تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۷۷۴۲۲
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

اختلال گروه‌های فشار در سخنرانی ظریف در بابل / ظریف: قدرت چه مزه‌ای دارد که حاضرید بنیان نظام را زیر سوال ببرید؟ / چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم جلیلی تابلو بلند کرده؟ اگر کرد سالم بیرون می‌آید؟ / فقط قول بدهید اگر کسی به ستاد شما آمد و گفت جلیلی چرا به پور محمدی گفته اگر تو بودی من اجازه fatf را می‌دادم، ولی به روحانی نه، به او کاری نداشته باشید

۱
۰
فیلم | اختلال در سخنرانی ظریف
کبنا ؛ وزیر امور خارجه دولت دوازدهم گفت: مبادا روز جمعه ۸ تیرماه به بهانه حقوق‌بگیرهای غرب پای صندوق‌ها حاضر نباشید، حتما مردم ایران می‌آیند و آینده خود را ترسیم می‌کنند و نشان می‌دهند فرق دارد که پزشکیان در کنار رهبر و در پاستور می‌نشیند با کسانی که برای برنامه پزشکیان اجیر می‌فرستند.
محمدجواد ظریف ۳ تیرماه درآستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به مازندران در همایش حامیان مسعود پزشکیان در شهرستان بابل قرار گرفت.
        
یه کزارش کبنا، گروه‌هایی برای چندمین بار سعی کردند در میانه سخنرانی ظریف اختلال ایحاد کنند. دیروز در گرگان و کاشان این افراد تلاش کردند با درگیری این مجالس را به هم بریزند. امروز نیز این افراد با شعار دادن و بلند کردن پلاکار‌هایی در سخنرانی ظریف اختلال ایجاد کردند که ظریف به آن‌ها گفت: من نیامدم اینجا که عصبانی شوم، اما گروهی نمی‌خواهند حرف حق را بشنوند. چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم قالیباف و جلیلی تابلو بلند کردند؟ اگر کسی این کار را کرد آیا سالم بیرون آمد یا نه؟  


گروه‌هایی برای چندمین بار سعی کردند در میانه سخنرانی ظریف اختلال ایحاد کنند. دیروز در گرگان و کاشان این افراد تلاش کردند با دگیری این مجالس را به هم بریزند.
امروز نیز این افراد با شعار دادن و بلند کردن پلاکارهایی در سخنرانی ظریف اختلال ایجاد کردند که ظریف به آنها گفت: من نیامدم اینجا که عصبانی شوم اما گروهی نمی‌خواهند حرف حق را بشنوند. چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم قالیباف و جلیلی تابلو بلند کردند؟ اگر کسی این کار را کرد آیا سالم بیرون آمد یا نه؟ 
وی افزود: این کارها به ضرر شما می شود. فقط قول بدهید که اگر کسی به ستاد شما آمد و گفت که جلیلی چرا به پور محمدی گفتی اگر تو بودی من اجازه fatf می دادم ولی به روحانی نه کاری به او نداشته باشید
 ظریف در ادامه گفت:  این مردم آمده اند حرف حسابی بشنوند حرفای شما را که از صداوسیما همیشه می شنوند.
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های ظریف به شرح زیر است.
وزیر امور خارجه دولت دوازدهم در استادیوم شهید سجودی با قدردانی از استقبال مردم ولایتمدار بابل، اظهار کرد: امروز برای آینده ایران اینجا گرد هم آمده‌ایم؛ بیایید با هم بخوانیم «همراه شو عزیز، تنها نمان به دشت کین؛ درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود»
ظریف خطاب به حامیان پزشکیان گفت: ما برای ساختن فردای بهتر فرزندانمان، ایران و برای این که هرگز کسی جرات چشم بد داشتن به این خاک اهورایی داشته باشد و ایران را تحریم و ایرانی را تهدید کند گرد هم آمده‌ایم تا با فردی انسان، مخلص، متخصص، روشن‌فکر و روشن‌ضمیر، پایدار و پایبند به اصول انقلاب و ایران و مهم‌تر از همه شجاع و صادق رای دهیم تا آینده خود را رقم بزنیم و اجازه نمی‌دهیم در دل ما و فرزندان ما بذر ناامیدی بکارند.
ظریف: قدرت چه مزه‌ای دارد که حاضرید بنیان نظام را زیر سوال ببرید؟
وی در پاسخ به فردی که از بین جمعیت او را «دروغگو» خطاب کرد، گفت: درباره «مسیح علی‌نژاد» و مزدوران حقوق‌بگیر آمریکا صحبت می‌کنم. شاید برخی فکر می‌کنند که هم‌صدایی با نتانیاهو که گفت تایید برجام بدترین روز زندگی من بود و تمام تلاش من نابودی برجام بود، افتخار و انسان انقلابیگری است.
وزیر امور خارجه دولت دوازدهم یادآور شد: شاید برخی تصور می‌کنند در کنار آمریکا قرار گرفتن افتخار است اما ما فکر می‌کنیم ایران برای همه ایرانیان است و اقلیت باید در کشور اکثریت صحبت کند و نظر بدهد نه آن که نماینده اکثریت ۸ دقیقه در صداوسیما صحبت کند و انگار آب به لانه مورچگان ریخته باشند.
این فعال سیاسی در کشور با طرح سوالی که در سلسله مناظره‌های اخیر برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه ملی برگزار شده است، اظهار کرد: چه شده و از چه نگرانند؟ چرا در سه شب گذشته در سه جلسه هر گونه صحبت درباره فردی که مورد تایید شورای نگهبان است با تنش و سروصدا همراه بوده است؟ قدرت چه مزه‌ای دارد که حاضرید بنیان نظام مدنظر رهبری را زیر سوال ببرید؟
ظریف در پاسخ به فریاد برخی افراد حاضر در این جمعیت که ساز مخالفت با جریان اصلاحات را سرداده بودند، گفت: لعنت به قدرت که انسان را در برابر کلام خدا قرار می‌دهد.
ظریف: قدرت چه مزه‌ای دارد که حاضرید بنیان نظام را زیر سوال ببرید؟
وزیر امور خارجه دولت دوازدهم خطاب به حامیان سایر کاندیداهای ریاست جمهوری که مدام فریاد می‌زدند «دروغگو»، اظهار کرد: امروز آمده‌ام برای مردمی که می‌خواهند حرف حسابی بشنوند، حرف‌های شما را هر روز در صدا و سیما می‌شنوند. مدام می‌گویند من دروغ می‌گویم و آمار دروغ می‌دهم، می‌گویید واکسن را شما اوردید، مگر واکسن خمره رنگرزی است؟ مردم ایران شریف هستند و شما می‌خواهید مردم ایران تحقیر شوند. قبول دارید حق‌الناس و دنیای دیگری هم هست؟
ظریف از مردم خواست هیچ‌کس مزاحم مخالفان در سالن نشود و اجازه ندهند کسی مزاحم آنها شود، گفت: شعار ما زنده‌باد مخالف من است؛ معتقد به هنجارهای کشور هستیم اما معتقد نیستیم اینترنت فیلتر شود و خودتان فیلترفروش شوید.
این فعال سیاسی ایران با اعلام اینکه واکسن‌هایی که شما در شهریور زدید ما در مرداد وارد کردیم، بیان کرد: نامه‌ای که نوشتید واکسن خارجی وارد نشود را فراموش نکرده‌ایم، حرف راست دروغگویان را رسوا می‌کند.
وی با بیان این نکته که حضور مردم دروغگوها را رسوا می‌کند، خاطرنشان کرد: در کاشان و بعد از جلسه به دوستان شما (خطاب به مخالفان) گفتم کارهای شما جامعه را دوقطبی می‌کند.
وی ادامه داد: در صدا و سیما به ازای ۵ دقیقه صحبت پزشکیان ۲۰ دقیقه طرف مقابل صحبت می‌کند.
ظریف: قدرت چه مزه‌ای دارد که حاضرید بنیان نظام را زیر سوال ببرید؟
ظریف تصریح کرد: دوستان من، می‌گویند حکمرانان بد را مردم خوبی انتخاب می‌کنند که در انتخابات شرکت نمی‌کنند و شرکت نکردن در انتخابات رای به اقلیت است. یقین دارم همه شما با اتکا به خدا روز جمعه دست در دست آشنایان و دوستان صندوق رای را تنها نمی‌گذارید.
وی به مردم ولایتمدار مازندران در شهرستان بابل توصیه کرد: مبادا روز جمعه ۸ تیرماه به بهانه حقوق‌بگیرهای غرب پای صندوق‌ها حاضر نباشید، حتما مردم ایران می‌آیند و آینده خود را ترسیم می‌کنند و نشان می‌دهند فرق دارد که پزشکیان در کنار رهبر و در پاستور می‌نشیند یا کسانی که برای برنامه پزشکیان اجیر می‌فرستند.

