تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۹۰۶۵۴
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

هفته آخر شهریورماه، هفته پاکسازی و آماده سازی مدارس

۰
هفته آخر شهریورماه، هفته پاکسازی و آماده سازی مدارس
کبنا ؛
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، هفته آخر شهریور را هفته پاکسازی مدارس برای استقبال از سال تحصیلی 1404-1403 اعلام کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سید ولی موسوی در نشست کارگروه اطلاع رسانی و رسانه پروژه مهر آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فضا و محیط مدارس نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان دارد که مدیران مدارس باید فضا و محیطی با نشاط را جهت ایجاد انگیزه بیشتر در دانش آموزان فراهم آورند.
وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هفته آخر شهریور، پاکسازی و زیباسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری شهرداری‌ها، مدیران مدارس و انجمن اولیاء و مربیان انجام شود افزود: انتظار می رود که مدیران خلاق و دغدغه مند مدارس ضمن ایجاد محیطی با نشاط،جلسه شورای مدرسه و شورای معلمان را جهت ایجاد هماهنگی بهتر قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل دهند و با استفاده از فنون و روش‌های نوین آموزشی تلاش کنند تا سطح کیفی آموزش ارتقاء یابد.
موسوی، توجه به سلامت دانش آموزان در محیط مدرسه را یاداور شد و اظهارداشت: آموزش و پرورش در نهادینه‌سازی مقوله سلامت در میان دانش آموزان نقش اساسی دارد که لازم است معلمان با توجه به نقش الگویی پذیری خویش 5 دقیقه آخر کلاس‌های درس را به مقوله سلامت اختصاص دهند تا گام‌های اصولی و اساسی در ارتقای سلامت دانش آموزان برداشته شود و بتوانند به عنوان سفیران سلامت در جامعه‌ به خوبی نقش آفرینی نمایند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه،توجه به ورزش دانش آموزان در محیط مدارس را نیز مورد تاکید قرار داد و از مدیران مدارس در سطح استان خواست برای ایجاد نشاط و شادابی در میان دانش آموزان و یادگیری بهتر آنان نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش در مدارس داشته باشند. وی مدرسه را کانون تعلیم و تربیت برای آموزش مطلوب رفتارهای اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان است که توجه به مدرسه توجه به انسان خواهد بود.
وی اظهارامیدواری کرد: در راستای سیاستهای تحولی دولت چهاردهم بر مینای سند تحول بنیادین آمورزش وپرورش، ،متولیان آموزش وپرورش و مدیران مدارس به عنوان خط مقدم تحول تمام تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد آموزش وپرورشی قوی، پویا و بالنده برای تربیت نیروی انسانی در تراز نظام جمهوری اسلامی باشیم. موسوی در پایان تاکید کرد: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ‌ از همه ظرفیتها برای ارتقا کیفی آموزش و توجه به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
1