تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۷۰۱۶۴
در نشست پرسش و پاسخ روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد یاسوج مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خلیفه‌کشی نکنید

۱۱
۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خلیفه‌کشی نکنید
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به انتقاد دانشجویان گفت: رفتار‌هایم پوپولیستی نیست و نیازی به کار‌های نمایشی ندارم.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست پرسش و پاسخ روز دانشجو که در دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد، در خصوص سؤالی مبنی بر عدم دیدار دانشجویان با رئیس جمهور در سفر به استان، گفت: دیدار‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور در تهران برنامه‌ریزی شده بود دوست داشتم جلسه اختصاصی با بانوان باشد اما با همه تلاش مقدور نشد با سایر اقشار مثل دانشجویان و اساتید هم جلسه برگزار شود‌.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جلسه پایانی با رئیس جمهور همه مطالبات و خواسته‌های استان را بیان کردم، افزود: سد آبریز را بی‌امان مطالبه کردم و به عنوان آرزوی بر دل مانده مردم کهگیلویه مطرح کردم، فیلم مطالباتم از رئیس جمهور را نگاه کنید همه مطالبات و مشکلات کوچک و بزرگ از آب و راه روستایی گرفته تا پتروشیمی و پتروپالایشگاه را مطرح کردم.
وی بیان کرد: آنچه باید از رئیس جمهور مطالبه می‌کردم را در هلی‌کوپتر، نشست‌های خصوصی و جلسات عمومی مطرح کردم، راه آهن یاسوج را مطالبه کردیم الان در دستور کار دولت است.
احمدزاده با بیان اینکه تمام نقاط محروم استان را بازدید کردم، و به تمام مناطق استان اشرافیت دارم، گفت: حرکت پوپولیستی و نمایشی ندارم و به آن هم نیازی ندارم آن‌چه انجام می‌دهم از عمق وجودم است اینکه در یکی از سفر‌هایم به یکی از مناطق دور استان به همراه مدیران سنگی را برداشتم چون راه بسته بود و ممکن بود اتفاق ناگواری برای کسی رخ دهد و اگر می‌خواستم یک لودر بفرستم تا یک سنگ را جابه‌جت کند چند میلیون باید هزینه می‌کردیم.
وی بیان کرد: در آن سفر دنبال اینکه کسی از من عکسی بگیرد نبودم راضی هم نبودم عکسی هم از من پخش شود شما هم بودید همین کار را می‌کردید.
احمدزاده بیان کرد: نمایشگاهی کار نمی‌کنم جایی که گریه کردم به این خاطر بود که وضع مردم بد بود الان دارم همان جا پل می‌سازم و نه تنها در آنجا بلکه در اغلب مناطق محروم استان مثل بیدانجیر و مارون پل می‌سازم.
احمدزاده بیان کرد: تا حالا علیه هیچ دولتی حرفی نزدم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کردم به من گفتند در دولت گذشته دو پروژه در هفته دولت افتتاح شد یکی آسفالتی که گچ بود و دیگری کیوسک که افتتاح شد اما در این دولت تنها ۱۷ هزار میلیارد برای پتروشیمی هزینه شد و چندین کیلومتر نیوجرسی گذاشتیم تا جلوی حوادث و تلفات رانندگی گرفته شود، بروید و ببینید دولت چه کار‌هایی انجام می‌دهد.
استاندار کهگیلویه و بویزاحمد در خصوص انتقادات از ساخت سد خرسان گفت: سدخرسان مصوبه ۱۷ سال پیش است که ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد سد خرسان را خودم رسانه‌ای کردم که چه معایبی دارد و از رسانه‌ها خواستم به آن بپردازند، خودم مخالف احداث سد هستم نگوید که بی‌تفاوتم. دوست ندارم سد خرسان ساخته شود چون آورده‌ای ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود اورژانس هوایی و فوت چند نفر در نتیجه نبود اورژانس گفت: در همان روزی که بالگرد اورژانس سقوط کردم موضوع را به رئیس جمهور اطلاع دادم و مطالبه کردیم و فوری با وزارت بهداشت صحبت کردیم که گفتند به ما فرصت دهید تا برای استان بالگرد اختصاص دهیم.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌خواهد موقتی برای یکی دو ماه به استان بالگرد دهد تا به طور اساسی این مشکل رفع شود و بالگرد مستقر شود، هلی کوپتر ماشین نیست که برویم و آن را بخریم دارم موضوع اورژانس هوایی را پیگیری می‌کنم.
