تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۷۶۹۷۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شرکت در انتخابات حق و تکلیف است؛ فردی را انتخاب کنیم که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد

۵
۰
اولین اظهارنظر انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شهادت رئیسی / اختلاف‌نظر بین بنده، تاجگردون و بهرامی کاملاً طبیعی است / چینش هیئت‌های اجرایی قبل از ثبت‌نام امری نشدنی است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه کسانی که در صحنه رقابت حضور دارند واجد صلاحیت هستند، ولی به‌صورت نسبی هر کدام از این افراد دارای مراتبی هستند سزاوار است تحقیق کنیم و فردی که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد انتخاب کنیم.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده ظهر امروز (پنجشنبه 24 خرداد ماه 1403) در افتتاحیه جام رسانه‌ای امید با اشاره به رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت به انتخابات پیشرو گفت: نامزدهای تأیید صلاحیت شده در حال انجام تبلیغات و مناظرات هستند و ستادهای تبلیغاتی در حال شکل‌گیری است.
احمدزاده افزود: دستگاه‌های اجرایی و ستاد انتخابات در موعد خود تشکیل شد و اعضای هیئت اجرایی و بازرسین مشخص شدند، هیئت‌های اجرایی بخش‌ها تعیین شده است.
وی گفت: طبق برنامه زمان‌بندی همه برنامه‌ها اجرایی شده است، در استان دستگاه‌های اجرایی مرتبط آماده برگزاری انتخابات هستند.
وی گفت: ستاد انتخابات وظیفه‌ای دارد و مردم نیز وظیفه دارند که انتخاب کنند، شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، بیاییم با هم تصمیم بگیریم، همه را دعوت کنیم که پرشور در انتخابات شرکت کنیم، برای اینکه کشورمان ایرانی آباد باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
احمدزاده خاطرنشان کرد: همه کسانی که در صحنه رقابت حضور دارند واجد صلاحیت هستند، ولی به‌صورت نسبی هر کدام از این افراد دارای مراتبی هستند سزاوار است تحقیق کنیم و فردی که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد انتخاب کنیم.
وی گفت: با تنفیذی که مقام معظم رهبری به معاون اول رئیس‌جمهور دادند، بدون هیچ خللی همه کارها در حال انجام است.
پروژه‌های خیلی زیادی در حال انجام است، روند خدمات دولت در حال انجام است، هفته گذشته حضور وزیر اقتصاد را داشتیم، و چند روز آینده حضور وزیر کشور را در استان خواهیم داشت.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص شایعات اختلاف‌نظر با نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و بویراحمد اظهار داشت: اختلاف‌نظر بین بنده و آقایان کاملاً طبیعی است و نمی‌شود ما نظر واحد در خصوص مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی داشته باشیم.
 وی گفت، وظیفه ما خدمات‌رسانی عمومی است، آقایان خیلی وقت نیست که شروع به کار کردند و ما با این دو فرد ارتباطمان عادی است.
 وی تأکید کرد: چینش هیئت‌های اجرایی قبل از ثبت‌نام امری نشدنی است چرا که مراحل انتخاب هیئت اجرایی پیش‌ازاین صورت‌گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

استان
Iran, Islamic Republic of
حتما بع نصایح اثرگذار شما گوش میدیم
Iran, Islamic Republic of
اختلاف نظر با تاجگردون و بهرامی طبیعیه اما اینکه کل اختیارت رو دادی دست موحد غیر طبیعیه.
محسن
United States
این بلای آسمانی کی از استان رفع میشه؟
Iran, Islamic Republic of
خدایا زودتر تمام کنی بری که هرجا رسیدم سرکوفت خوردیم از بس گفتن گچسارانی بخاطر تو که نمیتونی کاری کنی خدایی ۵کار مثبت از خودتو بگو تو این‌چند سال که سرکار بودی
Iran, Islamic Republic of
انسانهای سرسپرده که اگر آن بند سر سپردگی را برداری سقوط شان حتمیست
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1