کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خبرنگاران مجاهدان جبهه امیدآفرینی و عزت هستند

24 خرداد 1403 ساعت 18:39

معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما خبرنگاران مجاهدان جبهه امیدآفرینی و عزت و افتخار برای ملکت هستید و لازم است بیشترین توجه از سوی شما به جامعه وجود داشته باشد.


معاون توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما خبرنگاران مجاهدان جبهه امیدآفرینی و عزت و افتخار برای ملکت هستید و لازم است بیشترین توجه از سوی شما به جامعه وجود داشته باشد.
به گزارش کبنانیوز، مرادعلی پیوند در اختتامیه جام رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از داوری آثار، گروه های برتر رسانه ای معرفی می شوند.
پیوند اظهار کرد: قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست در حوزه های آموزشی و تخصصی منابع انسانی موثری در حوزه ملی نداشتیم، چندین مجلس قبل از انقلاب تشکیل شده بود، و در بی خبری مردم، به نام استان ما افرادی به عنوان نماینده در مجلس حضور پیدا می کردند.
پیوند بیان کرد: در حال حاضر در سطوح مختلف مدیریتی کشور، از معاون وزیر گرفته تا برجستگان حوزه علوم پزشکی، در حوزه های نانو و اختراعات، بزرگان و نخبگانی از استان ما به نظام اسلامی خدمات رسانی می کنند.
پیوند با اشاره به اینکه ماجرای آخر اسفالت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را همگی می دانیم، گفت: بحث مرگ و میر مادران باردار، بحث نبود راه های ارتباطی، تعداد وسایط نقلیه در استان، و سایر موارد قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی با بیان اینکه، آن زمان کشور ما به کشورهای اروپایی برای احداث زیرساخت هایشان وام و تسهیلات می داد، در حالی که در کشور خودمان هیچ کار و پروژه ای وجود نداشت، نوعی سرسپردگی و عدم توجه به پشتوانه اصلی مملکت، یعنی مردم، موجب می شد که خدمات به مردم داده نشود، در انتهای سخن خود به وقوع انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار انقلاب و شهدای وطن اشاره ای کرد.
پیوند با اشاره به سیاه نمایی رسانه های معاند گفت: در جنگ نابرابر رسانه ای که صدها شبکه فارسی زبان علیه پیشرفت های مملکت، علیه احساس عزت و شرف کار می کنند، شما مجاهدان خط مقدم امیدآفرینی و ایجاد عزت و افتخار برای مملکت هستید.

 


کد مطلب: 477010

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477010/خبرنگاران-مجاهدان-جبهه-امیدآفرینی-عزت-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1