تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۴۶۴۴۰۹
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبر داد:

موفقیت دانش آموزان هنرستانی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره الفتا

۷
۰
موفقیت دانش آموزان هنرستانی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره الفتا
کبنا ؛
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از انتخاب ۷ هنرستان استان در جشنواره سناریو نویسی "از ایده تا بازار، از هنرستان تا محصول" همزمان با جشنواره الفتا خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد جمالی آرند بیان داشت: تعداد ۷ هنرستان از استان کهگیلویه وبویراحمد در بین ۱۱۰۰ هنرستان کشور در جشنواره سناریو نویسی "از ایده تا بازار ، از هنرستان تا محصول" همزمان با جشنواره الفتا انتخاب شدند که موفقیتی بزرگ برای هنرآموزان و هنرجویان هنرستانهای استان است.
وی با تبریک این‌ موفقیت ارزشمند به  مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مدیران هنرستانها، هنرآموزان و هنرجويان پرتلاش در سطح شهرستانها ومناطق افزود: این جشنواره برای اولین بار در سطح کشور و با هدف کیفیت بخشی به طرح آموزش همراه با تولید و توسعه و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی اجرا شد.
جمالی، به هنرستانهای منتخب اشاره کرد و گفت: هنرستان وحدت یاسوج با مهارت عروسک سازی، هنرستان سمیه یاسوج با مهارت دوخت و طراحی لباس محلی بویراحمدی، هنرستان مطهر کهگیلویه با مهارت دوخت لباس زنانه، هنرستان شهدای چاروسا با مهارت آبسوز کردن موتور خودرو، هنرستان آفرینش لنده با مهارت عروسک سازی و هنرستان نرجس گچساران با مهارت تولید حوله و هنرستان بنت الهدی کهگیلویه با مهارت پرورش قارچ دکمه ای از هنرستانهای برگزیده در جشنواره الفتا است.
 ایمان بزرگ امید رئیس اداره فنی وحرفه ای اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی یادگیری که با تأکید بر ترویج گفتمان موثرآموزشی تربیتی ویژه معلمان دوره‌ی ابتدایی مجری طرح شهید همت شکل گرفته است؛  از یکشنبه ۱۸ تیر۱۴۰۲ طی سه روز در مصلی تهران و در امتداد رویداد تحولی الفتا برگزار خواهد شد .
بزرگ امید از برنامه ریزی اصولی ومنسجم برای کارآیی واثر بخشی  رشته های مهارتی در هنرستانها خبر داد وگفت: با همکاری تیم مدیریتی آموزش وپرورش بستر برای تقویت روحیه خلاقیت و کارآفرینی هنرجویان هنرستانها فراهم می شود.
وی گفت: از برگزیدگان این جشنواره در اختتامیه رویداد ملی " الفتا " در محل نمایشگاه بین المللی مصلی تهران تقدیر به عمل می آید .

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از کبنا نیوز ، لطفاً در خبر های این آقای رسانه ای شک کنید چون در اخبار بزرگنمایی و خبر سازی می کنند ، همین خبر اولا ، یک رویداد نمایشگاهی برای هنرستان‌ها ی کشور است و هیچگونه رقابت و مسابقه ای در کار نبوده است ثانیا ، دست ساخته های دانش آموز محور است نه هنرستان محور ، در همین نمایشگاه 14 اثر از سیستان و بلوچستان که از استانهای محروم کشور است انتخاب و در نمایشگاه کشوری شرکت می کنند ، برای پی بردن به واقعیت انحراف اخبار. سایت های ادارات کل را مشاهده فرمایید ، در همین جشنواره یاد هی و یادگیری یک نفر از استان ما رتبه نیاورده ،
Iran, Islamic Republic of
معلوم است که زیاد درد داشته .خودت ناراحت نکن.ی خبری هست.روزی صدها خبر میاد بیرون این هم یکی
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر بصیرت و تیز بینی
کریم
Iran, Islamic Republic of
تشکر.خدا خیرتون بده.عالیه
محمد
Iran, Islamic Republic of
باید هنرستان ها به سمت تولیدی بروند.کار قابل تحسینی هست.سپاسگزاریم.
سرچنار
Iran, Islamic Republic of
هنرستان ها دراین سال تحصیلی خوب رشد کردند.تشویق دانش آموزان به سمت مهارت آموزی کار آینده نگرانه ای هست.
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود برندیر کبنا ، ولی چرا خبر های آبکی و تکراری را می زنید و اعتبار ووزن رسانه خود را پایین می آورید ،
این یک نمایشگاه است، نه مسابقه و نه رقابتی در کشور بوده بعد باید بجای اسم هنرستان اسم دانش آموزان بدبخت را می زدند ، چرا اینقدر اجحاف می کنید ، بروید سایت های سایر استانها را ببینید تمام استانها درایت نمایشگاه مشارکت دارند واسم دانش آموزان را می زنند نه اسم هنرستان را برای بزرگ نمایی و تبلیغات کاذب
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1