تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۱۶۰۳۹
معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

متخلفان تا پایان انتخابات در بازداشت خواهند ماند/ برخورد با توزیع‌ پول‌های کثیف و رقابت در قربانی کردن حیوانات

۰
متخلفان تا پایان انتخابات در بازداشت خواهند ماند
کبنا ؛معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که متخلفین انتخاباتی در صورت بازداشت تا پایان انتخابات از بازداشت آزاد نخواهند شد. 
سید عیسی حسنی در نشست رسانه ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با بر همزنندگان احتمالی انتخابات اسفند ماه جاری دستگاه قضایی چه برخوردی خواهد شد؟ اظهار داشت: شک نکنید که دستگاه قضایی با تمام توان برای برقراری امنیت انتخابات تلاش می‌کند و هر فرد یا افرادی که در قبل، حین و یا بعد از مدت نتایج انتخابات قصد برهم زدن امنیت را داشته باشند بدون شک بازداشت و کسانی که از هم اکنون بازداشت می شوند تا پایان انتخابات آزاد نخواهند شد.
وی گفت: هیچکدام از هواداران کاندیداهای انتخاباتی حق آوردن اسلحه در مراسم انتخاباتی را نداشته و در صورت مشاهده، دارندگان اسلحه ها بازداشت و تا پایان انتخابات در بازداشت خواهند بود.
معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ۲ هفته اخیر تعدادی از لیدرهای انتخاباتی به دستگاه قضایی فراخوانده شده و تعهدات لازم از آنان گرفته شده است.
حسنی، وظیفه برقراری امنیت در ایام انتخابات را مربوط به تمامی دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان دانست و خاطر نشان کرد: مدیران از جانبداری انتخاباتی دوری کرده و مطمئن باشند در صورت جانبداری با آنان برخورد قاطع قانونی می شود.
این مسئول قضایی ادامه داد: برخی از کاندیداهای انتخاباتی هم در قربانی کردن حیوانات باهم مسابقه گذاشته اند که باید جلوی این مسابقه گرفته شود.
حسنی گفت: یکی از کاندیدای انتخاباتی در گچساران گوسفند قربانی کرده و کاندیدای رقیب وی شتر قربانی می‌کند و واقعا این رقابت، رقابت درستی است؟
وی در پاسخ به این سئوالی که احتمال توزیع پول هایی با عنوان کثیف در انتخابات هم وجود دارد و دستگاه قضایی در این ارتباط چه برنامه ای دارد؟ اظهارداشت: برخورد با پول‌های کثیف انتخاباتی وظیفه دستگاه قضایی به تنهایی نیست.
معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: توزیع پول‌های کثیف در انتخابات نیز از عوامل نگرانی مردم بوده و از سایر دستگاههای مرتبط با انتخابات می‌خواهیم دستگاه قضایی را در برخورد با این پدیده شوم همراهی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1