تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۶۲۹۲۰
دانشگاه علوم پزشکی در کم‌ثبات‌ترین دوره مدیریتی خود به‌سر می‌برد؛

هت‌تریک جاودان‌سیرت در سه حرکت! / ماجرای هیئت علمی‌شدن سرپرست دانشگاه چیست؟ / خطاب به وزیر بهداشت: به این بی‌ثباتی‌ها پایان دهید / شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی نظر خود را در مورد شیوه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کنند

۱۳۵
۵
هت‌تریک جاودان‌سیرت در سه حرکت! / ماجرای هیئت علمی‌شدن سرپرست دانشگاه چیست؟ / خطاب به وزیر بهداشت: به این بی‌ثباتی‌ها پایان دهید / شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی نظر خود را در مورد شیوه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کنند
کبنا ؛
با توجه به اینکه دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک است، شهروندان، کارکنان، اعضای هیئت علمی و هر کسی که به نحوی با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارتباطی دارد می‌تواند نظر خود را در خصوص سرپرست این دانشگاه به صورت کامنت زیر این خبر درج کند. ما نیز در تحریریه کبنا نیوز به وسیله‌ کانال‌هایی که در اختیار داریم برآیند افکار عمومی در این خصوص را به گوش رئیس جمهور خواهیم رساند.
به گزارش کبنا، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در چند سال گذشته به شدت حاشیه‌ساز بوده و اتفاقات آن، ماهانه و گاهاً هفتگی در سرتیتر رسانه‌های استان قرار گرفته است.
یزدانپناه رئیس اسبق این دانشگاه حواشی متعددی داشت؛ در آن دوره دخالت سیاسیون و متنفذین در مدیریت دانشگاه بیش از هر دوره‌ای عیان بود. به هر حال قرعه فال به نام محمد غلام‌نژاد افتاد و او ریاست دانشگاه را بر عهده گرفت. یک سال نگذشته بود که غلام‌نژاد نیز برکنار شد. سعید جاودان‌سیرت حالا چند ماه است که سرپرستی دانشگاه را بر عهده دارد. از همان ابتدا حاشیه همراه جاودان سیرت نیز بود. بعد از آن‌که سامر مرادیان را از معاونت توسعه عزل می‌کند، امین بابویی را به عنوان جایگزین او معرفی کرده و حالا دو ماه نشده او را برکنار می‌کند.
واضح است که در ثبات مدیریتی می‌توان به کارایی و بهره‌وری رسید. اما این دانشگاه در چهار سال گذشته روی ثبات به خود ندیده است.
یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز با ارسال یک نامه سرگشاده به شیوه مدیریتی جاودان‌سیرت انتقاد کرد. در بخشی‌هایی از نامه او آمده است: جناب آقای دکتر جاودان سیرت، همان‌گونه که خود می‌دانید دانشگاه علوم پزشکی دیگر آن دانشگاه سابق نیست و جنابعالی نیز بیشتر از همه ما از عمق فاجعه باخبرید و می‌دانید که سیاست‌زدگی با دانشگاه چه کرده است. دکتر غلام‌نژاد فارغ از همه موانع وحاشیه‌هایی که برایش ایجاد کردند،  قدم‌های خوبی در جهت برگرداندن دانشگاه به رسالت اصلیش برداشت. در مدت مدیریتش ندیدیم لیدر، مجری یا رئیس دفتر نماینده‌ای از بیرون دانشگاه بتواند عزل و نصب کند یا مدیر روابط عمومی بتواند وانمود کند که برنامه‌های جریان سیاسی حامی خود را در دانشگاه اجرا می‌کند و حتی نشنیدیم که مدیری بگوید غلام‌نژاد قبل از انتصابم گفته بروید با فلان نماینده بنشینید که به من زنگ بزند.
این استاد دانشگاه در ادامه نامه‌اش نوشته است: رویه خوبی بود احساس غرور می‌کردیم شما هم ادامه دهید. اما موضوعاتی در بین همکاران مطرح می‌شود که زیبنده دانشگاه نیست و لازم است جنابعالی به صورت شفاف به آنها پاسخ دهید.
در بین هیأت علمی‌ها شبهاتی در مورد هیات علمی تعهدی حضرتعالی وجود دارد که شنیده شده است با توجه به عدم احراز شرایط سن از شرایط ایثارگری استفاده نموده‌اید. گویا این شرط شما نیز در  ابتدا زیر شش ماه بوده است ولی در نهایت این شرط برای شما مهیا شده است اما چگونه؟
اگر واقعاً شرایط احراز را نداشته‌اید بالتبع بهره بردن از مزایای آن (مخصوصا انتقالی فرزندتان از خارج به دانشگاه یزد و سایر امتیازات دیگر) خلاف است.
طبق شنیده‌ها و برخی مستندات حضرتعالی و معاون توسعه فعلی جهت تبدیل وضعیت هیات علمی به صورت انفرادی مکاتبه نموده‌اید. در صورتی که طبق بخشنامه شماره 500/658/ت به تاریخ 10/02/1402معاونت آموزشی جهت تبدیل وضعیت هیات علمی، لزوم (ضرورت و الزام) شرکت کلیه داوطلبان (اعم از ایثارگر و غیرایثارگر) در فراخوان هیات علمی دانشگاه‌ها صدور و ابلاغ شده است که این اقدام در دانشگاه‌ها برای هر شخصی صورت گیرد خلاف است و عملاً با این بخشنامه تبدیل وضعیت شما و معاون توسعه امکان‌پذیر نیست.
در ادامه نامه آمده است: جذب و بکارگیری درصد قلیلی از اعضای هیات علمی در این دانشگاه و به‌خصوص در سال‌های اخیر در نوع خود منحصر به فرد است و مطابق آنچه شنیده و دیده می‌شود در دوره  اخیر کارمندانی از نورچشمی‌ها، ابتدا مدیر یکی از بخش‌های مهم دانشگاه می‌شوند و علیرغم در اولویت نبودن و یا عدم نیاز  جذب رشته تحصیلی ایشان، با فشار بر دانشکده‌ها، اعضای هیات‌ها و مسئولین ذیربط اعلام نیاز دریافت می‌کنند و در نهایت با سازوکاری زیرکانه با تأیید هیات اجرایی، جذب هیات علمی در فراخوانی که به اعتقاد متقاضیان بیرون از سیستم، به نوعی از قبل تعیین شده می‌باشد به عضویت هیات علمی دانشگاه درمی‌آیند.
