تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۴۷۰۱۳۹
جلسه روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

فیلم و تصاویر| حواشی و متن جلسه دانشجویان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / احمدزاده: مخالف حرکت‌های پوپولیستی هستم و نیاز هم ندارم / مخالف سد خرسان 3 هستم / دانشجویان: اصولگریان سفره‌ی که اصلاح‌طلبان کوچک کردند را جمع کردند / دانشگاه علوم پزشکی به دلیل دخالت‌های بی‌جای نمایندگان فلج شده است / مسئولان به جای خدمت به مردم پاسخگویی نمایندگان شده‌اند / احمدزاده: آقایان اصلاح‌طلبان می‌خواهند نظم جلسه را بهم بزنند، شماها بنشینید

۲
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی جالب به همراه معاونین خود و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به‌مناسبت روز دانشجو به دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج رفت و ضمن شنیدن حرف دانشجویان پاسخ سئوالات آنها را داد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (پنجشنبه 16 آذرماه 1402) استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج حضور پیدا کرد. این جلسه با حواشی زیادی مواجه شد. در ابتدا دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی صریح و شفاف مطالبات خود را از استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطالبه کردند.
جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، احسان عسکری، معاون امور اقتصادی استانداری و سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استانداری و روسای دانشگاه‌ها، سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در این جلسه همراهی می‌کردند.
در آغاز این نشست مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل یاسوج با بیان اینکه اینکه استاندار باید پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشد، گفت: رئیس جمهور دو بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند؛ اما در هر ۲ دوره هیچ نشستی با دانشجویان نداشتند.
منصوری خطاب به احمدزاده بیان کرد: بر اساس طرح شهید زین‌الدین افرادی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته شده‌اند! چه افرادی هستند؟ و آیا شاهد حضور آقازاده‌ها در استانداری بر اساس این طرح هستیم یا نه؟
وی به مدارک تحصیلی مسئولین اشاره کرد و گفت: کسانی که در پست‌های بالا مسئولیت دارند حتی معادل دپیلم ندارند و این مایه شرمساری است که پخمگان به جای نخمگان منصوب می‌شوند.
با عملکرد صحیح، رابطه مردم با صندوق‌های رای را آشتی دهید
در ادامه نیز شجاعی دانشجوی دانشگاه یاسوج گقت: شما به عنوان مسئول ارشد استانی وظیفه حفظ امنیت مردمی که قصد دارند پای صندوق‌های رای بیایند را دارید.
وی در ادامه به مسئولیت‌های احمدزاده به عنوان استاندار در انتخابات اشاره کرد و گفت: باید نظارت بر هئیت اجرایی انتخابات، امنیت و سلامت مردم رأی دهنده را تضمین و از درگیری و نزاع‌های احتمالی با تدبیر و اندیشه و اقدامات مناسب جلوگیری کنید.
شجاعی گفت: نگذارید عملکرد شما و تیم اجرایی پیوند‌های میان مردم و مسئولین را دچار گسست کند؛ عملکرد درست شما باعث آشتی مردم با صندوق‌های رأی و نظام می‌شود.
مسئولان به جای خدمت به مردم پاسخگویی نمایندگان شده‌اند
احمدرضا جمالی دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد یاسوج نیز گفت: برخی از مسئولین به جای گزارش کار به مسئولان بالا دستی و به جای خدمت به مردم، به نمایندگان پاسخگو هستند و گزارش می‌دهند!
وی به عملکرد و کارآیی نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دیگر استان‌ها اشاره کرد و خواستار بهبود شرایط زیرساختی برای فعالیت نخبگان در حوزه‌های مختلفی چون کشاورزی شد.
وی در ادامه خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که در جلسه حضور داشت، گفت: بیمارستان شهرستان چرام همزمان با بیمارستان باشت گلنگ‌زده شد؛ اما در حال حاضر در باشت فعال و در چرام غیرفعال است که نیازمند نگاه ویژه دولت است.
نمایندگان حتی در انتصاب آبدارچی‌ها دخالت می‌کنند
جلال شکوهی دیگر نماینده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهار داشت: مطالبات جامعه  جلوگیری از بی‌قانونی و دخالت‌های غیرقانونی نمایندگان استان در امورات مختلف قوه مجریه است؛ که هنگام تقسیم بودجه در بهارستان سکوت می‌کنند اما هنگام انتصاب آبدارچی‌ها دخالت می‌کنند.
وی ادامه داد: بهارستان نشین‌های که حقوق خوانده‌اند اما حقوق مجلس را نمی‌دانند و در تمام انتصابات دخالت می‌کنند، مانند؛ دانشگاه علوم پزشکی که به خاطر دخالت‌های بی‌جا و  انتصاب‌های مدنظر نمایندگان فلج شده است.
