تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۷۷۰۱۰
معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خبرنگاران مجاهدان جبهه امیدآفرینی و عزت هستند

۲
۰
خبرنگاران مجاهدان جبهه امیدآفرینی و عزت هستند
کبنا ؛
معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما خبرنگاران مجاهدان جبهه امیدآفرینی و عزت و افتخار برای ملکت هستید و لازم است بیشترین توجه از سوی شما به جامعه وجود داشته باشد.
به گزارش کبنا نیوز، مرادعلی پیوند در اختتامیه جام رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از داوری آثار، گروه های برتر رسانه ای معرفی می شوند.
پیوند اظهار کرد: قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست در حوزه های آموزشی و تخصصی منابع انسانی موثری در حوزه ملی نداشتیم، چندین مجلس قبل از انقلاب تشکیل شده بود، و در بی خبری مردم، به نام استان ما افرادی به عنوان نماینده در مجلس حضور پیدا می کردند.
پیوند بیان کرد: در حال حاضر در سطوح مختلف مدیریتی کشور، از معاون وزیر گرفته تا برجستگان حوزه علوم پزشکی، در حوزه های نانو و اختراعات، بزرگان و نخبگانی از استان ما به نظام اسلامی خدمات رسانی می کنند.
پیوند با اشاره به اینکه ماجرای آخر اسفالت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را همگی می دانیم، گفت: بحث مرگ و میر مادران باردار، بحث نبود راه های ارتباطی، تعداد وسایط نقلیه در استان، و سایر موارد قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی با بیان اینکه، آن زمان کشور ما به کشورهای اروپایی برای احداث زیرساخت هایشان وام و تسهیلات می داد، در حالی که در کشور خودمان هیچ کار و پروژه ای وجود نداشت، نوعی سرسپردگی و عدم توجه به پشتوانه اصلی مملکت، یعنی مردم، موجب می شد که خدمات به مردم داده نشود، در انتهای سخن خود به وقوع انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار انقلاب و شهدای وطن اشاره ای کرد.
پیوند با اشاره به سیاه نمایی رسانه های معاند گفت: در جنگ نابرابر رسانه ای که صدها شبکه فارسی زبان علیه پیشرفت های مملکت، علیه احساس عزت و شرف کار می کنند، شما مجاهدان خط مقدم امیدآفرینی و ایجاد عزت و افتخار برای مملکت هستید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود دکتر پیوند
برنو
Iran, Islamic Republic of
مردپ با این گونه مدیران مشکل دارند
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1