احمدزاده با بیان اینکه اگر موفق شوم یا نشوم بچه کهگیلویه و بویراحمد هستم، گفت: دارم همه تلاشم را می‌کنم تا استان رشد کند برای همین از بچه‌های استان در حوزه‌های مختلف مدیریتی استفاده کردیم اما شما بروید دو نفر را پیدا کنید که وابسته به جریان سیاسی و یا گرمسیر و سردسیری نباشند.
وی با اشاره به دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها گفت: ۱۵مدیرکلی که انتخاب کردم مخالف نماینده فعلی بویراحمد هستند کجا نماینده بر روی من اعمال نفوذ کرده است؟ معاونینم هیچ وابستگی به نمایندگان ندارد. به معاون سیاسی‌ام ۲۰ دقیقه قبل از اینکه معارفه شود اطلاع دادم وقتی به من گفت چرا اینجوری شد گفتم چون نمی‌خواستم نماینده دخالت کند.
وی بیان کرد: ۲۹ نفر از مدیرانم دکترا دارند و خیلی‌ها جوان هستند خانم مدبر‌نژاد مدیرکل سابق امور بانوان را یک نماینده حمایت نکرد من انتخابش کردم و الان در تهران مسوول بانوان وزارت آموزش و پرورش است.
وی بیان کرد: بخشی از دموکراسی را نابود نکنید، نماینده دلخواه خودتان هم بیاید، هم همین حرف‌ها را می‌زنید، خلیفه کشی نکنید اینقدر بر سر موضوع نمایندگان نکوبید هر جلسه‌ای و نشستی در استان می‌شود همدیگر را سر این موضوع می‌کوبیم در حالی که واقعیت‌ها این نیست.
احمدزاده در خصوص سد تنگ سرخ گفت: یاسوج آب پایداری ندارد و از آب چاه استفاده می‌شود که می‌طلبد سد تنگ سرخ احداث شود که طی ۱۰ سال ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشته است.
وی با اشاره به پرت ۴۷ درصد آب در مرکز استان گفت: در سفر اول ۴۷ کیلومتر با ۳۲۰ میلیارد تومان کار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل ضیف و ناتوان آموزش و پرورش را کی انتخاب کرد؟!
قطعأ نماینده بویراحمد انتخابش کرد.
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مدیر تو انتخاب کردی ما هم باور کردیم ۱۵ شرکتی تو گذاشتی سر کار بدون ضوابط
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگر نظارت دارید اگر اقتدار دارید اگر دلسوز هستید اگر به دنبال اجرای قانون هستید چرا مدیری به نام کورش دلشاد را عزل نمی کنید ...
