز اظهار داشت: استقبالی که از من کردید مرا شرمنده کردید؛ به شور و شوق شما مانده‌ام چه بگویم؛ ‌از دیار ستارخان در آذربایجان‌شرقی سخن خود را به چهار نفری که مقابل ما بودند می‌رسانیم؛ مقابلشان در آذربایجان ایستاده‌ایم؛ یکی‌شان گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور بشوی و گفتم ملت تصمیم می‌گیرند.
‌وی با بیان اینکه باید از ملت ایران درس بگیرید که بدانید ما ایران هستیم ترک و کرد و بلوچ و ‌با پشتوانه شما مردم، دشمنان را شکست می‌دهیم، افزود: آذربایجان چه غربی و چه شرقی و چه زنجان و همدان و اردبیل فرزندان خود را رها نمی‌کند.
      
پزشکیان با بیان اینکه با کمک مردم ایران، دریاچه ارومیه را نجات خواهیم داد، ادامه داد:  ما ورزش آذربایجان و دغدغهٔ هواداران تراکتور را نجات خواهیم داد؛ مس سونگون را که سال‌هاست چپاول می‌کنند نخواهیم گذاشت چنین کنند؛ ‌ من انسانی مانند شما هستم و حرف شما را به حاکمیت منتقل می‌کنم که فرزند این خاک هستم؛ از حقوق دختران و زنان در خیابان و اداره‌ها و دانشگاه‌ها حمایت می‌کنم و ‌اجازه نمی‌دهم به خاطر تفاوت فکری دانشجو و استاد اخراج شود.
وی با بیان اینکه دست به دست خواهیم داد تا هر انسان ستاد باشد، گفت: آذربایجان پای صندوق بیاید تا با قدرت حرف خود را بزنیم و از حقوق مردم دفاع کنیم؛ امروز قرار بود در تهران تجمع شود اما ورزشگاه را ندادند؛ ما باید صندوق رأی بیاییم تا بگوییم با مردم هستیم؛ ‌‌ قول می‌دهم هیچ‌گاه دروغ نگویم و صداقت خود را حفظ کنم.
       
جزئیات سفر پزشکیان به تبریز
مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه و همزمان با آخرین روز تبلیغات انتخاباتی وارد تبریز شد و مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت.
پزشکیان در میان هواداران خود در ورزشگاه تختی تبریز به زبان آذری، تاکید کرد: به شما قول می‌دهم هرگز دروغ نگوییم و همیشه صادق بمانم.
وی اظهار داشت: در برابر شور شوق شما حرفی برای گفتن ندارم اما به پشتوانه شما در برابر ۴ نامزد دیگر ایستاده ام.یکی از نامزدها گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور بشوی در جوابش گفتم نمی‌توانی و جمعه خواهیم دید که مردم چه کسی را تعیین خواهد کرد و با انتخاب مردم امیدوارم که این افراد درس بگیرند.
          
وی ادامه داد: با پشتوانه و حمایت شما و به لطف خدا پیروز انتخابات خواهیم شد.
پزشکیان ادامه داد: آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان فرزندان برومند خود را هیچ گاه از یاد نمی‌برند.
وی در این لحظه مصرعی از شعر شهریار «حیدربابا قهرمانان مرد صفت به دنیا بیاور» خواند که مورد تشویق حاضران در ورزشگاه تختی قرار گرفت.
        
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و به کمک شما دریاچه ارومیه را نجات خواهیم داد و پیگیر تشکیل شرکت مس سونگون خواهم بود.
پزشکیان گفت: من مثل شما هستم از شما برخاسته‌ام و فرزند این آب و خاک هستم.
وی خطاب به زنان و دختران حاضر در این ورزشگاه گفت: از حق و حقوق شما در ادارات، خیابان‌ها و دانشگاه‌ها دفاع خواهم کرد و اجازه نخواهم داد دانشجو و یا استادی به خاطر فکرش از دانشگاه اخراج شود.
وی اضافه کرد: دست به دست هم خواهیم داد و هر یک از شماها ستادی برای من خواهید شد.
پزشکیان بیان کرد: آذربایجان و همه ایران روز جمعه سر صندوق رای حاضر می‌شوند تا با تکیه بر رای شما، با قدرت بتوانیم حرفمان را بزنیم.
       
وی تاکید کرد: امیدوارم در روز جمعه مردم با قدرت ما را از صندوق بیرون بیاورند.
وی ضمن عذرخواهی به دلیل تاخیر در حضور در ورزشگاه تختی تبریز گفت: همیشه درست حرف خواهم زد و دروغ نخواهم گفت و تا آخر با شما روراست خواهم ماند که در این لحظه با شعار رئیس جمهور ایران مسعود پزشکیان از سوی حاضران در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.
        

حال و هوای استادیوم تختی تبریز پیش از حضور پزشکیان
        
شعار «تراکتور، تراکتور» مردم تبریز و حامیان پزشکیان در ورزشگاه تختی
         
شعار «حیدر، حیدر» در ورزشگاه تختی تبریز
        
ورود پزشکیان به تبریز و استقبال حامیان از وی

       
«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان
Iran, Islamic Republic of
اگه خدا بخواد ان شاالله بازنده میدان خواهید بود
Iran, Islamic Republic of
نه به دولت سوم روحانی
مانا
Iran, Islamic Republic of
ما به دولت سوم روحانی رای نخواهیم داد
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1