اما در این میان مراحل جذب یکی از مدیران حال حاضر دانشگاه (مدیر منصوب حضرتعالی) که اتفاقاً خود نیز باید متولی جلوگیری از اعمال غیرقانونی باشد در نوع خود خیلی جالب است. بدین صورت که با وجود چندین نفر عضو هیات علمی در رشته تحصیلی مشارالیه در دانشگاه و حتی تکمیل نشدن ساعات موظف آموزشی اعضای هیات علمی فعلی هم‌رشته‌ای جناب مدیر، ولی به بهانه بازنشستگی و احتمال بازنشستگی چندین نفر از اعضای گروه مربوطه، در رشته‌ای متفاوت با رشته تحصیلی مدیر نورچشمی، شنیده‌ها حاکی از این است که با وجود مخالفت چندین باره اکثریت اعضای محترم هیات جذب اجرایی با جذب نیروی جدید و مازاد در رشته تحصیلی نامبرده، ولی متاسفانه  ظاهراً با فشار شدیدی بر برخی از اعضای محترم هیات جذب جهت تغییر رأی منفی خود در آخرین جلسه هیات اجرایی جذب و زمینه‌سازی برای جذب این مدیر محترم در آینده‌ای نزدیک  وارد شده است و اینکه آیا امکان تغییر رأی بعضی از اعضا و احتمال تغییر مفاد صورتجلسه در این خصوص بعد از جلسه عمومی وجود دارد یا خیر؟ نکته‌ای قابل بحث است که پاسخ آن را  به عهده حضرتعالی و اعضای حاضر در جلسه می‌گذاریم.
اما نکته قابل تأمل این است که در همین دانشگاه کارمندان زیادی دارای مدرک دکتری تخصصی هستند و با وجودی که رشته تحصیلی‌شان دقیقاً همان رشته افرادی است که در گروه مربوطه بازنشسته شده‌اند و ضرورت جذب نیروی جایگزین هم‌رشته‌ای برای ایشان احساس می‌شود و اتفاقاً یکی از بهانه‌های جذب جناب مدیر هم می‌باشد، ولی هیات اجرایی جذب با جذب این افراد مخالفت کرده است.
لذا لازم است که جنابعالی و نهادهای نظارتی بخصوص سازمان محترم بازرسی استان، هیات مرکزی و هیات عالی جذب اعضای هیات علمی در این خصوص بررسی و به جد جلوی این نوع خاص از سیاست زدگی در حیطه علم و دانش گرفته شود.
این استاد دانشگاه در پایان نامه خود گفته که منتظر شفاف‌سازی جاودان‌سیرت در این خصوص هست.
نقدهای متعددی در این مدت کوتاه به شیوه مدیریتی سعید جاودان سیرت وارد است. در حالی که تصور می‌شد کسی که در دوره شیوع ویروس کرونا لقب فرمانده گرفته بود، در دانشگاه نیز به درستی عمل کند، اما حالا علوم پزشکی بیش از پیش وارد حاشیه و از رسالت اصلی خود دور شده است.
ماجرای استعفای چند مدیر در انتقاد به شیوه مدیریتی جاودان سیرت تا حرف‌وحدیث‌های متعدد درباره رئیس شبکه بهداشت دنا و حالا برکناری معاون توسعه دانشگاه، همگی نشانه‌هایی هستند که به ما می‌گویند قرار نیست این دانشگاه روی خوش ببیند. گویی آرزویی که غلام‌نژاد برای برگرداندن آرامش به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داشت را حالا سعید جاودان‌سیرت دارد به طرفه‌العینی بر باد می‌دهد.
دخالت سیاسیون و متنفذین در مدیریت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه یاسوج آنقدر زیاد است که گویی تنها کسانی که برای این دانشگاه تصمیم نمی‌گیرند رأس دانشگاه و وزارت بهداشت است.
گفتنی است به زودی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد. همان‌طور که رئیسی در سفر به بوشهر و خوزستان مدیرانی را عزل کرد، به نظر می‌رسد در سفر به استان ما نیز چنین کاری انجام دهد. چرا که معاون اجرایی او که چندی پیش به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود گفت: یکی از اهداف این سفرها برکناری مدیران ناکارآمد است.
شهروندان، کارکنان، اعضای هیئت علمی و هر کسی که به نحوی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارتباطی دارد می‌تواند نظر خود را در خصوص سرپرست این دانشگاه به صورت کامنت زیر این خبر درج کند. ما نیز در تحریریه کبنا نیوز به وسیله‌ کانال‌هایی که در اختیار داریم برآیند افکار عمومی در این خصوص را به گوش رئیس جمهور خواهیم رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این رو هیئت علمی گفته؟
روا
Iran, Islamic Republic of
کبنا هم فقططططط از غلام نژاد تعریف میکنه و بس
اتفاقا دکتر جاودان سیرت بسیاااار مدیر توانمند و کارامدی هست
از وقتی دکتر ب دانشگاه پا گذاشته همه چیز داره عالی میشه از حق و حقوق پرستارا تا پزشکان تا رسیدگی ب بیماران
کبنا نیوز هم اصلاااا بی طرف صحبت نمیکنه فقط از دکتر جاودان‌ترین بد میگه ب کوری چشم حسودان دکتر عزیز انشالا روز ب روز بدرخشی
Iran, Islamic Republic of
بامراجعه به بیمارستان‌ها ومراکزدرمانی متوجه بی نظمی وبی مسئولیتی عوامل ذیربط خواهیم بود که ناشی از تأثیرپذیری جاودان سیرت ازنیروهای سیاسی بیرون دانشگاه هستیم
صادقی
Iran, Islamic Republic of
این متن توسط تیم /و همراهین جهت کسب ریاست نوشته است.. وسلام
بسطام
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد مدیر خوبی بود نذاشتن کار کنه و یزدان پناه برده بودش توی حاشیه
Iran, Islamic Republic of
جاودان سیرت عالی چون به امثال بابویی که فامیل کمایی سردبیر کبنانیوز اجازه سن استفاده ندا وابی دشمن
منتقد
Iran, Islamic Republic of
باید به حال این دانشگاه تاسف خورد
Iran, Islamic Republic of
از رسانه مردمی کبنا واقعا ممنونیم ک بی محابا و بدون ترس مدیران ضعیف را باز خواست میکنه جاودان سیرت حتی چهار ماه نتونسته مناقصاتی ک روی سامانه هست و خسارات زیادی از طرف جاودان سیرت به پیمانکاران وارد شده و چندین مرحله هزینه ضمانتنامه کردن مدیریت کنه و جرعت بازگشایی نداره چون از طرف سیاسیون زیر فشاره تورا خدا تورا به خون شهدا یکی از ایشان بپرسه چرا و به چه دلیل ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی نوشتی؟!!!