دردمند
United States
اون وقت از این مدیرکل ها و معاونت های حساس احیانا اکثرا باید از طوایف خاص باشه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمد زاده ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیریها مداوم و مکرر حضرتعالی با توجه به اینکه حضرتعالی بومی هستید حتما خیلی دلسوزانه تر و پیگیر تر از دیگر و دلسوزتر استانداران دیگر استانداران سابق و اسبق استان می باشید و انتظار هم همین بوده و هست ولی هرچه باشد این فرصت‌ها دیر بدست می آید و زود می گذرد و هرگز ماندگار نبوده و نخواهد بود به استحضار مبارک حضرتعالی برسانم که مردم پشتکوه باشت خواهران و برادران دینی شما یند و خارجی نیستند از بی آبی رنج می برند مدتها است از آب غیره بهداشتی رودخانه استفاده می کنند که واقعا برای مصرف دام هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان مضر است او حتی با تصفیه های خانگی هم قابل شرب نیست متاسفانه با پیگیریها و شکایات مردم چندین بار به اصطلاح ابر برای آزمایش خواستند و می برند طاهراً بین راه آب را عوض می کردند که زیر بار غیره بهداشتی بودن این آب نروند ولی بدون آزمایش هر آدمی می فهمد و می‌داند که وقتی استخری همچون استخر آب کشاورزی ۴۰۰ هکتاری پشتکوه از مان سبک سیاق در کف رودخانه ساخته شده برای برای آب آشامیدنی از آب رودخانه هست و بینی و بین الله قابل شرب نمی باشد مردم مجبورند برای آشامیدن و چای از اطراف آب با دبه های ۲۰ لیتری آب بیاورند در صورتی که برای حمام هم مطلوب نمی باشد که کلا پوست بدن را هم آلوده و رنگ پوست را تغییر می دهد لدا از محضر مبارک حضرتعالی استدعا داریم نسبت به آب شرب روستاهای پشتکوه باشت از جمله حاج قلندر و بخشی از چم خون که از همین پمپاژ می باشد عورک های علیا سفلی وسطی دره دره اسلام آباد جهان آباد دشت مورد اقدام لازم و عاجل را بعمل آورید تا این روستاهای محروم از یک آب آشامیدنی بهداشتی و مطلوبی بهره مند گردد و حتما این خدمت ماندگار در دفتر خدمت به خلق ثبت ضبط و جز صالحات و باقیات خواهد ماند
شهروند
United States
اقای استاندار چندبار از ماشین شاسی دارتون پیاده شدین و جواب کارگران بدون حقوق دادین چندبار تو بازار گشت زدین و از وضعیت و گرانی ها اطلاع دارید چرا فقط فقط وعده میدین اخه حرف از کدام عملکرد کدام خروجی ایا وضعیت مبلمان شهری یاسوج وترافیک شهری و فساد و رشوه در ادارت اطلاع دارید خیر ندارین چون جلو دوربین و اصحاب رسانه عادت کردین به حرف و وعده ها
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
از کدام مدیران حمایت می کنید ؟؟؟ مدیرانی که به یکسال نکشیده طبل رشواییشان به صدا درآمد ؟
آقای احمد زاده شما به این مردم مدیونید ، خودتم میدونی ، شما خیلی از جوانان نخبه هم استانی را لکه دار کردی و مجبورشان کردی از این استان بروند .
حتی همشهری های خودتونم آقای احمد زاده ما خوب میدانیم داری انتقام اون دوری که اومدی برای نمایندگی و مردم محکم بهت نه گفتن داری میگیری .
برای همیشه در این استان سوخت شدی به شرفم قسم
مهندس
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب عمومیت جامعه ایران است که در راستای ارتقا مردم ایران در تمامی حوزه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی دارای سبک ایده و تفکر نوین هست، هرگاه مملکت به لبه پرتگاه رسید این اصلاح طلبان بودند که ایران را نجات دادند، به قول امام کبیر خمینی زنده: شما ها قادر به اداره یه نانوایی نیستید چه رسد به مملکت داری. به حرف کار براید به سخنرانی نیست.
این دولت یک دست و مجلس یک دست و قوه قضاییه همراه، پس چرا اصولگرایان در روند منفی سیر صعودی دارند
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این نیست که یک عده مدیر بی لیاقت به واسطه زور و تحمیل نمایندگان بر مردم بیچاره حکمرانی میکنن و ذره ای مفید نیستن؟!
سرت رو زیر برف کردی فکر میکنی رو مردم نمیبینن؟!
تا الان فقط حرف زدی و کوچکترین حرکت مثبتی ازت دیده نشده انتظار داری مردم از دستاوردهای شبانه روزیتون تشکر کنن؟!
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هرچه پژوهشش کردم تاحالا هیچ مسئولی اینقدر ضد ونقیض حرف نزده ماگچسارانی ها راکلا ازاستان محو کردی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دقیقا موافقم ، دلیلش اون دوری بود که اومد واسه نمایندگی و نه بزرگ شنید . بعد ازاین هم خواهد شنید از نوع خشن
پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

محبوب ترین مقاله مورد جستجو قرار گرفته در ویکیپدیا در سال 2023 میلادی در مورد چت جی پی ...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
1