تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۷۷۱۳۵
یادداشت؛

بیماری افتتاح ستاد در استان کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
بیماری افتتاح ستاد در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛یادداشت - این روزها، افتتاح ستادهای تبلیغاتی برای کاندیداهای چهاردهمین دورۀ ریاست‌جمهوری، همچون گذشته پر رونق بوده و با شیرین‌کاری کسانی که دائماً در تغییر مشی سیاسی هستند، وجهه دیگری گرفته است. آنچه مسلم است، ستادهای تبلیغاتی برای معرفی نامزدها، هماهنگی بین مردم و نامزدها و همچنین ابلاغ توانمندی‌ها، برنامه‌ها و کارآمدی کاندیداها به مردم است. کسانی که گرداننده این ستادها هستند، معمولاً قرابت‌های فکری و سیاسی و هم‌اندیشی بالایی با فرد کاندید دارند. در کشور ما که حزب سیاسی به معنای واقعی و بهتر بگوییم، توسعه سیاسی را نداریم، گروه‌های مختلفی بر اساس نوع منافعی که دارند، تشکل‌هایی را ایجاد می‌کنند و بعد مثل رودخانه‌های کم آب ولی متعدد، به سمت یک نفر جاری می‌شوند.
در ثبت مجوز گروه‌های سیاسی که نهادهای متولی مانع این منفعت‌طلبی‌های سیاسی نمی‌شوند، هم‌ریشهٔ تمام فسادهای اداری و مدیریتی از اینها است و هم مردم نمی‌توانند اعتماد کرده و مسیر سیاسی دلخواه خود را انتخاب کنند. مردم چه گناهی دارند که مستمراً باید بین این جریان‌های بی‌اصل و ریشه، دست‌به‌دست بشوند؟
در این دوره از انتخابات، چنین رویکردی را در ستاد آقایان قالیباف و پزشکیان شاهد هستیم. کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خون هم تشنه بودند و ده‌ها تهمت و انگ سیاسی را به همدیگر حواله می‌کردند، اکنون نیز با ابلاغ‌های مشترکِ رئیس ستاد، جانشین ستاد، رئیس تشکل سیاسی و... به دنبال کره‌گیری هستند. تنها وجه مشترک همه این افراد، استفاده از سربند شهید رئیسی است که یقیناً مردم‌فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند. شهید رئیسی بنیان‌گذار مدیریتِ صادق در این مملکت شده و نباید مصادره به مطلوبِ افراد و گروه‌ها بشود. ولی متأسفانه با این ابلاغ‌های مشابه و متعدد در ستادهایِ مستقلِ هم‌فکران سیاسی به نام آقایان قالیباف و پزشکیان، نوعی بی‌هویتی سیاسی را در استان شاهد هستیم. در اینکه ستاد مرکزی این نامزدها در حق مردم ما اجحاف کرده است، شکی نیست؛ اما مسلماً مردمی که می‌خواهند بابصیرت سیاسی و نگاه به عملکردها انتخاب بکنند، حضور کشویی افراد در ستادهای مختلف و بعضاً ستاد کاندیدهایی با تفکرات مختلف، ظلم به فهم سیاسی مردم است. این رفت‌وآمدهای منفعت‌طلبانه چه کمکی به توسعه سیاسی مردم به‌ویژه جوانان می‌کند؟
نمونه بارز این تحرکات منفعت‌طلبانه، حضور چهرۀ شناخته شده اصول‌گرا و کسی که 8  سال به نام این جریان از مردم رأی اعتماد و کسب صلاحیت گرفته، در ستاد پزشکیانِ اصلاح طلب است. یا آقای بهرامی اصلاح طلب، نماینده شهرستان‌های سه گانه بویراحمد، از آقای قالیباف اصولگرا حمایت می کند. آیا این تغییر اردوگاه‌ها باعث سردرد خودتان نمی‌شود؟ از این آمد و شد های منزجر کننده، تهوع نمی‌گیرید؟
بر اساس رسالت رسانه‌ای، از مردم عزیز انتظار داریم که خودشان پایه‌گذار انتخابات سالم، شایسته و با منفعت جمعی باشند. می‌بینید که این ستادها نه‌تنها کمکی به آرامش و نظم سیاسی نمی‌کنند، بلکه به نهایت مسموم‌کنندهٔ روش و نگرش‌های فکری شده‌اند. ان‌شاءالله با حضور حداکثری، خادمی صادق و رئیس‌جمهوری لایق را انتخاب می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
این بدبختا همش دنبال پست هستن از قافله پست ها عقب مانده اند میخان به این طریق با نردبان مردم بالا بروند و تعداد زیادی هم برا بخور بخور پول های ستاد ها اومدن
Iran, Islamic Republic of
اگه بهرامی علنی از قالیباف حمایت کنه
یعنی یک سه نبش، باری به هر جهت
فارس
Iran, Islamic Republic of
ستاد انتخاباتی نه بنگاه دلالی و خرید و فروش رای واسه پست و مقام و رانت.
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1