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
دنبال پست یاجایگاه نیستم ولی واقعا دکتر جاودان سیر ت دانشگاه راروزبه روز ....می کشاند
رستمی
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی استان دچار سیاست زدگی نمایندگان قرار گرفته نهاد ریاست جمهوری ورود کند
رضا
Romania
دکتر جاودان سیرت نیروی توانمندی هستند همون طوری که توانستند در زمان کردنا خوب مدیریت کنند می‌توانند دانشگاه رو با ایم همه چالش ومشکلاتی که دارد مدیریت کنند
Iran, Islamic Republic of
اصل چالش خودشه...
Iran, Islamic Republic of
توبحث کرونا چه مدیریتی داشتن می مردن و سه متر میکردنشون زیر خاک
دانشجو
Romania
جاودان سیرت می‌تواند دانشگاه روبا داشتن معاونین متعهد دلسوز وتوانمند ...به بهترین نحو مدیریت کنند
عیدی
Iran, Islamic Republic of
والا اینطور که معلومه جاودان سیرت داره مدیریت می کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق ایشون ریاست دانشگاه نیست البته این هم به منزله تایید غلام نژاد یا یزدان پناه هم نیست
ناکارامد غیر همسو با دولت و بسیار ضعیف
شهروند
Romania
به‌نظرمن‌خود‌اقای‌جمال‌سیرت‌باید‌برکنار‌بشه‌چون‌فضای‌دانشگاه‌را‌سیاسی‌وطایفه‌وقبیله‌ای‌کرده
امیدواری
Iran, Islamic Republic of
سلام این هیات علمی دانشگاه جرات داشته باشه اول خودشو معرفی کنه چون دکتر جاودان سیرت درشفاف سازی نمونه نداره
کمالی قطعا جواب بی ملایمتیهایی که به ناحق میزنی از طرف خدا بهت داده میشه
بینام
Iran, Islamic Republic of
هیف دانشگاه که در یاسوج کلنگش به زمین زده شد
Iran, Islamic Republic of
کور بشه هر آنکه نتواند دید
حیف
Iran, Islamic Republic of
کلنگ زده شد که یه بیسوادی مثل تو حیف رو هیف ننویسه
Iran, Islamic Republic of
مگر در استان کهگیلویه وبویراحمد مدیریتی در تمام سازمانها ونهادها وجود دارد که در رابطه با دانشگاه علوم پزشکی نظر دهی شود؟ متاسفانه در این استان بویژه بویژه در شهرداری وامور شهری چیزی به اسم مدیریت وتوانایی وجود ندارد
صادق
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا شما که کلاً یاد گرفته اید از غلام نژاد تمجید کنید و سایر مدیران دانشگاه را بکوبید چون از مواهب و مواجب آقای غلام نژاد خوب بهره مند میشدید بنده کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستم. بهترین مدیریت زمان آقای دکتر یزدان پناه بود اون هم در اوج مبارزه با کرونا و بدترین مدیریت زمان آقای غلام نژاد.
مدیر دانشگاهی که شبانه ۴ تا ۵ ابلاغ میزد بویی از مدیریت نبرده بود دکتر جاودان در طول چند ماه مدیریتش نشان داده است که چقدر آدم پخته و با اصالتی است و خیلی خوب قدم بر می دارد و چون دست منفعت طلبان و فاسدان را دارد قطع میکند بر علیه ایشان هتاکی می کنند. آقای بابویی نیز هیچگونه سنخیتی نداشته و ندارد و در مدیریت چند سال قبل خویش هم اثبات کرده بود که به درد مدیریت نمی خورد. جنابعالی هم رسانه‌ ی آقایان هستی و طبیعی است که از اونها دفاع کنید. چرا که از قدیم گفته اند هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیرد اون هم گربه ای که از قبل موش چاق و چله خورده باشد.
شهروند
United States
بد کاری کرد جلوگیری از قدرت مافیا
Iran, Islamic Republic of
رییس‌جمهور بجز عوض کردن مدیران کار دیگه ای هم بلده ؟
MM
United States
دکتر غلام نژاد بهترین گزینه بود وهست درود بر عزتش
بویراحمد
Romania
جاودان سیرت بهترین هستند چون توانستد در زمان کروناخیلی خوب مدیریت کنند وبهترین اقدام رو درزمینه برداشتن معاونت پشتیبانی رو انجام دهند
Iran, Islamic Republic of
البته خطای خودش در انتصاب بابویی را اصلاح کرد اما فراموش نکنید که جاودان سیرت اصلا در مدیریت کرونا موفق نبود و بیمارستان یاسوج در کشور آخر شده بود و به همین دلیل برکنار شد.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا خودم و همکارانم که پس از 25 سال خدمت صادقانه و خالص باید زیر دست خدمت کنیم این دانشگاه دیگه به درد نمیخوره
ایرج
Iran, Islamic Republic of
حتما لیاقت نداشتین
سجاد
Iran, Islamic Republic of
شما شک نداشته باشین اگر مافیا و بزن ببند نباشد چرا یه عده هماهنگ علیه ریاست دانشگاه عمل کنند؟؟چرا ریس شبکه .علیه ریاست دانشگاه با هماهنگیه بلند شه بره؟؟این کار نه تنها خلافه و اگر باب شه تو ادارات علیه امنیت ملی هست بلکه دست مدیران رو برا پیاده کردن برنامه هاشون میبنده .باید به بدترین شکل با بانیان و هماهنگ کنندگان این جریان برخورد شه
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی وحشتناکه این همه جابجایی در یک استان کوچک
خیلی وحشتناک
بازرسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جاودان سیرت، دانشگاه که مهد کودک نیست
شهاب الدین حسینی
France
بسيار مدیری لايق و توانمند است‌ اما چون‌ خرابه ای را تحويل گرفته‌ است تا سر و سامان دهد زمان می‌برد
هادی
Iran, Islamic Republic of
جوجه را آخر پائیز می شمارند
مرادی
Iran, Islamic Republic of
جاودان سیرت برای مدیریت خیلی خوب است
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
حالا سید ناصر بیاد به مردم گچساران و باشت جواب بده
بویراحمد مثل کوه پشت هم هستند سید ناصر حالا بیا جواب بده
بهترین نیروهای انقلابی و سالم و پای کار مثل دکتر غلامنژاد و دکتر مرادیان چه مشکلی داشتن که.............
