تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۷۷۵۸۵
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فرماندار کهگیلویه: نمایندگان هر چهار نامزد پای صندوق ها حضور دارند / حضور در دلی مهتاب، رودریش و آجم با بالگرد / زینی پور: 400 نفر نیروی انسانی آماده برگزاری انتخابات پیش رو هستند/ شاسی بلندها در مسیر دیشموک

۶
۰
پاسخ فرماندار کهگیلویه به شبهاتی در خصوص ترکیب اعضای صندوق‌‌ها
کبنا ؛آنگونه که مسئولین برگزاری انتخابات در شهرستان کهگیلویه می‌گویند شرایط برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تمام شهرستان کهگیلویه مهیاست.
فرماندار کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار کبنا نیوز از فراهم بود زیرساخت‌های لازم خبر داد و گفت: همه‌ی آنچه برای برگزاری انتخابات لازم است، فراهم شده است. تمام افرادی که نقش مستقیمی در برگزاری انتخابات دارند آموزش‌های لازم را دیده و توجیه شدند. فرمانداری به عنوان مجری انتخابات آنچه مد نظر دارد حضور حداکثری است. تمام ظرفیت‌های لازم جهت تحقق این امر مهم مهیا است.
محقق‌زاده با اشاره به صدور کارت برای نمایندگان نامزد‌ها نیز گفت: فرمانداری همه اسامی‌ای که مسولین ستاد‌های هر چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نماینده نامزد‌ها سر صندوق معرفی کردند را تأیید و برای همه آن‌ها کارت شناسایی صادر کرد تا روند برگزاری انتخابات به صورت کاملاً شفاف جریان یابد.
فرماندار کهگیلویه از مناطق صعب العبور بخش دیشموک نام برد و تشریح کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از صندوق‌های اخذ رای در دیشموک سیار هستند، خودرو‌های مناسب با جاده‌های آن مناطق را در اختیار بخشداری گذاشتیم. همچنین با توجه به صعب العبور بودن دلی مهتاب، رودریش و آجم درخواست بالگرد دادیم که موافقت صورت گرفت.
 نوروزی بخشدار دیشموک با اشاره به اینکه دیشموک ۲۰ صندوق سیار و ۹ صندوق ثابت دارد اظهار کرد: تمام امکانات لازم مهیاست و تنها نگرانی ممکن، کمبود خودرو برای روستا‌های دور افتاده است که با تدابیر فرمانداری و اعزام دو خودروی شاسی بلند حل شده است.
زینی پور بخشدار سوق نیز از فراهم بودن همه امکانات لازم خبر داد و تشریح کرد: ۲۳ شعبه‌ی اخذ رای در سوق وجود دارد که از این تعداد ۸ شعبه ثابت شهری، ۳شعبه ثابت روستایی و ۱۲ شعبه سیار روستایی وجود دارد. بالغ بر ۴۰۰ نفر نیروی انسانی آماده برگزاری انتخابات جمعه پیش رو هستند.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ناکارآمدترین فرماندار تاریخ کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
فرماندار
نالایق
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
محقق بی لیاقت ترین فرماندار تاریخ استان
Iran, Islamic Republic of
تو برو انتخابات مجلس رو جمع کن با اون کار های که کردی
جانم دهدشت
Iran, Islamic Republic of
همه‌ی کار های که تو انتخابات مجلس انجام دادی تو اون دنیا باید پاسخگو باشی
United States
خدا شاهد و ناظر است .بر خائنین مملکت و مردم در هر لباس و مقامی .حزب و گروه و سلیقه ای نفرین باد .
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1