تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۶۰۵۶۷
در اولین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال نو انجام گرفت:

بازدید سرزده معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر یاسوج + تصاویر

۳
کبنا ؛
همزمان با  ۱۴ فروردین اولین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال ۱۴۰۲ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش وپرورش استان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با حضور سرزده در چهار مدرسه شهر یاسوج  از نزدیک نظاره گر برنامه های این مدارس در سال نو بودند.
به گزارش کبنا نیوز، «سید جواد هاشمی مهر » معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  کهگیلویه وبویراحمد به همراه «حسنعلی عزت خواه» مدیرکل آموزش وپرورش استان با حضور در دبیرستان دخترانه معارف متوسطه اول، دبیرستان زینبیه متوسطه دوم و دبیرستان کوثر متوسطه اول و دبستان پسرانه فرزانگان با مديران مدارس، معلمان و دانش آموزان گفتگو کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین صبحگاهی دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف یاسوج گفت: پیشرفتهای علمی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تلاش معلمان و دانش آموزان است.
سید جواد هاشمی مهر با تبریک سال نو، بهار طبیعت و بهار قرآن به همه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: دانش‌آموزان  نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته اند و حضور، هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب در صحنه های مختلف قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود و در توطئه های مختلف نتوانست کاری به پیش ببرد گغت: دشمن امروز با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی  واستفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعا با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار نمی‌خواهد ایران قوی وجود داشته باشد بیان کرد: امروز استکبار با جنگ نرم مقابل مردم ما قرار گرفته و به لطف الهی و حضور  مردم شکست‌های وقیحانه‌ای را متحمل شده و خواهد شد.
وی گفت: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است تا با پیشرفتهای علمی و معنوی  شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم.
هاشمی مهر، هدف دشمن از مسئله حجاب را سست کردن بنیان خانواده و باورهای دینی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه دختران دانش‌آموز چادر سر می‌کنند و در مقابل توطئه‌های شوم دشمن آگاه هستند که این یعنی پیروزی و سربلندی و شکست دشمن و ایادی آن که دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند.
وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که زنان و دختران این کشور اخلاق و معنویت و حجاب اسلامی دارند شکست ناپذیرند.
هاشمی مهر با بیان اینکه دشمن به طورگسترده علیه حجاب و معنویت تبلیغات وسیعی راه انداخته است خطاب به دانش آموزان گفت: با درس خواندن و تلاش علمی، معنوی و اخلاقی به حفظ انقلاب کمک کنید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار استان با تاکید بر خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان، گفت: دانش آموزان در شرایطی که دشمن از هیچ تلاشی برای ایجاد روحیه یاس دریغ نمی‌کند باید همواره اگاه و هوشیار باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دبیرستان علوم و معارف اسلامی در استان جزء مدارس خاص است که الحمدالله با مدیر، عوامل اجرایی و معلمان توانمندی که دارد  نقش مهمی در تربیت‌ دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با تبریک سال نو، ماه ضیافت الهی و تشکر از مدیر، کادر اجرایی و معلمان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی یاسوج، گفت: دبیرستان معارف اسلامی علاوه بر توجه به بعد آموزشی نقش مهمی در بعد تربیتی دینی دانش‌آموزان دارد که قطعاً مورد توجه آموزش وپرورش استان خواهد بود.
حسنعلی عزت خواه، رسالت دبیرستان معارف را بسیار سنگیت توصیف کرد وگفت: انتظار می رود دبیرستان معارف برای دیگر مدارس تولید محتوای غنی داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۷۰هزار دانش آموز در ۳۰۱۰ آموزشگاه با حضور قریب به ۱۴ هزار معلم مشغول تحصیل و آموزش هستند، گفت: ایجاد روحیه نشاط بین دانش آموزان از اولویت‌های آموزش و پرورش استان در سال جدید تحصیلی است.
عزت خواه با اشاره به اینکه دشمن مدارس را نشانه گرفته است، ادامه داد: باید با آگاهی بخشی به دانش آموزان جلوی جنگ ترکیبی دشمن را فرا بگیریم.
