تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۴۵۵۷۴۰
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

تبعیض در تقسیم امکانات راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد ناروا است / چرا شهرستان کهگیلویه با این وسعت با کمبود امکانات راهداری مواجه است؟

۱
تبعیض در تقسیم امکانات راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد ناروا است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت هفته حمل و نقل و روز راهداری را یادآور شد و به نگرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسب به مجموعه راهداری استان اشاره کرد و گفت: اگر استاندار نگرانی دارد چه کسی باید پاسخ دهد؟ چرا مجموعه امکانات راهداری و تقسیم آن‌ها در استان تبعیض‌آمیز است؟ چرا شهرستان کهگیلویه با این وسعتی که دارد راهداری این شهرستان با کمبود امکانات راهداری مواجه است؟ این که دیگر تقسیم غنایم نیست، حقیقتاً این تبعیض‌ها نگران‌کننده و نارواست فکری شود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت امروز (جمعه ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱) همه مسلمانان را به رعایت تقوای الهی و عمل به یکی از فرائض الهی دعوت کرد و افزود: خمس و زکات مانند نماز واجب است، سالی یک بار انسان باید مالش را حساب و خمس آن را بپردازد، بر ما فرض و واجب است.
وحدانی فر با اشاره به کابوس این روز‌های نیرو‌های فضایی آمریکا گفت: نیروی فضایی ارتش آمریکا پس از ماه‌ها تبلیغات سیاسی و رسانه‌ای بالاخره مرکز فرماندهی خود را در پایگاه مشترکی در هاوایی برای مدیریت عملیات فضایی و نظامی در سراسر اقیانوس هند و آرام افتتاح کرد.  
وی افزود: آن‌ها می‌گویند که با رشد فزاینده توانمدی‌های چین، روسیه، کره شمالی، آمریکا ترکیبی داده است به صورت مستقیم به حوزه تقابل فضایی ورود و در این منطقه پایگاه افتتاح کنند.
وحدانی فر در ادامه تصریح کرد: آب‌های اقیانوس هند و آرام به این دلیل در اولویت پنتاگون قرار گرفته است که جدید‌ترین تهدیدات امنیتی برای آمریکا به سهم سیاست‌های ایذایی کاخ سفید در این منطقه واقع شده است.
وی با بیان اینکه موشک‌های دوربردی که در دنیا افتتاح شده است ترس عجیبی بر جریان استکبار جهانی انداخته است افزود: لذا شروع کرده‌اند پایگاه‌های جدید فضایی برای مقابله آماده می‌کنند.  
وحدانی فر افزود: هر کجا که منافع ملی ما تهدید شود قدرت مقابله با اشد مجازات را برای دشمن در نظر گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه ما در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار داریم تصریح کرد: جنگ ترکیبی متعدد درحال انجام است، جنگ سخت آثارش مشخص است و جنگ نرم و ترکیبی آثارش در جامعه کم رنگ است.  
امام جمعه دهدشت به نقش رژیم کودک کش صهیونیستی در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونسیتی همواره دو راهبرد مهم را طبق سیاست‌های خود در رابطه با جمهوری اسلامی ایران دارد، اول توقف پیشرفت صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و دیگری توقف قدرت نظامی ایران تا به تراز قدرت نظامی این رژیم نرسد.
وحدانی نافرمانی مدنی، ایجاد جنگ داخلی و قومیتی در کشور، انهدام مراکز صنعتی و اقتصادی و حمله به تأسیسات هسته‌ای را از دیگر اهداف و راهبرد‌هایی که رژیم صهیونسیتی فکر می‌کرد در ایران جواب خواهد داد نام برد.
وی در ادامه افزود: امروز فضا متفاوت شده است همه جنود شیطان با همه ابزار‌های متعدد پای کار آمده و تلاش کردند که بتوانند کشور را دچار بحران کنند اما موفق نشدند و نخواهند شد.
 امام جمعه دهدشت هفته حمل و نقل و روز راهداری را یادآور شد و به نگرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسب به مجموعه راهداری استان اشاره کرد و گفت: اگر استاندار نگرانی دارد چه کسی باید پاسخ دهد؟ چرا مجموعه امکانات راهداری و تقسیم آن‌ها در استان تبعیض‌آمیز است؟ چرا شهرستان کهگیلویه با این وسعتی که دارد راهداری این شهرستان با کمبود امکانات مواجه است؟ این که دیگر تقسیم غنایم نیست، بر اساس راه‌های ارتباطی و جاده‌های شهری و روستایی باید تقسیم انجام بگیرد. حقیقتاً این تبعیض‌ها نگران‌کننده و نارواست فکری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
1