تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۷۷۳۶۸
کبنا گزارش می‌دهد

سمینار آموزشی والدین آگاه، فرزندان سالم در دهدشت برگزار شد

۰
کبنا ؛عصر تکنولوژی و دنیای امروزی ضرورت بیش از پیش ارتباط والدین با فرزندان را آشکار تر کرده است. هر اندازه در خانواده همدلی و درک متقابل افزایش یابد مشکلات رفتاری و فکری فرزندان کاهش خواهد یافت. موسسه آوای آروان، پا در مسیر اصلاح و آموزش رفتار میان والدین و فرزندان گذاشته است.
به گزارش کبنا نیوز، عصر جمعه (اول تیرماه ۱۴۰۳) سمینار آموزشی والدین آگاه، فرزندان سالم به میزبانی موسسه آوای آروان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی با تدریس اردشیر رسایی و محمدباقر بهدارپور برگزار شد.
در این سمینار که با حضور والدین برگزار شد، تکنیک‌های حل مسأله، تعارضات تربیتی والدین، درک احساسات، فرصت شکوفایی و توانمندی‌های پنهان، مسولیت‌پذیری، انواع سبک‌های فرزندپروری و ارتباطات آموزش داده شد.
محمدباقر بهدارپور در گفتگو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار داشت: هدف از برگزاری این سمینار تقویت بنیاد خانواده به عنوان رکن اصلی اجتماع و کمک به والدین جهت آشنایی با سبک‌های تربیت فرزند است.
بهدارپور ادامه داد: معتقد هستیم والدین آگاه و آموزش دیده فرزندان سالم‌تری خواهند داشت و والدین به عنوان حامیان اصلی فرزندان خوب در جهت پویایی و توانمندی بالقوه فرزندان کمک جدی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1