شکوهی با اشاره به امنیت نداشتن کادر درمان گفت: امروز مدافعان سلامت امنیت ندارند در بیمارستان‌ها پرستاران را مورد ضرب  و شتم قرار می‌دهند. آیا باید بار دیگر بیماری چون کرونا بیاید تا بفهمیم کادر درمان چقدر جایگاه ویژه‌ای دارند، اما امنیت ندارند.
مسئولین مطالبه سد‌ی که باعث آوارگی استان می‌شود، باشند
خانم موسوی دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کمبود خوابگاه در دانشگاهی که هزار تا دانشجو دارد و نیمی از دانشجویان خوابگاهی هستند قابل قبول نیست.
وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای با نبود سیستم‌های کامپیوتری برای دانشجویانی که نیازمند به این تجهیزات هستند، مواجه هستم.
وی ادامه داد: سد خرسان 3 تنها باعث آو‌ارگی برای مردم استان می‌شود و مطالبه اکثریت مردم جلوگیری از ساخت این سد است. آیا این عقلانی است که باید زیست بوم استان کهگیلویه و بویراحمد از بین برود تا دیگر شهرستان‌های کویری به آب دسترسی پیدا کنند؟
موسوی گفت: با احداث سد خرسان 3 هزار کسب کار از جمله زنبورداری و طرح ماهی از بین می‌رود و هیچ سودی برای استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد داشت.
اصولگریان سفره‌ی که اصلاح‌طلبان کوچک کردند را جمع کردند
میرباقری انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه یاسوج نیز خطاب به استاندار گفت: با چه روی به دانشگاه می‌آید؟ شما اصولگرایان سه سال ممکلت را دست گرفته‌اید اما به اندازه سی و سه سال اصلاح طلبان ممکلت را نابود کردید.
وی عنوان کرد: اگر اصلاح طلبان سفره مردم را کوچیک کردند شما آن را کامل جمع کردید. اصلاح طلبان اگر ریارکار هم بودند اما‌ امید را در دل مردم زنده نگه داشتند.
میرباقری خطاب به استاندار بیان کرد: شما وام‌دار نمایندگان این استان بودید، شما با اشک‌هایتان در دیشموک ثابت کردید که اشک‌هایتان اشک‌های واقعی و از روی دلسوزی نبود.
مخالف احداث سد خرسان هستم/ نیازی به کار‌های نمایشی ندارم
در ادامه سید علی احمدزاده، استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در پایان جلسه در گفت‌وگو با دانشجویان، گفت: جلسه با دانشجویان جوان همراه با شجاعت و احساسات جوانی مایه خرسندی است و این حرف‌ها برای ما عادی است. این انتظار می‌رفت که با مطالبات دانشجویان رو به رو شویم.
وی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفری به یادماندنی بود و با استقبال گرم مردم استان همراه بود و آیت‌الله رئیسی همیشه از آن به خوبی یاد می‌کند.
وی در خصوص سؤالات دانشجویان مبنی بر عدم نشست رئیس جمهور با تشکل‌های دانشجویی گفت: رئیس جمهور شخص دوم ممکلت است و برنامه‌های او از قبل سفر مشخص می‌شود؛ ما هم تمایل داشتیم برنامه‌ای با بانوان اثرگذار استان داشته باشند اما متأسفانه نشد.
وی ادامه داد: در سفر دوم آیت الله رئیسی بازدید از کارخانه قند یاسوج و پتروشیمی گچساران را داشتیم؛ همچنین دیدار با عشایر استان را داشتیم زیرا جمعیت فراوانی از مردم استان را عشایر تشکیل می‌دهند و در آن جلسه مباحث کشوری عشایر مورد بحث قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به دانشجویی که گفته بود رئیس جمهور را با هلیکوپتر در استان می‌گردانند تا وضعیت شهر را نبیند، گفت: بازدید از برخی مناطق تنها با هلیکوتر امکان‌پذیر بود، چون استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان کوهستانی است و رفت و آمد به برخی از مناطق سخت است و برای اینکه سرعت به کارها دهیم، رئیس جمهور با هلیکوپتر جابه‌جا می‌شد.
احمدزاده با اشاره به سد‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تمام مطالبات استان را به گوش رئیس جمهور رساندیم. به عنوان یک آرزوی بردل مانده سد آبریز را بی‌امان مطالبه کردیم.
وی در پاسخ به دانشجویی که گفته بود شما اهل ریا هستید، اظهار داشت؛ نه حرکت پوپولیستی زدم و نه به آن نیاز ندارم. من نمی‌خواهم نماینده بشوم که دنبال حرکت‌های نمایشی باشم.