خدا خودش جای حق نشسته
خسته نباشید آقایون حسینی
لر
Iran, Islamic Republic of
😃😃😃نیروی انقلابی غلام نژاد
Iran, Islamic Republic of
اسم مراریان رو فقط نیار
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب است
Spain
جاودان سیرت خودش هم خوب می داند که اینکاره نیست بهتره خودش زودتر استعفا بده.
وقتی در مورد خودش دنبال دور زدن قانون باشه معلومه که نمی تونه مجری قانون باشه و اوضاع دانشگاه رو به زوال است.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جاودان سیرت کاری کردباددشهرستان گچساران وباشت که یی سابقه بوده چندین نیروی مجرب را ازمنطقه گرمسیردرآورد و جمعیت ۳۰۰ هزارنفری این دوشهرستان درمرکزقلع وقم‌شدکاش استاندار چاره ای می کرد
Iran, Islamic Republic of
وقتی با سفارش نمایندگان استخدام شد و حالا مسئول امور قراردادها شده .....
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر جاودان سیرت بهترین تصمیم کرفته و همه باید تابع برنامه هاشون باشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بابویی در حد معاونت نبود بهترین تصمیم ممکن نپشت
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
فقط به صورت سیاسی اداره میشه و هروقت هرنماینده ای در این استان زورش بیشتر باشه رییس دانشگاه را تغییر میده،بیمارستان شهید جلیل هم محلی برای اموزش و مدیریت افراد تازه کار هست و هرکسی میخواد مدیر بشه و نمیدونن کجا را بهش بدن میذارنش رییس یا مدیرداخلی بیمارستان جلیل
Rezvana
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ بابویی...
برای چه اومدی؟!
سید ناصر فقط در تلاشه سرپرستی جاودان را لغو کند.. هیئت علمی دکتر چون متخصص هست و مشمول بند تعهید خدمت هست مشکلی نداره.. لازم به فراخوان هم نیست. از ایثارگری هم استفاده نکرده است.. اون هیئت علمی اول شرایط تعهد خدمت را مطالعه کند
پرسنل علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
ریاست دانشگاه به جای کارهای سیاسی به فکر درمان مردم استان باشه،مردم استان هم لطفا به جای حمایت های طایفه ای از افراد توانمند حمایت کنند،این استان با این شرایط پیشرفت نمیکنند و هرکسی فقط به فکر اینه تا وقتی رییس هست برای خودش و فامیلش کار کنه
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد باند بازی
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات دانشگاه حذف جاودان سیرت هست،
بچه های جریان انقلاب هم همگی از دکتر روایی ، دکتر حسینی مطلق، دکتر سادات حذف خواهند شد،
شواهد دال بر این که تصمیمات مهم دانشگاه توسط چند تن از فرزندان کهگیلویه گرفته و توسط دکتر پورصمد اجرا میشه
اکبری
United Kingdom
غلام نژاد ماندگار شد وجاودان برفنا داد دانشگاه را
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام.به اختصار عرض میکنم سیاستزدگی ، حواشی و سمپاشی های تعمدی ناشی از بخل و کینه نسبت به ریاست محترم دانشگاه مانع پیشبرد اهداف کلان دانشگاه نخواهد شد در این میان شاُن و منزلت هر انسان شرافتمندی حکم میکند که برای سلامت مردم در این شرایط نامساعد اقتصادی بجای دسیسه و سنگ اندازی با مجموعه دلسوز مدیریتی دانشگاه همگام باشد . از طرفی آقای دکتر جاودان سیرت جانباز جنگ تحمیلی بوده و سابقه داوطلبانه خدمت در جبهه ایشان بیش از شش ماه میباشد....
آزاد
Iran, Islamic Republic of
از همین امتیاز استفاده کرده و مدرک گرفته.نه علم طبابت دارد!!! و نه توان مدیریت..هر کاری شایستگی و لیاقت میخواهد.هی میگویند رزمنده است و ایثارگر و در زمان کرونا شقلقمر کرد!!1فقط موقع مصاحبه ظاهر میشد.
رزمنده،شهید،ایثارگر، متعهد زنده یاد شهید والامقام دکتر زارع هستند
Iran, Islamic Republic of
هر چقدرم سهمیه داشته پاش جانمونده ک الان ازش استفاده کنه و ی استانو اینجوری بریزه بهم
علیرضا
United Kingdom
بابویی را غلام نژاد می شناخت که حاضر به پذیرشش نشد ولی جاودان هم رفتنی است
روزی حقم رو میکیرم
Iran, Islamic Republic of
به خدا علوم پزشکی رو امثال هدایت نیا به نابودی کشیده. اقای حاودان هم که هرجا دانشی معاون بازرسی هست
شهامت
United Kingdom
دکتر غلام نژاد درمدیریت وچارچوب داری بی نظیر بود وزیر بار اوامر ناصر نرفت ولی جاودان اسیر بازیهای بابویی شد
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم مرحبا ب کبنا نیوز که این همه در فتنه انگیزی وارده...
