تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۲۸۰۷۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز فاز جدید کنترل کرونا به نام سردار سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از آغاز  فاز جدید کنترل کووید 19 به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با رمز (حی علی خیرالعمل) با حضور  برخی اعضای این ستاد خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ روز دوشنبه ۱۰ آذرماه نشستی با حضور معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل امنیتی استانداری، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، و برخی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.
در این نشست معاون امنیتی استانداری اظهار کرد: در این طرح از ظرفیتهای مهم و گوناگونی از جمله بسیج و نیروهای بهداشت و درمان استفاده خواهد شد.
جمالی افزود: ظرفیت های محلی نیز از جمله نقاط قوت این طرح است که باید در همه بخش ها،شهرها و حتی روستاها به کار گرفته شود.
احد جمالی ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان را یکی دیگر از نقاط قوت و برجسته برای استفاده و کمک در این طرح عنوان کرد و افزود : بزرگان و ریش سفیدان این استان در همه برهه ها ثابت کردند بیشترین کمک و پشتیبانی را از نظام و انقلاب داشتند و در این طرح با بزرگ منشی کمک کار خواهند بود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست از همه دستگاه‌های اجرایی و سازمانها خواست که به نحو شایسته و مطلوب پایدار باشند و بیشترین توان خود را برای اجرای درست این طرح به کار گیرند تا به امید خدا به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش ابتلای به این ویروس باشیم.
معاون استاندار با اشاره به هماهنگی لازم میان تیم‌های حاکمیتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: با استفاده از ظرفیت بزرگان، متنفذین، اقوام و عشیره‌ها  و همچنین تفکر فرهیختگان استان می‌توانیم اهداف این طرح را پیگیری و دنبال کنیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه رسانه ها و صدا و سیمای استان گفت: رسانه های مختلف و صدا و سیمای استان همیشه پیش‌قدم در همه مسائل و بحران‌ها بودند و فعالیت خوبی در حوزه  آموزش و آگاهی بخشی به مردم دارند.
جمالی خاطر نشان کرد: در این طرح باید هماهنگی در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف با موفقیت صورت گیرد، ضمن اینکه شهرستان‌ها  پیشنهادات و نیازمندی‌ها را اعلام کنند تا بتوانیم آماده خدمت‌رسانی به مردم در این طرح مقدس بشویم.
وی عنوان کرد: بحث اساسی ما قطع زنجیره شیوع کرونا است و رسما اعلام می‌کنم اجتماعات و دورهمی ها ممنوع است. 
در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲ هزار و ۸۲۸ نیرو در قالب ۷۳۶ تیم مراقبتی، نظارتی، حمایتی و تیم‌های مشترک از نیروهای بسیجی برای اجرای درست و مطلوب این طرح همکاری می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی از کسبه مغازه هاشون باز کردن کو نظارت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1