یکی از دانشجویان با بیان اینکه این جلسه جای اصولگرا و اصلاح‌طلب نیست، خطاب به یکی از دانشجویان معترض، گفت: اینجا بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب نیست، اینجا مطالبه حق مردم است. از 45 سال انقلاب اسلامی 42 سال آن در دست اصلاح‌طلبان بود. چرا اینقدر شعار می‌دهید.
این دانشجو در ادامه گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی چند سالی است که در منطقه دیشموک خدمت رسانی‌ می‌کنند. دیشموک پتانسیل بالایی در درآمدزایی برای استان دارند که متأسفانه کم‌کاری زیادی در آنجا صورت گرفته است.
به گزارش کبنا، در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تسلیت آغاز دهه دوم ایام فاطمیه؛ با تبریک روز دانشجو گفت یاد و خاطره شهدای دانشجوی در سال ۱۳۳۲ و همه شهدای دانشجو در طول تاریخ را گرامی می‌داریم.
وی عنوان کرد: برای سومین بار است که به دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج می‌آیم و امروز به دعوت دانشجویان و بسیج دانشجویی اینجا حاضر شدم که برایم مایه افتخار است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در یک دوره خاصی از تحولات منطقه‌ای و جهانی هستیم، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در برهه‌های مختلف و در دیدار‌هایی که با دانشجویان داشتند، دانشجویان را به فعالیت سیاسی در کنار علم‌آموزی و فراگیری دانش دعوت کرده‌اند و از سیاسی کاری و آلت دست قرار گرفتن آن‌ها توسط احزاب و گروه‌های سیاسی نهی کرده‌اند.
دانشجو باید به دنبال تحصیل علم و ارتقای دانش به فعالیت‌های سیاسی نیز بپردازند و نباید دانشگاه را از سیاست دور کرد در فضای دانشگاهی روحیه دانشجویی باید پر نشاط، سر زنده باشد و روحیه شناخت و استبکار ستیزی را تقویت کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان ما به خوبی به این شناخت رسیده‌اند که آنچه باعث نگرانی و عصبانیت دنیای استکباری شده ظلم ستیزی است و امروز دنیای استکبار بیش از گذشته مشغول اسلام ستیزی است.
احمدزاده با بیان اینکه آمریکا برای اسلام زدایی اتفاقاتی در دنیا پیش آورد که سرآغاز تحولات زیادی شد گفت: زمانی آمریکا تلاش می‌کرد ایران در خدمت او باشد که اولین گروه مردم و دانشجویان آگاهی بودند که جان شیرین را فدا کردند تا استکبار قدرت نگیرد.
استاندار تصریح کرد: سال‌های پیش حرکت آمریکا و ایادی را در منطقه دیدید که در خاورمیانه تحولات ایجاد کند با جنگ‌هایی که در منطقه به راه انداختند گفتند که این درد زایمان خاورمیانه جدید است اما پس از ۱۳ سال می‌بینم که چگونه سرخوده شدند.
وی به اهمیت جنگ شناختی اشاره وعنوان کرد: دشمنان نقشه‌های شومی برای ایران عزیز ما داشتند، حوادث زیادی را در سر می‌پروراندند، تلاش‌ها، هزینه‌ها و نقشه‌های شوم زیادی برای جبهه مقاومت داشتند و در جنگ لبنان با اسرائیل و امروز طوفان الاقصی که یک پدیده نو و بی‌نظیر بوده، زبونی و سستی اسرائیل و حامیانش را مشاهد می‌کنید.
احمدزاده اظهار داشت که شما دانشجویان عزیز به خوبی و بهتر می‌دانید که مصادیق واقعی شرک یعنی آمریکا و اذناب اروپایی و عداوت امروز ما با آن‌ها به دلیل اینکه در قبل از انقلاب و در طول چند دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی این همه به کشور ما ظلم روا داشتند و جنایت کردند هنوز دست بردار نیستند.
استاندار خاطرنشان کرد که شکست مفتضحانه امروز برای آمریکا و ایادی آن در میدان نبرد «غزه مقتدر مظلوم» پیش آمده و هر چه تلاش می‌کنند نمی‌توانند آن را جمع کنند به کشتار زن و کودک پرداخته‌اند که آورده نظامی محسوب نمی‌شود و آورده‌ای برای قدرت نمایی اسرائیل نیست و این وعده الهی است که قدرت فلسطین در میدان خود را نشان داده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون تمام تلاش و سیاست کلی آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که با این بمباران‌ها و کشتار بی‌رحمانه و بی‌امان مردم بی‌گناه، زنان و کودکان فلسطین کاری کنند تا مردم از حماس و جبهه مقاومت روی برگردانند و دوم شرایطی پیش بیاید که غزه و فلسطین تسلیم نشست‌ها و گفت‌وگو‌های سیاسی شود و به لطف الهی تاکنون چنین نشده و قطعاً نخواهد شد.
