تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۶۴۶۹۲
در خطبه های نماز جمعه دهدشت؛

پروژه های زخمی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آب به ثمر ننشست / احداث سدهای «آبریز، بالیاد، رود سمه» راه نجات کهگیلویه از محرومیت است

۳
۴
پروژه های زخمی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آب به ثمر ننشست / از مجوزی که حاکمیت برای ما تخصیص داد نتوانستیم برداشت کنیم
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: در حوزه کهگیلویه احداث سدهای «آبریز، بالیاد و رود سمه» از نیازهای کهگیلویه است که این سفر ریاست‌جمهوری باید مورد توجه قرار بگیرند تا کلمه محروم از این شهرستان برداشته شود.
به گزارش کبنا نیوز، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های امروز دهدشت به دیدار مبلغان با رهبر انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه معظم له نسبت به تبلیغ حوزه های علمیه رضایت ندارند گفت: متاسفانه هم تعداد مساجد و هم تعداد روحانیون کم هستند و آن تعداد روحانی هم که هستند اداری شدند.
وحدانی فر تصریح کرد: آخوند باید تبلیغ کند آخوندی که تبلیغ نکند، منبر نرود و ... آخوند نیست. کار اداری را هم برخی می توانند انجام بدهند.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه دشمن در این ۴ دهه تبلیغ زیادی علیه اسلام و انقلاب انجام داده گوشه نشینی معنا ندارد بیان کرد: برخی ها عبا را سرشان گرفتند و سکوت کردند، امروز دفاع از انقلاب واجب است حکومت اسلامی تشکیل شده و آرزوی همه انبیا بود، ما روحانیت بدهکار به این انقلاب هستیم و رهبری حجت را تمام کردند.
وی در ادامه سخنان خود حضور ریاست جمهور در سفر به آفریقا را یادآور شد و ابراز داشت: این کشور از ثروتمندترین کشورهاست و آقایان ۱۱ سال موجب قطع شدن ارتباط ایران با این کشور شدند و صادرات انجام نمی‌گرفت.
وحدانی فر با استفاده اکراین از بمب خوشه ای اشاره کرد و گفت: با این عمل چقدر سازمان های بین المللی را به سخره گرفتند و راحت اعلام می کنند که از پمپ خوشه ای استفاده می شود.
وی افزود: این عمل جنگ علیه بشریت و انسانیت است و اگر در یک کشور دیگر حتی گلوله کلتی شلیک می شد ببیند چه می کردند و رسانه ها چه بلوایی به پا می‌کردند.
وی هفته شورای نگهبان را یادآور شد و تصریح کرد: برخی‌ها که منافع آنها تامین نمی شود به شورای نگهبان که از اصل نظام است و نهاد مقدسی است حمله می کنند. رهبری فرمودند ممکن است شورای نگهبان نظرش با ما یکی نباشد اما ما تابع انها هستیم، امیدواریم این روحیه جهادی را حفظ کنند.
امام جمعه دهدشت به سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: استان ما استان پر آبی است، ۸ میلیارد مترمکعب آب و ۱۱ میلیارد مترمکعب بارندگی داریم، از این همه ظرفیت حق یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکتب برداشت داریم، که فقط ۳۵۰ میلیون آب برداشت می شود.
وحدانی فر با بیان اینکه پروژه های زخمی کهگیلویه و بویر احمد، در حوزه های آب به ثمر ننشست است افزود: از آن مجوزی که حاکمیت برای ما تخصیص داده است نتوانستیم برداشت کنیم، ۷۱۰ میلیارد تومان به پروژه ها تزریق شده که عدد قابل توجهی است.
وی اظهار کرد: در این سفر از رییس جمهوری می خواهیم نگاهی به مسئله آب داشته باشند با به ثمر رسیدن آنها بیکاری، مشکل برق و ... در استان رفع می شود.
امام جمعه دهدشت گفت: در حوزه کهگیلویه احداث سدهای «آبریز، بالیاد و رود سمه» از نیازهای کهگیلویه است که این سفر ریاست‌جمهوری باید مورد توجه قرار بگیرند تا کلمه محروم از این شهرستان برداشته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
خدایی یه ذره به جای حرف زدن خودت و امثال خودت هم عمل کنید
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقای محترم ممنون اما قراربود راه اندازی کارخانه دهشیرراپیگیری بکنید یک باررفتین سرکشی کردین نمیدونم چه شدخبری ازش نشد که نشد
Iran, Islamic Republic of
احسنت وتبارک اله به امام جمعه دهدشت که وظایف وزارت نیرو وکلا در حوزه ابخیز داری وسدسازی تذکر می دهند
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1