تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۹۰۲۹۲
جاده دهدشت - چرام؛

8 کیلومتر باقی‌‌‌مانده افتتاح شد / روستا: جای‌جای کهگیلویه و بویراحمد اتفاقات خوب افتاده است

۲
کبنا ؛ محور دهدشت به چرام که در ماه‌های گذشته به علت وجود نقاط حادثه‌خیز به قتلگاه معروف شده بود و تعداد قابل توجهی از شهروندان و هم‌وطنان در این مسیر جان خود را ازدست‌داده بودند  (ظهر سه‌شنبه  13 شهریور 1403) با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی، فرمانداران کهگیلویه و چرام، امام‌جمعه کهگیلویه و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح  جاده دهدشت به چرام طول مسیر این محور را ۱۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت  ۷ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته به بهره داری رسید و اکنون  ۸ کیلومتر باقیمانده  افتتاح شد. اعتبار این پروژه ۳۰ میلیارد تومان است و  قرارداد نیوجرسی این محور به طول ۷ کیلومتر منعقد شده است.
افتتاح هشت کیلومتر باقیمانده جاده دهدشت -چرام 
 علی‌محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح هشت کیلومتر باقی‌مانده جاده دهدشت به چرام با تأکید بر عدم وجود نگاه‌های سیاسی در معاونت عمرانی استانداری گفت: فرزندان شما در حوزه معاونت عمرانی استانداری فارغ از تغییر و تحولات سیاسی به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنند که جای‌جای استان اتفاقات خوبی بیفتد.
 هیچ مسئولی نیست که دلش نخواهد کار کند. اگر جایی کاری صورت نمی‌گیرد به این دلیل است که از عهده ما خارج است.
روستا با بیان اینکه تمرکز معاونت عمرانی استانداری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان بوده اظهار داشت:
همه دوست دارند پروژه‌ای را افتتاح یا کلنگ بزنند، البته رویکرد ما  کلنگ‌زنی نیست. در سیزده ماه گذشته که در خدمت شما بودم اولویتمان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بود. امسال بیش از ۸۸ درصد اعتبارات ما در هفته دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بود. به همین خاطر بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های ما افتتاحیه است؛ سعی کردیم از کلنگ‌زنی دوری کنیم مگر در صورت لزوم. چون کلنگ‌زنی یک حلاوت زودگذری دارد؛ اما یک هزینه اضافی بر گرده بیت‌المال است. ما پروژه‌ای داریم که ۱۰ درصد یا ۲۰ درصد از آن مانده است تا تکمیل شود. هزینه این 10-20 درصد ده‌ها برابر برآورد اولیه‌اش است، پس ما کاری کردیم که پروژه‌ها را تکمیل کنیم. همین هشت کیلومتر به نرخ امروز بیش  از 200 میلیارد تومان هزینه برداشته است.
وی ادامه داد: این جاده هم ۸ کیلومترش انجام شده. از این هشت کیلومتر  یک کیلومترش نیوجرسی شده است و ۷ کیلومتر دیگرش فاقد نیوجرسی است. در گام بعدی ما نمی‌توانیم هم‌زمان هم نیوجرسی را تکمیل کنیم و  هم روشنایی و سایر مسائل دیگرش را؛ چون اعتبارات محدود است. تلاش می‌کنیم با همکاری پیمانکار این پروژه، اعتبار بگیریم تا ۷ کیلومتر باقیمانده نیز نیوجرسی نصب شود و بدهی به پیمانکار تسویه شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شمو
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند سانسور گر را
علی
Romania
درود .لطف بفرمایید به چه قیمتی ؟
راهداری
Iran, Islamic Republic of
له قیمت تلاش و کوشش
فایل های مرتبط
1