استاندار یادآور شد: امروز قدرت جبهه مقاومت به حدی است که حزب‌الله لبنان گفته با خود آمریکا کار داریم یعنی اینکه رژیم صهیونیستی در قد و قواره ما نیست.
احمدزاده تأکید کرد در این دوران حساس جهانی، شما دانشجویان که‌امید و حرکت دهنده افکار و نیروی محرک جامعه هستید در مقابل کشور و انقلاب حساس باشیم به رسالت و وظایفی که بر عهد داریم به خوبی عمل کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امروزه بیش از هر زمانی جامعه دانشجویی باید‌ایده پرداز باشد و ذهن خلاق جوان در همه عرصه‌ها به رشد، پویایی و پیشرفت کشور کمک کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت در دو سفر به استان توجه ویژه داشت و کمک‌های خود را از سه هزار و ۶۰ میلیارد تومان به شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش داد و برای اتمام پتروشیمی گچساران ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه کرد.
وی عنوان کرد: برای سد چم شیر ۲ هزار میلیارد تومان و ۴۵۰ میلیون دلار هم در پتروشیمی دهدشت و گچساران اعتبار ارزی هزینه کردیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ۱۳ هزار میلیارد تومان در سفر دور دوم برای زیرساخت‌های استان اعتبار گرفتیم و روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فیبر نوری آن‌ها تمام می‌شود و ۹۸ درصد روستا‌ها تا دو ماه آینده از این نعمت بهره‌مند می‌شود.
وی با بیان اینکه در سفر ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش اقتصادی برای سرمایه‌گذاری طی دو سال به استان ما تخصیص داده شد گفت به علاوه پتروپالایشگاه گچساران که اشکالاتی در کلنگ زنی آن هست با اعتبار اولیه چهار میلیارد دلار و اعتبارات نهایی هفت میلیارد دلار و پتروشیمی چرام که ایراد در خوراک آن ایجاد شد که تلاش می‌کنیم مشکلات برطرف شود زمینه سه تا چهار هزار شغل را در استان ایجاد می‌کند.
وی عنوان کرد: ابر پروژه مینی پالایشگاه و میدان گازی مختار با ۶۵۰ میلیون دلار هزینه، ظرفیت تأمین ۱۵ سال گاز کشور را دارد و هزار نفر شغل ایجاد می‌کند در دست پیگیری است.
احمدزاده ادامه داد: هفت میلیارد دلار برای احداث طرح پتروپالایش شهرستان نفتخیز گچساران سرمایه‌گذاری می‌شود.
وی ببان کرد: پترو پالایش گچساران با ظرفیت ۱۰۵ هزار بشکه نفت احداث می‌شود.
وی محصول این طرح را گازوئیل، بنزین و بنزن ذکر کرد و گفت: با بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران یکهزارو ۵۰۰ نفر مشغول بکار خواهند شد.
وی با یادآوری اینکه این طرح اقتصادی در زمینی به مساحت ۲۱۵ هکتار در منطقه لیشتر روستای آب انجیر اجرا می‌شودابراز کرد: با راه‌اندازی این طرح بزرگ بیش از ۲۲ محصول از جمله گازوئیل، بنزین و بنزن و... تولید خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: احداث مینی پالایشگاه در منطقه پادوک شهرستان کهگیلویه با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از دیگر طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی استان محسوب می‌شود که اکنون در مرحله تسطیح زمین محل اجرای طرح است.
احمدزاده با اشاره به اینکه این طرح بالغ بر ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند افزود: گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از پیامد‌های اجرای این طرح است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام به عنوان دومین پتروشیمی شهرستان کهگیلویه از طرح‌هایی است که براساس برنامه‌ریزی قرار بود کلنگ زنی شود اما به علت کمبود خوراک به تأخیرأفتاد.
احمدزاده خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این مشکل در حال رفع این مشکل هستیم.
وی افزود: پتروشیمی اوره و آمونیاک به عنوان پتروشیمی دوم دهدشت در دشت آهوی بین چرام و دهدشت احداث می‌شود.

به گزارش کبنا، دقایقی نظم جلسه بهم‌ریخت و در سالن تنش به‌وجود آمد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقایان اصلاح‌طلبان می‌خواهند نظم جلسه را بهم بزنند، شماها بنشینید.
