تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۷۷۰۲۰
سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

خبر خوش برای 24 روستای زیلایی مارگون

۱۳
۰
خبر خوش برای 24 روستای زیلایی مارگون
کبنا ؛
منطقه زیلایی از محروم‌ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد و در مرز با استان چهارمحال‌وبختیاری است که در زمستان‌های سرد هوای تا ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر را تجربه می‌کنند و روزهای بسیاری از سال در محاصره برف هستند، این بخش از نظر گازرسانی، جاده و امکانات اولیه در بدترین شرایط قرار داشت که باتدبیر دولت سیزدهم پروژه گازرسانی به ۵۵ روستای این بخش آغاز شد و هم اکنون مسئولان خبر از افتتاح شعب گاز در ۲۴ روستای این منطقه می‌دهند.  
به گزارش کبنا نیوز، حمید طالبی سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد روز (پنج‌شنبه 24 خردادماه 1403) در جام رسانه‌ای امید که با حضور خبرنگاران استان در ساختمان دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه ۵۷ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم از نعمت گاز بهره‌مند شدند، افزود: در روزهای آینده نیز شاهد افتتاح شعب گاز در ۲۴ روستای بخش زیلایی شهرستان مارگون هستیم.
  
طالبی اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام‌گرفته تعداد زیادی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار گازرسانی صورت‌گرفته است، تعداد اندکی از این روستاهای زیر ۲۰ خانوار که کمتر از ۲ درصد جمعیت روستایی استان را تشکیل می‌دهند، هنوز گازرسانی نشده‌اند.
وی افزود: هزینه سرانه گازکشی ۴۵ میلیون تومان است که این مبلغ برای مناطق سخت‌گذر ۱۵۰ میلیون تومان هزینه‌بردار است، ان‌شاءالله این روستاها نیز با رایزنی و تدابیر شرکت ملی گاز به‌زودی صاحب نعمت گاز می‌شوند.
طالبی گفت: روستاهای ۴ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله گچساران، باشت، بهمئی، چرام به‌صورت ۱۰۰ درصدی از نعمت گاز بهره‌مند هستند و به‌عنوان شهرستان‌های سبز شناخته می‌شوند.
سرپرست شرکت گاز استان افزود: جمعاً ۹۸ درصد روستاهای استان گازرسانی شده‌اند، و کمترین میزان بهره‌مندی مربوط به شهرستان‌های مارگون با ۹۲ درصد و شهرستان لنده ۸۳ درصد هستند.
طالبی اظهار کرد: در طول ۴۵ سال بعد از انقلاب از میزان ۹۸ درصد گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ درصد طی سه سال دولت سیزدهم انجام‌گرفته که قابل‌توجه است.

طالبی گفت: در حال حاضر ۵ پروژه کلان در دست اجرا است که از جمله آن‌ها گازرسانی به روستاهای دیشموک و قلعه رئیسی فاز ۵، گازرسانی به روستاهای زیلایی از توابع مارگون،  گازرسانی به روستاهای تنگ تامرادی  و چاه پازنان، احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز (ستاد)، گازرسانی به روستاهای وحدت آباد موگرمون از توابع لنده از جمله این پروژه‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی خانی
United States
زیلایی یعنی عشق فقط محمد خان زیلایی مرد با اخلاق
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده ها مختار اندرخور از فرمانداری مارگون خواهد رفت
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
کبنا هیچ به فکرآخرتت هستی اینها همه زحمات آقای بهادربود که تو ان موقع نمی دیدی حالا ... می بینی
خخخ
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز وابسته به هدایت خواه و افراد زیاده خواه ومعامله گر این گاز رسانی چه ربطی به طالبی داره ...این فقط به دوران طلایی دکتر ریحان بهادر بر میگرده.... اگه مردی این مطلب را بذار
علی
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید خودتون رو.... این خدمات همش مال مدیر کل قبلی بود... طالبی دیگه کیه
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
کبنای خوب زود از خواب بیدار شدی اینها همه از خدمات آقای بهادر بوده انشالا به دست خودت از زحمات آقای بهادر خواهی نوشت ولی به حق خدا تاوان بدگوی به بهادر را خواهی دید
دروغ جو
Iran, Islamic Republic of
کبنا دروغ چرا شما انقدر به راحتی دروغ میگوید و به فکر آخرت خودتان و فرزندانتان نیستید؟ فکر میکنید با انتشار خبرهای دروغ میتوانید مردم را فریب بدهید؟ تمام پروژه های جاری شرکت گاز برای زمان مدیر عامل قبلی جناب دکتر بهادر است،دست از انتشار این اخبارهای کذب برای چندرقاز پول بردارید.
Iran, Islamic Republic of
گاز زیلایی در دولت آقای روحانی انجام شد شاید 5درصد در این دولت کار شده باشد
دشتیان از ممسنی
Iran, Islamic Republic of
تا آنجایی که من مطالعه کردم اینا متعلق به زمان دکتر بهادر هستند دیگه طالبی چه صیغه‌ای هستش.....
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
روستاهای که حقشون بود در زیلایی گاز رسانی شوند اقدامی صورت نگرفت از جمله مورزرد، داربری. کته زار، دربید، نصر اباد، اشکفت قاطری، دم برم، تنگ اسیاب، ابعلی، بردل جفته و چندین روستا پر جمعیت دیگر که در فصل سرما دمای انهای زیر صفر درجه وفاقد امکانات می باشند
جهت تبلیغ گاز رسانی حوزه گرمسیر صورت گرفت
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دکتر طالبی نیاز به دیده شدن نداره/ دیگه می‌تونست مدیریت بکنه بعدش این طرحها مال قبل از بهادر بود منتی نداره بودجش تعمین بود تازه این آقای بهادر حتی یک بار نرفت از نزدیک ببینه پروژه رو
Iran, Islamic Republic of
اینها همه نتیجه پیگری های شبانه روزی دکتر بهادر بود
حسینی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً خجالت بکشید اگه این کارا رو دکتر بهادر انجام نمیداد چه میخواستی بنویسید
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1