اختلال گروه‌های فشار در سخنرانی ظریف در بابل / ظریف: چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم جلیلی تابلو بلند کرده؟ اگر کرد سالم بیرون می‌آید؟ / فقط قول بدهید اگر کسی به ستاد شما آمد و گفت جلیلی چرا به پور محمدی گفته اگر تو بودی من اجازه fatf را می‌دادم، ولی به روحانی نه، به او کاری نداشته باشید
گروه‌های فشار برای چندمین بار سعی کردند در میانه سخنرانی ظریف اختلال ایحاد کنند. دیروز در گرگان و کاشان این افراد تلاش کردند با دگیری این مجالس را به هم بریزند. امروز نیز این افراد با شعار دادن و بلند کردن پلاکار‌هایی در سخنرانی ظریف اختلال ایجاد کردند که ظریف به آن‌ها گفت: من نیامدم اینجا که عصبانی شوم، اما گروهی نمی‌خواهند حرف حق را بشنوند. چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم قالیباف و جلیلی تابلو بلند کردند؟ اگر کسی این کار را کرد آیا سالم بیرون آمد یا نه؟  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه‌های فشار برای چندمین بار سعی کردند در میانه سخنرانی ظریف اختلال ایحاد کنند. دیروز در گرگان و کاشان این افراد تلاش کردند با دگیری این مجالس را به هم بریزند.
 
به گزارش «انتخاب»؛ امروز نیز این افراد با شعار دادن و بلند کردن پلاکارهایی در سخنرانی ظریف اختلال ایجاد کردند که ظریف به آنها گفت: من نیامدم اینجا که عصبانی شوم اما گروهی نمی‌خواهند حرف حق را بشنوند. چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم قالیباف و جلیلی تابلو بلند کردند؟ اگر کسی این کار را کرد آیا سالم بیرون آمد یا نه؟ 
 
وی افزود: این کارها به ضرر شما می شود. فقط قول بدهید که اگر کسی به ستاد شما آمد و گفت که جلیلی چرا به پور محمدی گفتی اگر تو بودی من اجازه fatf می دادم ولی به روحانی نه کاری به او نداشته باشید
 
ظریف در ادامه گفت:  این مردم آمده اند حرف حسابی بشنوند حرفای شما را که از صداوسیما همیشه می شنوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محقق
Iran, Islamic Republic of
چند روز جبهه بودی؟
احتیاط رگ گردن کن.
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1