     
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ودیگر مسولین این انقلاب چرا شماها تا تقعی به توقعی میخوره پایه رهبر عزیز رو به وسط مکشید آیا به حرفها ورهنمودها آقا گوش میدید مگه آقا نفرمودن که نمایندگان دخالت تو انتصابات نداشته باشن پس کو چرا نمیخواهید قبول کنید که این دولت مردم واقتصاد رو نابود کردید چرا به مردم واقیعتها رو نمیگید مگه نمیگید بیشترین فروش نفت رو داشتید پس کو اثراتش چرا نمیگید این نفت رو به زیر قیمت اوپیک یا منطقه به چین هند میفروشید چرا میترسد چرا نمیگی پتروشیمی گچساران افتتاح شد چرا خوابید دوباره چرا نمیگید سد چم شیر حداقل ۱سال دیگه کار داره چرا نمیگید بیشتر شعارهای وقولهای ریس دولت نمیتونید انجام بدید چرا دوبار ریسی اومد گچساران جرات نداشتید بیاریدیش که با مردم صبحت کنه چرا دلیلش چه بود چون نابود کردید این استان رو جه کار مثبتی انجام دادید تو این نزدیک به ۳سال مگه شماها چقدر سهم دارید از این انقلاب که تمام شدنی نیتید بقیعه مردم انقلاب نکردند یا به جهبه جنگ نرفتن بحز شماها چرا نمیگید چرا وزیر جهاد کشاورزی برکنار شد چرا نمیگید معاونش برای چیی زندانه مردم چه گناهی کردن که گرفتار شماها شدن
Iran, Islamic Republic of
با اختلاف ضعیف ترین استاندار تاریخ .....

کمایی ازش تعریف و تمجید کنید
Iran, Islamic Republic of
چرا هر کس حقی را بلند فریاد میزند به او برچسب می زنید؟!؟
Iran, Islamic Republic of
چون سواد پاسخگویی ندارند
اینها هستند ک برای نابودی ایران مشغول ب فعالیت هستند
Iran, Islamic Republic of
استانداری که اصلاح طلب و اصولگرا می کند و مردم را تقسیم می کنند چطور می خواهد انتخابات سالم برگزاری کند
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
آقایون اصلاح طلب فیلم آخر را ببینید
بعد برید با اصولگرایان ائتلاف کنید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا استاندار احتمالا باید اصلاح طلب باشد چرا که اگر به چینش نیروهایش در پست ها و مدیران کل نگاه کنید تعداد زیادی از انها اصلاح طلب هستند.از فرماندار گرفته تا مدیران کل استان ..... نمونه اش راه وشهرسازی - گاز . و راهداری و ......
..
Romania
بهتر عنوان عوض کنید بنویسید جلسه دانشجویان فامیل بهرامی با استاندار😃😃😃 دانشجویی که هنوز نمیدونه بدون حداقل مدرک لیسانس نمیشه مدیر کل شد
Poland
بیچاره دانشجو ها
یه عده رو اجیر کردن یت قول پست دادن آوردن به اسم دانشجو
خدمات نظام رو زیر سوال میبرن فقط به خاطر حمایت از کاندیدای درجستجوی قدرا که اگر به قدرت برسد چه بلاها بر سر مردن نیاورد
دانشگاهی قدیم
Iran, Islamic Republic of
همون جواب چند کلمه ای استاندار کافی بود که گفتن:
انتظار داشتم با مطالبات مواجه بشم

واقعا راست میگن آخه این حرفهای خاله زنکی و بچه بازی چیه میزنید
برید فریاد بزنید فلان پروژه چرا نشد
نه برید حرفایی که مهره های سوخته و نابودگران استان تو ذهنتون حکاکی کردند رو فریاد بزنید
لطفاً دیگه مدیران رو دعوت نکنید بخدا بهتره
جالب است با وجود مشکلات استان چرا تنها این چند مورد مطرح شده است!!!

آیا سوال کنندگان گزینشی بوده اند؟ و تنها یه شو اجرا شده است؟
United States
دانشگاه .دانشگاه .دانشجو .الله اکبر .فکر میکنید جامعه فقط به خودتان زنده هست؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی استان را شخص استاندار قدرت حسینی افضل حسینی امیر آذرگون ومحمد حسین حسینی ونماینده گچساران فلج نمودند
کته
Iran, Islamic Republic of
استاندار دم از اصواگرایی ومخالفت با اصلاح طلبان میزند ولی بسیاری از بستگان خودش که اصلاح طلب هستند بعنوان مدیران استان به کار گماشته شده اند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1