تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۷۷۳۷۷
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

شورای ائتلاف کهگیلویه از قالیباف حمایت کرد / موحد: آیا درست است کسی را که شورای نگهبان تأیید کرد بدون تحقیق سکانداری کشور را به دست او بدهیم

۰
کبنا ؛ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف نامزد مورد نظر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در دهدشت افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این افتتاحیه که با حضور چهره‌های سرشناس شهرستانی برگزار شد، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه با برشمردن فواید حضور حداکثری گفت: رئیس جمهوری که با آرای بالا به جایگاه ریاست جمهوری برسد در مجامع بین‌المللی مقتدرانه حرف می‌زند.
       
موحد ادامه داد: امروز ایران اسلامی قبل از آن که یک ایران موشکی و نظامی و علمی باشد، ایرانی است که اقتدارش به ملت است و این اقتدار و این ملت شکست ناپذیر است و رای شما به نامزد منتخب شما تیری است به قلب دشمن.
وی با اذعان به وجود مشکلات موجود، از واقعیت‌های انکار ناپذیر پیشرفت ایران اسلامی نیز سخن گفت: ما در مقام این نیستیم که مشکل نداریم. من  به عنوان نماینده مردم بار‌ها مشکلاتشان را فریاد زده‌ام، اما چرا واقعیت‌های موجود را نبینیم؟ امنیت ما را، اقتدار ما را، پشتوانه ما را مشاهده کنید و به همسایه‌های ما هم بنگرید. آیا این امکانات شبیه چهل سال قبل است؟
نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده افزود: ما به دنبال انتخاب شخص دوم کشور هستیم. به قانون اساسی رجوع کنید، وظایف و اختیارات و قدرت رئیس جمهور را مشاهده کنید، هرکسی از فیلتر شورای نگهبان گذشت بسیار محترم است. اما آیا این برای ما کافی است؟ آیا درست است هرکسی را که شورای نگهبان تأیید کرده است بدون دقت و تحقیق و توجه سکانداری کشور را به دست او بدهیم؟ وظیفه داریم به برنامه، سابقه و توانایی آن‌ها نگاه کنیم و انتخاب کنیم. در میان کسانی که نامزد هستند کارنامه و عملکرد همه را ورق بزنید، کدام یک امتحان پس داده و نمره قابل قبولی از مردم گرفته است؟
موحد با تأکید بر عدم وامداری نسبت به گروه‌های سیاسی افزود: خدایا تو آگاهی، من وامدار هیچ کدام نبوده و نیستم و هر زمان که تشخیص دادم بر اساس وظیفه دینی و مبانی دینی بوده است.
وی رشادت قالیباف در دفاع مقدس را ستود و گفت: آن‌هایی که موضوع جبهه را مطرح می‌کنند، بگویند چه کسی از کنار جسد برادرش عبور می‌کند و به عنوان فرمانده به وظیفه‌اش عمل می‌کند؟ غیر از قالیباف چه کسی چنین کرد؟
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی در جامعه بین‌المللی مدیری از ایران اسلامی مدال می‌گیرد، آنهم در اوج مظلومیت ایران، کار عادی است؟ پروفسور سمیعی در مورد دکتر قالیباف چه مطالبی عنوان کرد؟ در دوران خدمتش تمام ناوگان نیروی انتظامی را متحول کرد، شهرداری تهران بزرگترین مصداق یک مدیریت توانمند است. من از کسی که شورای شهر تهران بود و مخالف دکتر قالیباف بود پرسیدم نظرتان در مورد قالیباف چیست؟ وی، ‌ایشان را مردی سخت کوش و توانمند و مفید می‌دانست.
ما اگر قرار است مدیری را نخواهیم با او همراهی کنیم، چرا باید تخریبش کنیم؟ من مسولیت تمام مدیران مجلس از ناطق تا لاریجانی را دیدم، کمتر از یک هفته آنچنان بر ریاست مجلس مسلط شد که لذت بردم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همونجور که انتخابات برای خودت در آوردن، درصدد هستی برای لیشان هم دربیاورند
ناشناس
فارغ از اینکه قالیباف شایسته است یا نه
قرار نیست هرکی به موحد رای داده بیاد به قالیباف رای بده
در تعجبم از اساتید و بزرگانی که پشت موحد اومدن تا به اونی که گفته رای بدن /
Iran, Islamic Republic of
میشه مردم کهگیلویه اون روز رو ببینند که به اصلت برگشتی
پرستار دهدشت
Iran, Islamic Republic of
// به عنوان یک فرد داعیه انقلابی ، م آرام که بدون رزومه کاری و تحصیلی به عنوان مترون بیمارستان دهدشت که ادعای اصلاح طلبی محض دارند در این دوره در ستاد قالیباف هستند یعنی اینا انقلابی یا اصلاح طلب نیستند در واقع مرید موحدند. جایی که موحد هست ما نیستیم بدون شک امیدوارم قالیباف تا انتها بماند تا رای امثال حضرات نامبرده وارد رای دکتر جلیلی نشود ولو به قیمت پیروز شدن سایر رقبا
Iran, Islamic Republic of
قالبیاف نفرسوم است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
وقتی شورای نگهبان تو را با این همه تخلف تایید کرد حتما واسه بقیه هم میشه
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها هستند دردهدشت ، درسوق ، درلنده ، چاروسا ، چرام ، بهمئی ، دیشموک به موحد رای دادند و اگر هم دوباره کاندید مجلس شود به او رای می دهند ولی هرگز حاضر نیستند به قالیباف ، جلیلی ، زاکانی وقاضی زاده رای بدهند چون این جناح وخط جان مردم را به لب آورده اند خصوصاً جوانان ، دختران وزنان کارمندان وبازنشستگان . رای آنها پزشکیان است وبس .
Iran, Islamic Republic of
بعضی از این عزیزان میگن ما اصلاح طلبیم
اما به خاطر موحد به قالیباف رای میدیم...
همین قدر وقیح...
همین موحد اگه پزشکیان ببره دوباره میگه بهترین رییس جمهور بعد از انقلاب.🤣
رحیم
Iran, Islamic Republic of
در کهگیلویه مظلوم فقط دور هم جمع می شوند..
Iran, Islamic Republic of
دکتر شما هممممممم
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1