مرحبا برای این دنیاته حالیت هم میشه واس اون دنیات، صدتومن ارزش این همه بی وجدانی رو نداره
باوی
Japan
حرف سید ناصر به حقیقت پیوست. میگفت با انتصاب جاودان سیرت میخوام نشون بدم یه بیراحمدی به باوی نون میده ولی باوی به باوی نون نمیده
اعتمادی پور
United Kingdom
مدیریت غلام نژاد پایه یک مدیریت بدون دخالت سیاسیون بود ولی اکنون منتظر دستور نمایندگان است
انجمن بسیج سلامت
Iran, Islamic Republic of
این اقدام قاطعانه و انقلابی دکتر جاودان سیرت مورد تقدیر و تشکر و خواسته جامعه علمی و ایثارگری استان بوده است.
پرونده در نهادهای بازرسی و امنیتی مفتوحه و بزودی خبرهای جدیدی به سمع و نظر مردم خواهد رسید که تشت رسوایی و برخورد قاطع با مدیران رفوزه شده آشوبگر و همسو با نماینده دنیا طلبشان در مجلس به گوش کبنا هم خواهد رسید..
کسانی که سلامت جامعه و مردم را قربانی طمع ورزی و غارت اموال دولتی میکنند و با هوچیگری سعی در پنهان کردن تخلفاتشان دارند باید بدانند که تخلفات و بند و بستها و جرائمشان از نگاه تیز بین نهادهای نظارتی پنهان نخواهد بود.. از دکتر جاودان سیرت همین انتظار رو داشتیم که همانطور که نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه رهنمود فرمودند با شدت تمام با مسببان متحصن و مستعفی دانشگاه همچون معاون توسعه برخورد قاطعی صورت بگیرد تا انشااله بزودی به تخلفات اونها از طریق ضابطین گمنام امام زمان رسیدگی شود و پرونده آنها با قدرت در محاکم دادگاه پیگیری شود.. نماینده گچساران و مدیران متخلف منتصب به ایشان باید بدانند که نمیتوانند با اعمال نفوذ و تحت فشار گذاشتن دکتر جاودان سیرت سیر بی قانونی و حیف و میل بیت المال را برای حب دنیا و جاه طلبی نماینده مجلس در پیش گرفته و در امان باشند و گرفتار تیغ تیز عدالت نشوند.

کبنا کاملا مشخص و مبرهنه که جانبدارانه به واسطه همولایتی بودن با نماینده مجلس و مدیران ناکارامد و متخلفش در دانشگاه، کامنتهای مغرضانه گزینشی و فله ای توسط خودت مهندسی و نمایش داده میشه آنچه که نمیدونی این است که اتفاقا این حرکات موذیانه نیز از نگاه تیز بین مردم بویراحمد و استان پنهان نیست و مردم خود بهتر میدانند هدف شما رسالت خبری نیست بلکه تخریب استان در جهت رسیدن به اهداف ناثواب باشت و گچساران است که از قضا نتیجه عکسه تخریب و تنش زایی شما رو خواهد داشت.
انشااله
کارمند شبکه بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس بیشتر از نماینده گچساران باعث ویرانی استان و گچساران نبوده و نیست!!!
ایشون چندین نفر رو از شبکه بهداشت ( رئیس مرکز ، مسئول امور اداری ، حراست و ... ) روز ۲۴ اردیبهشت ماه وادار کردن که به استان بزن و با تحصن خود جلوی تصمیم مدیریتی سرپرست دانشگاه بایستن!!!!
بعد هم خودشون رو دور از معرکه نگه داشتن !!!و در آخر به استان رفتن و از آنها خواستن به تحصن خود خاتمه بدن !!!
طبق قانون رسیدگی به تخلفات اداری ، هرگونه تحصن برای مقاصد شخصی ، تخلف اداری بوده و جناب دکتر جاویدان سیرت باید رئیس مرکز بهداشت ، مسئول امور اداری و مسئول حراست رو که تحصن غیر قانونی آنهم با ثبت ماموریت اداری!! داشتن، علاوه بر غزل آنها، به تخلفات اداری هم معرفی کند .
Iran, Islamic Republic of
احسنت👌حرف حق زدی
باوی
United Kingdom
چوب خدا صدا نداره
این حق غلام نژاد بود
درزمان غلام نژاد بچه های باوی صندلی داشتن ولی الان کجا هستند
همه فرزندان باوی فدای خواسته های نامعقول ناصر شدند
الان هم ناصر کاره ای نیست
پزشک
United Kingdom
غلام نژاد به دانشگاه سامان داد ویک نیرو اضافه نکرد ولی جاودانسیرت منتظر نظر سیاسیونه
ای داد وبیداد
United Kingdom
خدا رسواشون کرد
این حق غلام نژاد بود
چوب خدا صدا نداره
United Kingdom
جاودان خودشو آماده رفتن کنه
این کاره نبود
مدیریت با بابویی مثل دکتر ایلامی بود این کار
Romania
جاودان سیرت بسیار مدیر لایق توانمندوبا برنامه‌ است وهرمدیری بایددربدو مسولیت یک سری تغیر وتحول ایجاد تامجموعه ای هماهنگ وکارامد داشته باشد برای خدمت
دلسوز استان
United States
دکتر جاودان سیرت یکی از بهترین گزینه های بود که باید در این جایگاه باشه و مدیریت عالیشون رو با کنار گذاشتن بابویی نشان دادن
دلسوز استان
United States
دکتر جاودان سیرت یکی از بهترین گزینه های بود که باید در این جایگاه باشه و مدیریت عالیشون رو با کنار گذاشتن بابویی نشان دادن
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان تو پول بگیر مطلب بزن
فقط احتیاط کن آن پول ها خرج دوا ودرمان شما نشن
اول بابویی درحد اندازه مدیر یک مدرسه هم نیست هرچند / با هزینه دانشگاه و سندسازی ها پول کبنا وشورشیان میده
