تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۷۷۳۴۳
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مصطفی شجاعیان: تعدد ستاد قالیباف در کشور و کهگیلویه و بویراحمد نشانه تشتت و افتراق نیست / اسامی اعضای ستاد نتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

۱۶
۱
مصطفی شجاعیان: تعدد ستاد قالیباف در کشور و کهگیلویه و بویراحمد نشانه تشتت و افتراق نیست / اسامی اعضای ستاد نتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدد ستاد محمد باقر قالیباف نشانه تشتت و تفرق نیست، بلکه نشانه هم افزایی است و وجود ستادهای متعدد حامیان آقای قالیباف علاوه بر اینکه بر اینکه مشارکت را بالا می‌برند، نشان دهنده علاقه مردم است و همه ستادها باهم هماهنگ، همراه و همگام هستند.
حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات ستاد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: انتخابات یک مقوله بسیار مهم در نظام اسلامی ایران و از جایگاه بالایی برخوردار است.
وی افزود: هر چه از عمر نظام اسلامی می‌گذرد، حساسیت‌ها در بحث انتخابات بیشتر می‌شود. همه جریان‌های سیاسی درون و برون از نظام در این زمینه تلاش‌هایی دارند، البته بخشی از این جریان‌های سیاسی مردم را برای حضور در انتخابات مجلس ترغیب می‌کنند و برخی هم تمام تلاش خود را می‌کنند که مردم بی‌خیال انتخابات شوند و در واقع مانع حضور مردم می‌شوند.
شجاعیان به شهادت آیت‌الله رئیسی پرداخت و گفت: بعد از شهادت آیت‌‌الله رئیسی این‌گونه بیان می‌کردند که نظام اسلامی با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد شد؛ اما با نفس مسیحایی مقام معظم رهبری هیچ خللی در امور کشور ایجاد نشد و الحمدلله بر اساس قانون الان شاهد برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم و به‌‌زودی خلأ ریاست‌جمهوری با مشارکت آگاهانه و پُرشور مردم مرتفع خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور حمایت خودشان را از آقای قالیباف اعلام کردند.
شجاعیان به بیان ویژگی‌های مدیریتی و شخصیتی قالیباف از نگاه مقام معظم رهبری پرداخت و اضافه کرد: شایستگی در مدیریت، کارآمد بودن، متعهد بودن، دارای سوابق ارزنده، تجارب علمی و مسئولیت‌های مختلف، صالح بودن و کاردانی از ویژگی‌های آقای قالیباف است که مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف به آن اشاره فرمودند.
وی افزود: آقای قالیباف در پلیس و نیروی هوایی سپاه منشأ خدمات زیادی بود و مقام معظم رهبری بارها از عملکرد او در این دو نهاد مقدس ابراز رضایت کردند.
رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای قالیباف از جمله مدیرانی است که وعده می‌دهد و به وعده‌هایش عمل می‌کند.
شجاعیان در ادامه به اقدامات ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اقدامات و کارهای خوبی را انجام داد. در 9 شهرستان استان ستاد انتخاباتی راه‌اندازی شد و کارهای تبلیغاتی و انتخاباتی خود را در حال پیگیری هستند.
وی گفت: سید محمدصادق طاهری به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان باشت منصوب شد. حمید دهقان در شهرستان لنده، مرتضی فروغی‌فرد در شهرستان بویراحمد، فرج‌الله باقریان در شهرستان چرام، مهدی مدیری در شهرستان بهمئی، عزت‌الله عمادی در شهرستان دنا، رمضان الیاسی در شهرستان مارگون، کورش محرابی در شهرستان گچساران و سید عبدالکریم خرسندی در شهرستان کهگیلویه منصوب شدند.
وی افزود: این افراد امورات مربوط به این شهرستان‌ها را در حال پیگیری و انجام هستند.
شجاعیان گفت: به‌منظور اینکه گروه‌ها و اقشار مختلف را درگیر مسئله مهم انتخابات کنیم و مردم را سهیم و مشارکت دهیم، گروه‌های مختلف را تشکیل دادیم.