مدیر دبیرستان دخترانه معارف اسلامی یاسوج نیز با ابراز خرسندی از بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل آموزش وپرورش استان و مدیر شهرشتان بویراحمد در آغازین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال نو گفت: دبیرستان معارف با ۱۸۰ دانش آموز متوسطه اول و 27 دانش آموز متوسطه دوم با رویکرد آموزشی و تربیتی در راه تعلیم وتربیت دانش‌آموزان گام بر می‌دارد.
گوهر باقرپور با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: نبود فضای آموزشی مناسب از مشکلات این دبیرستان است که انتظار داریم مسئولان استانی و آموزش وپرورش استان وشهرستان در این زمینه ما را یاری نمایند.
گفتنی است: معلمان و دانش آموزان که با شور و شوق اولین روز فعالیت آموزشی در سال نو را آغاز کرده بودند از بازدید سرزده معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل آموزش وپرورش استان از دبیرستان معارف ابراز خوشحالی کردند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید خیلی شق القمرکردیدمدارس ابتدایی راهفت ونیم صبح اعلام کردید؟کاش یه روزی بیاد مدارس هشت ونیم یا۹صبح باشند...بچه ای که خواب درست وحسابی نداره وصبح زود از فحش بدتر براش اون موقع بیدارش میکنن...والا اینجوری کارایی نداره وهیچی یادنمیگیره...
Iran, Islamic Republic of
صحیح،،،،،درست،،،،،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سرزده از دیدگاه جناب معاون و مدیر کل یعنی چه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اینها اگر دلسوز هستند چرا نرفتند توی هنرستانها و مدارس حاشیه شهر یاسوج مسئولین این روزها میروند دنبال مدارسی که اگر مدیر هم نداشته باشند مشکلی برای بازگشائی ندارند تا کی ...
....
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی سرزده بیه
لاغر اندام دنانشین
Iran, Islamic Republic of
این بازدید سرزده نبود ،،،اطلاع داشتن،،،،بدلیل اینکه این همه میز وگل میز چطور توی سالن منظم چیده شده ؟ دوم بالای درب ورودی مدرسه نوشته شده. مقدمتان مبارک،،، وخیلی چیزای دیگه. ،،ما بچه نیستیم که گول این کلمات را بخوریم ،،،، بازدید سرزده این همه تشریفات.........البته شاید این آقا قرار بوده سرزده بازدید نمایند ،،،اما کسی بوده که اطلاع داده تا آنها آماده شوند،،میکروفن میز ،،گل میز گل و.....را آماده کنند. طوری نیست اسمشو بذارین سرزده
لاغراندام دنانشین
Iran, Islamic Republic of
هیچ عیب نداره ،،،زیادسخت نگیرید،، این دفعه اسمشو بذارین بازدید سرزده،،،طوری نیس ککام،،جونم،،،عزیزم،،،شرینم،،،
هالوتونه حرمت کنین ،،،چایی بریزین سی هالوتون،،،بهلشت بلین وتکی هالوتون.و.........
Iran, Islamic Republic of
به کلام خدا سوگند می خورم که سرزده نبود؛که اگر می بود نه مدرسه از قبل خبر داشت که مقدمات بچیند نه رئیس اداره و نه مدیر کل.و از حداقل دو سه روز پیش مدیر و مجموعه ی مدرسه در جریان بوده اند
با کلمات بازی نکنید
اگر هم می خواهید بزرگنمایی کنید،حداقل یک عنوان درستی که بهش می خورد،می دادید.
Iran, Islamic Republic of
صحیح ،،،،،درست،،،،گپ ویو شقتر نجورین ،،،بخداقسم درست میفرمایی،،،،، کی عمل کنه،؟
Iran, Islamic Republic of
چرا معاونین پرورشی سرزده ازبقیه مدارس بازدید نمی‌کنند؟؟
ایران
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخص هست سر زده رفته هیچ امادگی نبوده اخی بنده خداها نمیدونم اینهایی مطالب مینویسند برای خبر نگاه خودشون کردن حداقل یه سری به اینه بزنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1