اتفاقا باید تمام 15نفر از کار برکنار شوند و در محاکم قضاییه به جرم آنها رسیدگی شود کسانی که دست به شورش وتجمع زدند قطعا علیه قانون هستند
بابویی اگر وفا داشت دکتر تاجگردون بابویی را بزرگ کرد
کبنا جان از بابویی بپرسید چرا استعفا دادند؟
کبنا جان به معاون توسعه بفرماید چرا احسان رضایی اینقدر مهم است
وقتی پای منافع ورانت درکار باشد دست به هرکاری میزنند
/تو به هیچکس وفا دار نبودی ونیستی
دیگه بچه های کلاس اولی هم تو را میشناسند
غرور بی جا وبی وفا بودن غرور آدم را خرد میکند
دکتر جاودان سیرت نیروی انقلابی‌ وعملگرا هستند
تاریخ مدیون چنین بزرگانی است
کبنا جان با یک دوربین ومیکرفن بیا جلوی دانشگاه از کارمندان سوال بفرما
هزینه اش هم بهت میدیم
بابویی مهره سوخته است خوب هزینه میکنه تا میتونی از رضایی وبابویی وغلام نژاد دست مزد بگیرد
دروغ پراکنی وتهمت وتوهین بزن
مطمئن باشید خودتان هم رفتنی هستید
شک نکن بابت غرض ورزیهای شما به نخبگان استان قطعا قانون با تو برخورد میکند
منتظر ما باشید

کبنا جان یک خواهش ازت دارم بیا منطقه سروبید فیروزاباد یک گزارش تهیه کنید چون منطقه گردشگری قشنگی است
منتظر گزارش شما از سروبید فیروزاباد هستیم

رسانه دروغ وتهمت وتوهین
United Kingdom
دانشگاه درزمان غلام نژاد روی ریل بود ولی از مدار خارج شد
ناصر هیچ اطلاعی ازسلامت نداشت ودانشگاه را به این روز انداخت
سهیل
Iran, Islamic Republic of
تا الان بهترین مدیر دکتر جاودانسیرت هست پس مدیر خوبی هست
جنگیر
Iran, Islamic Republic of
بحث استان نیست کلا تو کشور... دن
حسین
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی افتضاح هست
Iran, Islamic Republic of
نظر ما این است که عالیه کار دکتر جاودان
مردش باش انتشار بدین
یاسین
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سیرت انسان بسیار شریفی هستند ضمن اینکه متخصص و کاربلد هم هست. درود به اون اخلاق خوبت.
یاسیج
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشید چرا نظرات ما ثبتتتتت نمیشه لطفا آقا یاخانم کبنا نیوز نظرات رو بزارید تا مردم وببینندگان ومسولان بخوانند
انصار
Iran, Islamic Republic of
بگذارید جاودان سیرت کارشو انجام بده الکی جوسازی نکنید ؛اون کسی بود در شرایط کرونا با تمام توان پای کار ماند همان زمانی که خیلی از متخصصین ما خرات رفتن بالای سر بیمار را نداشتند ؛اقای کمایی چرا داری بر طبل تفرقه میکوبی: نبودی در صحنه کرونا ؛والا فکر نمیکنم اینقدر هذیون بگی :بگذارید دانشگاه کارشو انجام بده،ما حدود ۲۵ سال هست دکتر جاودان سیرت میشناسیم انسان منصف ،،و با شرفیست، پس منصف باشید؛ وبرای رضای خدا وخلق خدا قلم بزنید نه گروه و باند خاصی:نه فکر کنید بند منافعی دارم !خیر؛اما واقعیتو گفتم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا دقت کنید
ایشون متخصص عفونی هستن باید برای مقابله با کرونا صف اول می بودن.
همه متخصصین عفونی کشور در صف اول بودند
اگر چه جاودان سیرت رئیس بیمارستان اصلی استان بود و در مدیریت کرونا و بیمارستان بسیار ضعیف عمل کرد و برکنار شد.
Iran, Islamic Republic of
من کاری به علوم پزشکی ندارم چون کلا نه تنها در این چند سال بلکه کلا ساختار و خدمت رسانی با توجه به بعد فرهنگی بسیلر ضعیف هست هرچند خادمانی مخلص هم دارند که جای تشکر هست اما اگر قرار برکامنت‌گداشتن باشد کبنا نیور رسالت اصلی خویش که همان بی طرفی و شفافیت هست را کنار گداشته و بخصوص قبیله ای و سفارشی تیتر میزنی ..اول خودتون را اصلاح بفرمایین لطفا
حسینی
United Kingdom
جناب کمایی
برهیچ کس پوشیده نبست که شما پول میگیری مطلب میزنی
جاودان سیرت یک مدیر در تراز دکتر چمن هست چون در تسلط کسی نیست غلام نژاد هم به شما خوب حال داد
تمام تیم غلم نژاد پادوهای یک نفر بودهاند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دریاسوج تو همه ارگانهاوادارات اختلاف نظر ودعواهای ریاستی وسیاستی وجود دارد طوری که مردم اکاه هستن پست دلیل عقب ماندگی وبی ثباتی علوم پزشکی از کجاس واصلا وضعیت خوبی نیست به نظرم شخص اولی که باید از این استان بره آقای استاندار هست چون واقعا قدرت برخورد با مدیران و هنجارشکنان رو نداردددو روز به روز شاهد اختلافات وعقب ماندگی ناشی از بحث های حاشیه ای مدیران هستیم.
هیئت علمی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
مردم شریف استان
همکاران گرامی
هیئت علمی دکتر جاودان سیرت هیچ مشکلی ندارد
انشالله فردا تمامی مستندات فراخوان، مصاحبه، موافقت هئت جذب دانشگاه و وزارت و... طی یک اطلاعیه به اطلاع شما و تمامی نهاد ها خواهد رسید..
