تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۹۰۸۵۰
ستاد اعتدال مسعود پزشکیان در کهگیلویه؛

پیام تبریک به‌مناسبت انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ کلیه نیروهای اعتدال پزشکیان در کهگیلویه آمادگی هر نوع همکاری را دارند

۱
پیام تبریک به‌مناسبت انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد/  کلیه نیروهای اعتدال پزشکیان در کهگیلویه آمادگی هر نوع همکاری را دارند
کبنا ؛با مشخص شدن استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد، شور خوابیده‌ی بعد از پیروزی دکتر پزشکیان مجدد در استان کهگیلویه و بویراحمد جریان یافته است.  
روز گذشته استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب مدیران در چارچوب سیاست‌های دولت خبر داده بود. همین امر سبب شده است که حامیان دکتر مسعود پزشکیان مجدد فعالیت‌های خود را از سر گرفته و به دنبال تحقق دولتی موفق باشند. در همین راستا، سید فضل الله گنجی پور رئیس ستاد اعتدال دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان کهگیلویه با تبریک انتخاب یدالله رحمانی به سمت استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی نیرو‌های شهرستان کهگیلویه جهت کمک به استاندار جدید سخن گفت.
به گزارش کبنا نیوز، متن پیام تبریک ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در شهرستان کهگیلویه به شرح زیر است:  
بسم الله الرحمن الرحیم
ارجمند گرانمایه دکتر یدالله رحمانی
گزیدمان وگمارش شایسته جنابعالی به سمت استاندار و نماینده دولت چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد را به حضرتعالی و مردم تلاشگر و فرهیخته استان صمیمانه و صادقانه شادباش می‌گویم. بی‌گمان کارآزمایی، دانش وعملکردارزشمند شما در کنار تعهد و تخصص و مهمتر از همه اتکال به خداوند بزرگ زمینه ارائه خدمات گسترده به مردم شریف استان را فراهم خواهد آورد.
همزمانی گزینش و رای اعتماد دولت وشروع بکار شما با زاد روز پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، همایون و مبارک بوده و نوید بخش عملی شدن مهمترین شعار دولت یعنی "وفاق ملی" خواهد بود. در ضمن به استحضار می‌رساند کلیه نیرو‌های همگرا جبهه اعتدال در شهرستان کهگیلویه آمادگی خود را برای هرنوع همکاری علمی، پژوهشی و اجرایی در پیشبرد و اهداف عالیه دولت جمهوری اسلامی ایران در استان اعلام می‌نمایند.
ضمن شادباش مجدد از پیشگاه خداوند متعال عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و مردم را آرزومندم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی صادقانه وسرشار از توکل الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در مسیر رشد و شکوفایی مضاعف استان کهگیلویه وبویراحمد را خواستارم.
با احترام 
سید فضل الله گنجی پور 
رئیس ستاد اعتدال دکتر پزشکیان در شهرستان کهگیلویه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1