تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۵۸۸۷۳
بزرگترین همایش ورزشی آموزش و پرورش استان برگزار شد؛

شاهکار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش/ عزت خواه: از برگزاری یک دوره آموزشی بسیار مهم تا افتتاح 32 چمن مصنوعی در مدارس

۳
کبنا ؛
قطعا اهمیت ورزش پایه از مدارس رقم می خورد و در صورت مدیریت صحیح و ایجاد پویایی مدارس می توانند در حوزه ورزش عمومی و قهرمانی نقش آفرینی کنند. از این رو، بزرگترین رویداد ورزشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1401 برای هم افزایی مربیان و مسوولان ورزشی و افزایش سطح دانش این مربیان امروز رقم خورد که این همایش مرهون زحمات معاون جوان اداره کل «فرشید کرمی» است که در مدت کوتاه انتصاب خود توانست اتفاقات خوبی را در حوزه ورزش استان ایجاد کند.
به گزارش کبنا، امروز پنج شنبه (4 اسفندماه 1401) این رویداد ورزشی با حضور مسوولان وزارتی و همچنین استانی برگزار شد، و مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این جمع به سخنرانی پرداخته و برگزاری دوره آموزشی معلمان، کارشناسان مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی استان را یک اتفاق بسیار مهم در حوزه ورزش عنوان کرد.

حسنعلی عزت خواه در دوره آموزشی معلمان، کارشناسان مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به اساتید کشوری و حاضرین در این برنامه، گفت: از نگاه به آموزش و پرورش می‌توان به آینده پی برد و با نگاه به ورزش و تعلیم تربیت می‌توان آینده ورزش یک کشور را تضمین و ترسیم کرد. وی در ادامه به ابعاد مختلف ورزش در دنیا اشاره کرد و گفت: ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش حرفه‌ای و ورزش تعلیم و تربیت از ابعاد چهارگانه ورزش بوده و زیر بنای ورزش تعلیم و تربیتی، آموزش و پرورش است.
عزت خواه ابراز داشت: ورزش جسم، جان، فکر و ذهن را با هم درگیر می‌کند و برای آنکه انسان متعادل، پویا و مؤثر تحویل جامعه بدهیم باید به ورزش و به ویژه ورزش تعلیم و تربیتی را جدی بگیریم. مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در آستانه روز امور تربیتی هستیم و این روز را به همه کسانی که کار تربیتی و پرورشی انجام می‌دهند تبریک عرض می‌نمایم و ضمن محکوم نمودم تحریم وزیر آموزش و پرورش توسط اتحادیه اروپا اعلام می‌کنیم که تنها کج اندیشان نماد‌های تربیت، فرهنگ، هنر و آموزش را تحریم می‌کنند. وی در پایان به عناوین کسب شده ورزشی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: کسب مقام طلا در رشته پرتاب نیزه توسط سرکار خانم ر‌ها الهی، کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات تکواندو و دعوت به تیم ملی توسط آقای امیر سیادت نسب، کسب مقام سوم پسران در رشته ووشو، و نایب قهرمانی در رشته ووشو توسط دختران تنها بخشی از این موفقیت هاست.

عزت خواه ابراز داشت: دعوت از آقای بیگدلی به تیم ملی شطرنج، کسب مقام قهرمانسی کشور، قهرمانی آسیا و سوم جهانی در رشته کشتی توسط آقای آذرشب، ملی پوش شدن 5 نفر از دانش‌آموزان در رشته هندبال و قهرمانی آسیا، دعوت از 28 نفر از دانش‌آموزان به اردوی تیم ملی بخش دیگری از موفقیت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش است. وی در پایان به پروژه‌های افتتاحی آموزش و پرورش استان در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: از 53 پروژه چمن مصنوعی و زمین ساحلی حدود 32 چمن مصنوعی به متراز بیش از 17 هزار متر مربع افتتاح و به بهره‌برداری رسیده که این آمار غیر از پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان است. فرشید کرمی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: برگزاری دوره آموزشی معلمان، کارشناسان مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی با حضور اساتید برجسته کشوری گام مهمی برای تحول درس تربیت بدنی در مدارس است که با رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دنبال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
United States
شاهکار!!!
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
آموزش پرورش را نابود کردید منتظر عزل دسته جمعی باشید
Iran, Islamic Republic of
شاهکار تو آقای عزت خواه نصب مدیران،کارشناسان،کارشناس مسئولان و روسای ادارات قوم و وابسته و خویشاوند است؛تاوان پس خواهی داد.
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
ما که عزتی در آموزش و پرورش نمی بینیم الکی بزرگ نمایی نکنید لطفا حتما نرفتی مدارس‌ بینم چه خبره یا اصلا مهم نیست که بدونید من تا بچم از مدرسه بیاد نصف جان میشم از فساد و مواد مخدر و و و و و و تمام کنید که ......
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شاهکار!!!!!
خداوکیلی چه شاهکاری، کارهای روتینی که همیشه انجام می گرفت، حالا شده شاهکار!! بابا ول کنید تورو خدا با این تیترهای پوپولیستی، فکری به حال آموزش و پرورش، نهاد فرهنگ استان کنید، که داره روز به روز به ورطه نابودی میره ضعیف ترین تیم مدیریتی در سطح استان و مناطق که بر مسند نهاد فرهنگ استان نشستند همین تیم فعلی است،، تو را به قرآن آموزش و پرورش را ازدست اینا رها کنید،،
مریم
Iran, Islamic Republic of
فقط برا یاسوجی هاست
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز خداوکیلی مگه چیزی از آموزش وپرورش باقی مانده چوب خدا صدا نداره بنشین وتماشا کن معاون کارش شده پخش کارت هدیه خاک بر سر ماها که رای به ریسی دادیم درود بر روحانی
Netherlands
درود
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی جلسه پرباری بود اساتید برجسته کشوری حضور پیدا گردند
معلم ورزش
Iran, Islamic Republic of
ازجناب دکتر کرمی وحاج عزت خواه کمال تشکر راداریم واقعا تربیت بدنی متحول شده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نظم جلسه باوجود ۵۰۰ نفر معلم از سراسر استان قابل تقدیر بود
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
ورزش در مدارس واقعا تغییر کرده شور ونشاط بین معلمان ودانش اموزان هویداست خسته نباشید معاون پرتلاش ومتخصص
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1