وی افزود: سید کرامت الله محمودی به‌عنوان مسئول بخش فرهنگیان منصوب شد و همچنین سید محمد موسوی به‌عنوان مسئول بخش دانشگاهیان، احمد سروش مقدم به‌عنوان مسئول بخش کسبه و بازار، آناهید محمدی به‌عنوان بخش بانوان، جواد فروغی فرد به‌عنوان بخش دانشجویان، سلیمان خوش اندیش به‌عنوان مسئول بخش جوانان، سعادت آزاد مکان، مهدی رئوفی به‌عنوان مسئول بخش کارگران، قباد باقری و کاووس احمدی به‌عنوان مسئول بخش متنفذان و بزرگان  و خسرو قائدی به‌عنوان مسئول بخش عشایر و منوچهر هرمز پور به‌عنوان مسئول بخش جانبازان و ایثارگران، مجید بایگان به‌عنوان مسئول بخش هنرمندان، نگهدار معارفی نژاد به‌عنوان مسئول بخش فضای مجازی، جمشید آرایی به‌عنوان مسئول بخش پشتیبانی، علی آب سواران به‌عنوان مسئول بخش منابع طبیعی و قدرت الله پالیزی به‌عنوان مسئول بخش روستایی، حمید زرافشان به‌عنوان مسئول بخش ورزش، حمدالله اکوانی مسئول بخش تولید و محتوا، محمد نعمتی به‌عنوان مسئول بخش کشاورزان، سید علی رضوی‌پور به‌عنوان مسئول بخش انرژی و حاتم پیام به‌عنوان مسئول بخش مدیریت شهری و صمد ظهرابی به‌عنوان مسئول بخش صنعت و معدن، علمدار معارفی نژاد به‌‌عنوان مسئول تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نورالله وفاپور به‌عنوان مسئول بخش مهندسی و سرهنگ پرواز به‌عنوان مسئول بخش بازنشستگان منصوب شدند.
 وی افزود: یکشنبه مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قالیباف در استان به روی همه باز است و با آغوش باز از همه عزیزان استقبال خواهیم کرد.
شجاعیان در پاسخ به سؤالی گفت: تعدد ستاد محمد باقر قالیباف نشانه تشتت و تفرق نیست، بلکه نشانه هم افزایی است و وجود ستادهای متعدد حامیان آقای قالیباف علاوه بر اینکه بر اینکه مشارکت را بالا می‌برند، نشان دهنده علاقه مردم است و همه ستادها باهم هماهنگ، همراه و همگام هستند.
وی افزود: بزرگان و نیروهای انقلاب در تهران به دنبال این هستند که وحدت ایجاد شود. جریان انقلاب باید به یک کاندید واحد برسند، در این صورت پیروزی جریان انقلاب قطعی است.
رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم وظیفه خودشان را می‌دانند و خودشان سرنوشتشان را مشخص می‌کنند و امیدواریم کسی به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که به قول‌ها و وعده‌های خود عمل کند و توانایی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاجی
Iran, Islamic Republic of

شما که هنوز درگیر صدور حکم اید!
انتخابات تموم شد
United States
فقط دکتر پزشکیان مطلوب ومحبوب ومقبول ملت ایران واستان است وبه امید خدا رئیس جمهور خواهدشد
United States
فقط دکتر پزشکیان مطلوب ومحبوب ومقبول ملت ایران واستان است وبه امید خدا رئیس جمهور خواهدشد
United States
ک پزشکیان ریس جمهوره ختونه خسته نکین
United States
ک پزشکیان ریس جمهوره ختونه خسته نکین
گچساران
Iran, Islamic Republic of
/ البته تعدد ستادها به جمع آوری سیسمونی بیشتر کمک می کنه
ثریا
Iran, Islamic Republic of
زنده باشید
پیمان
Iran, Islamic Republic of
درود و سپاس بر مرد دوست داشتنی
سبحان شاهمرادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاج آقای عزیز
Iran, Islamic Republic of
در متن آمده : آقای قالیباف از جمله مدیرانی است که وعده می دهد و به وعده هایش عمل نمی کند ؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدایی فکر کنم اگه اقایان کاندیداها این همه رئیس و معاون براشون انتخاب کردند کلی می‌خندند به این بی فرهنگی و تعصب قومی به نظرم هر که میاد یه پستی بگیره و یه خودی،نشون بده
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی بعضی ها در طول عمرشان چه کار مفیدی برای کشور انجام دادند فقط حرف حرف حرف خدایا خودت بهتر می دانی چه خبر است هنوز هم ادعا دارند
زرافشی
Iran, Islamic Republic of
شیخ هرجا ستاد زدی جز باخت دستاوردی نداشتی منتطریان را بیچاره کردی حالا نوبت......
پیمان
Iran, Islamic Republic of
اهل فکر نیستی
منتظریان فعلا باعث و بانی نابودی جبهه انقلاب استان شده
حسینی
Iran, Islamic Republic of
قالیباف باعث و بانی اصلی گرانی ها شد چون ارز 4200 را خودش عمدا حذف کرد تا ملت در رفاه و اسایش نباشند و ارز را 28500 تومان زد و پراید شد 360/000/000 میلیون و کالاها بیش از حد گرانتر شد
Iran, Islamic Republic of
دزدی در شهرداری تهران و خیزش و سیسمونی .........
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1