کبنای فتنه
سعید
Iran, Islamic Republic of
ما همون موقعی که جاودان سیرت با رفتنش به دفتر روشنفکر، ابهت دانشگاه رو زیر سوال برد گفتیم که دیگه دانشگاه دانشگاه نمیشه
نتیجه اونکارا میشه انتصاب یزدان پناه و رفتن بابویی
احسان
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف نظر تمامی کسانی که گفتن نماینده در انتصاب دکتر جاودان سیرت دخالت داشته باید عرض کنم ایشون و تعدادی از معاونین جدید و آینده همه توسط حاج منتظریان در دانشگاه حکم گرفتن. منتظر خبرهای بعدی باشید
سیفور
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سیرت اگر میخاد موفق بشه بایستی یک نیروی متخصص رشته ادارای مالی برای پست معاونت توسعه انتخاب کند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه غیربومی باشد بهتره
تنها راه نجات دانشگاه
اونم یه شخص رزومه دار فعال از استان های بزرگ
این درخواست را از رئیس جمهور و وزیر داشته باشید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جاودان هر چه هم ضعیف باشه ولی کنار گذاشتن بابویی اقدام مثبتی بود هر چند انتصابش کاری بس ناصواب بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام...... پست ها در این استان به ناحق توزیع می‌شوند و این ظلمی بزرگ در حق مردم است و نیز در حق کارکنان شایسته که زیر دست افراد نالایق باید فعالیت کنند...... ظلم نکنید و ادعای اسلامی بودن نکنید خدا هست .... نمیتونم درمورد استاد جاودان سیرت نظر بدهم چون کامل نمیشناسم اما تعریف از ایشان زیاد شنیده امخ
دکتر س
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سيرت از بزرگترین مردهای روی زمینه واقعا هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ مردم داری بی نظیره هر کسی که در مورد ایشون بد گویی میکنه از جایی دیگه داره میسوزه
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظرم مدیری ک هنوز نتونسته مدیر داخلی بیمارستانها و مترونها رو تغییر بده زیاد کار جالبی انجام نداده اینها چ دید و بازدیدهایی است ک بخشهای امام سجاد همه نیروهای قراردادی باید رئیس بخش باشنچرا مباید تحولی انجام بشه اینها به واسطه زد و بند پست گرفتن چرا نیروی رسمی به کار گرفته نمیشه ؟
نیرویی ک هنوز نتونسته درس بخونه استخدام بشه چ توانمندی علمی بیشتر از فردی داره ک آزمون داده و استخدام شده
علی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی این گفته که جاودان‌سیرت در مدیریت کرونا موفق بوده از کجا اومده؟؟؟
همه میدونند در کار پزشکی و مدیریت بیماری اصلا موفق نبود
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرکل استان ما مدیرکل آموزش و پرورشه خط قرمز ما ایشونه باید در راس تغییرات باشد تا بساط طایفه بازی جمع شود
قبادی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت بسیار ضعیفی دارد بجای آرامش و برنامه ریزی کاری دارند آسیب به کل مجموعه کارکنان میزند غزل بشه بهتر هست
همکار
Romania
هرکس مطلبی باب میلش نبود به کمایی میتازه عزیزم نظرمن اینه بویراحمدی پست بگیره به باوی جایگاه نمیده مگرنماینده جسور توانمندی مثل تاجگردون درقدرت باوی باشه وگرنه / خودش توانایی حفظ خودشونداره که بخادازمسولی حمایت یاانتصابی انجام بده چندتامدیرضعیفی مثل مدیرعامل اب صالحی که نمیتونه روتکونه بده بدردچی باوی هامیخوره اگه توان داره نشون بده وازبچه های باوی درمنصب وپست هااستفاده کنه نه اینکه معاون دولت قبل روحانی روهمه کاره خودش کنه وتااقای پناهی مدیردوران روحانی وزارع امرنکنه اب نخوره
Iran, Islamic Republic of
ریس دانشگاه میبایست غیر بومی بذارن
امیر
Iran, Islamic Republic of
احسان خان چرا هذیون میگی منتظریان کجای این کاره میشه سند برامون بگذاری / /؟ الکی منتظریان را غلو نکن
هلو
Iran, Islamic Republic of
دیوانه خانه است اینجا.با این انتصابات مسخره وثبات مدیریت های هفته ای وماهانه
فرزاد
Russian Federation
من از طرف تمام بویراحمدی های فهیم و اخلاق مدار از ناصر حسینی و مردم عزیز باشت و گچساران بابت این اقدامات به دور از اخلاق همشهریمان عذرخـواهی میکنم
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما💜💜💜💜💜💜
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما💜💜💜💜💜💜
Ukraine
سلام و عرض ادب / فقط با حرف و سیاست بازی به این پست رسیده آیا عمل کرد ایشون در سازمان بهزیستی استان فراموش شده آیا داروهای گم شده کرونا در بیمارستان به نتیجه رسیده
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بدون از هیچ گونه تعصب منطقی این است الان دولت انقلابی سر کار آومدن واقعا چرا آقای جاودان سیرت از نیروهایه که در جهت این جریان نیستن استفاده کردن؟
سوزناک
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک کارمند می گویم، در دانشگاهی که فضای سبز آن بسیار زیباست و در نگاه اول به بهشت می ماند و هریک از سالن های آن نام گلهای زیبا را به یدک می کشد(سالن گل پونه، سالن گل بابونه و،،،)، چیزی احساس نمی کنیم و نمیبینیم، هیچ انگیزه ای برای کار و هیچ حال خوبی برایمان نمانده است. روی صحبت بنده با شخص یا دوره خاصی نیست، ظرف چهار سال گذشته که بنده اطلاع دارم همین بوده و روز به روز رو به وخامت و قهقرا گذاشته است.
آیا کسی هست دانشگاه و استان ما را از سیاست زدگی نجات دهد؟
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
پ نظر بنده کجا رفت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بازرسین محترم باید به جد برخورد کنند تا بیش از این بد تر نشود وضع مدیران استان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور باید از اردوغان یاد بگیره
عارف
United Kingdom
چند میگیری گریه کنی
Iran, Islamic Republic of
نهاد دراستان همین دانشگاه علوم پزشکی سیاست زده قوم گرایی
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد ، سامر مرادیان و محمد ملک زاده اجازه بدن که دکتر جاودان سیرت ، خرابه تحویلی را مرمت کند و دانشگاه را به ریل خدمت رسانی برگرداند .
درود بر قهرمان مبارزه با کرونا
Iran, Islamic Republic of
اسمت رو گذاشتی بیطرف لااقل به اندازه اسمت بیطرف قضاوت میکردی
دلشاد
United Kingdom
سلام جناب ،تا جایی که مردم لمس کردن آقای غلام نژاد بیشتر همه ی مدیرنامبرده با نمایندگان در ارتباط بود این رابه وضوح در انتساب مدیرانش مشهود بود و خیلی جناحی عمل می‌کرد فایلهای صوتی که از ایشان منتشر شد گویای خیلی چیزها بود.
حسن
Iran, Islamic Republic of
شماها حرفی نزنین.ر..امدرک دیپلم اوردین خدمات پاتاوه و یه شبه دکتر شد./ هم اخیرا وارد کردین به سیستم از طریق روشنفکر.جناحی بهتر از طایفه ای عمل کردنه
Iran, Islamic Republic of
هر مدیری هر جایی مشغول بشه باید مدیرانش هم راه خودش باشن در غیره اینصورت کوتاهی محض که چنین مدیرانی رو حذف نکنه کار جاودان سیرت هم بهترینه آدم کار شکن رو حذف میکنه
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
راه نجات دانشگاه حذف جاودان سیرت درود بر غلام نژاد
Iran, Islamic Republic of
باشت باوی رو زمانی خدا زد که استاندار از باشت وباوی باشه ولی یه ذره دلش پیش باشت وبای نباشه ای کاش هرچه مدیر کل واستاندار استان کهگیلو وبویراحمد همشون از خارج از استان میامد تا سرو سامان به این استان میدادند نماینده باوی ضعیف استاندار ضعیف
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر جاودان سیرت و خسته نباشید نشون دادین که هنوز مردانی داریم که دل شیر دارن انشااله با آوردن ی نیروی خوب و متعهد بهترین عملکرد داشته باشین
Iran, Islamic Republic of
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ومدیر کل آموزش و پرورش به زودی عزل می‌شوند
Iran, Islamic Republic of
متاسفافم برای مردمی که به کبنا ومطالب ایشون اهمیت می دهند اگه قانون باشه باید الان بخاطر تشویش افکار عمومی باید ممنوع والقلم بشه.
زخم خورده
United States
مگه شماها دین و ایمان ندارید!!
ضربه این سیاسی بازی ها رو فقط ما میخوریم که عزیزانمون رو داریم تو این بیمارستان ها از دست می‌دیم
باید بیمار داشته باشی و بری بیمارستان جلیل تا متوجه بشی چی میگذره ...مطمئن باشید فردا نوبت شما هم میشه
بیمارستانی رو که کردن پایگاه سیاسیون و فقط دست نشانده هستن نه دارو گیر میاد نه سرم نه نظافت میشه و ...
جاودان سیرت و تمام نیروهاش اگه بمونن فقط یه پایگاه انتخاباتی هستن و مطمئن باشید هیچ تغییری در سلامت ایجاد نخواهد شد
نیروهای روشنفکر دارن این دانشگاه رو نابود میکنن در یک کلام
زهرا
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سیرت نیروی پاکدست نخبه و توانمند و در عین حال متدین واقعی این استان هستن واگر تلاشهای ایشان در زمان کرونا نبود و ایشون به فریاد مردم استان نمیرسید فوتی های استان از حد و مرز شماره میگذشت و اکنون نیز تلاشهای شب و روزی ایشان در خدمت به علوم پزشکی و مردم مورد تحسین میباشد خداوند توفیق روز افزون به این انسان خداشناس عطا کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
ای بابا شما کی دیدید توی این استان هر کسی رو طبق تخصصش پست بهش بدن ؟ اینجا فقط زد و بند و کثیفت ترین چیز سیاست . هرکس بیشتر اهل بخور بخور باشه پست میگیره هرکسی سالم باشه باید از دور خارج بشه .
کارمند علوم پزشکی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنا متاسفم برات که نظر دادم ثبت نکردی .چیز بدی هم ننوشتم .گفتم به گوش دکتر جاودان سیرت برسونید که واحد بودجه دانشگاه داره خلاف قانون از ما پرستارها میخواد که ۲۵ سال از عمرمون رو صرف خدمت تو بیمارستانها کردیم و الان هم جسممون داغونه هم روانمون و قانون این اجازه رو داده که با ۲۵ سال خدمت و ۵ سال سنوات ارفاقی بتونیم با خیال راحت ۳۰ روز حقوق بازنشسته بشیم ولی به دلیل بخور بخور تو دانشگاه ، واحد بودجه بهمون تحمیل می‌کنه که یا از ۵ سال سنوات چشم پوشی کنیم و با ۲۵ سال خدمت و ۲۵ روز حقوق بریم یا اینکه بریم ۵ سال دیگه رو هم کار کنیم . از جیب کارمند برمی دارن و ظلم میکنن .اگر دکتر عملکردش رو میخواد نشون بده جلو بخور بخور رو بگیره نه اینکه از جیب کارمند بزنه
سعادت
Iran, Islamic Republic of
کارش درست است الک کردن این عواقب داره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با حرکتی که جاودان سیرت انجام داده نفاق بین مردم منطقه انداخته..تنها راه برون رفت از این حاشه حذف جاودان سیرت توسط ریاست محترم جمهور می باشد.
شهرام ج
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر جاودان سیرت انقلابی وبا تجربه
سروک
ده هرچی کم کسری خرابکاری در چند سال گذشته دارید بنیتش من گردن جاودان سیرت
کاکا ای دانشکاه وبن خراببی
Iran, Islamic Republic of
سلام ،مدیر کبنا،چرا همش دکتر توانمند سعید جاودان سیرت ،را تخریب میکنی ،باشتی هستی ، کمی کوتاه بیا ،، عواقب دارد در افتادی ،ورمیفتی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا سلامت راسیاسی نکنید. به نظرم یک مدیر غیر بومی بیارید که بتونه درمقابل نمایندگان ونفوذ آنها مقاومت کنه..تا جاودان سیرت یا هر مدیر بومی دیگه هست ، وضع به همین منوال هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دم شما گرم👌بادر اورده را باد میبرد...به زودی باید پستی ک بدست اورد از دست بده...
ولایت تاقیامت
Iran, Islamic Republic of
هرکی افتاد پشت سرناصر ازاین بدتر سرش میاد....بهترین حرکت ممکن زده شد...باشت وگچساران کسی رو نداره بایدم بلاسرش بیارن....
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1