تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۱۲۶۳۹
کبنا بررسی کرد

چرا «غلامرضا تاجگردون» دنبال افزایش قدرتش در فارس است؟ از رویای «استانداری» برادر تا مدیرکلی یکی از بستگان

۷۴
۱۲
چرا «غلامرضا تاجگردون» دنبال افزایش قدرتش در فارس است؟ از رویای «استانداری» برادر تا مدیرکلی یکی از بستگان
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون سال‌های عمر مدیریتی و اجرایی خود را استان فارس گذرانده و به دلیل قرابت‌ها و آمد و رفت های که از گذشته به این استان داشته و همچنین با توجه به اینکه از قوم بزرگ لر در این استان افرادی زیادی سکونت و زندگی می‌کنند از ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی، گردشگری و اقتصادی آنجا کاملاً اطلاع دارد. او همواره سعی کرده که در نظام اداری و سیاسی آنجا نقشی ایفا کند. مدتی پیش نیز در جمع لرها، گچسارانی‌ها و باشتی های و قشقایی‌های مقیم شیراز سخنرانی داشت.
حتی در انتصاب استانداران استان فارس او سعی می‌کند که بی تفاوت نباشد. برادر غلامرضا تاجگردون، ساسان تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس را بر عهده دارد، علاوه بر این‌ها بعضی از منسوبین و نزدیکان تاجگردون در ادارات فارس جایگاهی دارند.
اینکه تاجگردون بی میل نیست که در استان فارس قدرت خود را افزایش دهد، موضوعی است که در تحرکات او در استان فارس دیده می‌شود. بحث استانداری ساسان تاجگردون نیز در زمانی مطرح که بالاخره این موضوع به هر دلیلی منتفی شد.
اینگونه مطرح می‌کنند که «تاج گردون به دنبال یار گیری در استان فارس است، اینبار هم زمزمه انتصابات برخی نزدیکان او در این استان به گوش می‌رسد، منابع آگاه از این حکایت دارد که غلامرضا تاج گردون به‌شدت پیگیر انتصاب «محمد نبی محمدی» به عنوان مدیر کل بهزیستی فارس می‌باشد، محمدی داماد تاجگردون است. موضوعی که هنوز منابع رسمی چیزی در این باره مطرح نکرده‌اند.
 «محمد نبی محمدی» دارای مدرک پزشکی عمومی است که می گویند او خیلی در ایام تحصیلاتش از روزمه ای خوبی برخوردار نبوده است. همچنین می گویند که «محمدی» در سابقه اجرایی خود کارهای عمرانی و پیمانکاری نیز انجام می‌داده است. محمدی با حمایت‌های تاجگردون مدتی پیش به عنوان رئیس شبکه بهداشت شهرستان گراش منصوب شد. البته موضوعاتی مختلفی در خصوص انتصاب او به عنوان رئیس شبکه بهداش گراش مطرح می‌کنند که هیچ کدام از آن‌ها رسمآ عنوان نشده، مسائلی از قبیل آنکه محمدی در واقع پیگیر کارهای تاجگردون در فارس نیز هست.
غلامرضا تاج گردون، به دنبال ایجاد قدرت حداکثری برای خود در استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس می‌باشد، و اکنون بیان می‌شود که داماد خود را می‌خواهد برای مدیرکلی بهزیستی استان فارس معرفی کند. اینکه چرا تاجگردون می‌خواهد قدرت خویش را در استان فارس و جنوب کشور گسترش دهد. سئوالی است که باید خود او پاسخ دهد.
در یکی کانال‌های واتس آپ استان فارس اینگونه خطاب به استاندار فارس نوشته شد که؛ «آقای دکتر رحیمی، استاندار بومی فارس! شنیده‌ها حاکی از آن است که، برادران تاجگردون (غلامرضا و ساسان تاجگردون) به دنبال انتصاب یک نفر از اهالی استان کهگیلویه وبویراحمد که از بستگان نزدیکشان می‌باشد به عنوان مدیرکل بهزیستی استان فارس هستند.
اگر این انتصاب صورت گیرد، این دومین مدیری است که در دوران شما با حمایت برادران تاجگردون، از استان همجوار در استانی که خود از لحاظ نیروی انسانی کمبودی ندارند به پست مدیر کلی می‌رسد. آقای استاندار بومی درب این حیات خلوت را به روی برادران تاجگردون ببندید!»
 همانطوری که بیان شده، بخشی از مطالبی که در بالا آمده در منابع رسمی مطرح نشده است و صرفاً بر اساس اطلاعات رسیده و شنیده شده به نگارش درآمده است.
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهادی
Iran, Islamic Republic of
افراد عقده ای مثل مسئولین سایت کبنا مانع از پیشرفت فرزندان این استان هستند.خواه تاج گردون باشد خواه کس دیگری.حتما تاج گردون به شما باج نمی دهد.قبلا هم اقای دکتروکیلی و دکترهدایت خواه راا تخریب کردید.مردم واقعیت ها را می بینند
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
کبنایی ها باید به عرضتان برسانم که دارید اشتباه می زنید.
اگر این انتصبات در استان کهگیلویه و بیراحمد بود به شما حق می دادیم که اعتراض کنید ولی وقتی آقای تاجگردون این توانایی را دارد که یک لر را حتی اگر همگی بستگان خودش باشند را به کار بگمارد چرا شما چشم سرزبان افتادن نام لر را ندارید؟

کدام نماینده تا کنون قدرت این را داشته در سایر استان ها نیز نفود پیدا کند؟

والله اگر سایرین می توانستند همین کار را می کردند ولی افسوس که نمی توانند!!
مثال بارزش وکیلی است که نماینده تهران است ولی در تهران هم کاربردی ندارد و فقط هرجا نیمچه زوری داشته است برای اقوام خود به کار برده است.
احسان کریمی زاده
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه شما در طول دوران تحصیل ایشان کجا بوده اید ؟و به استناد چه مدرک مستدلی درباره ای سوابق تحصیلی ایشان صحبت میکنید؟ آیا در حوزه پزشکی تخصص دارید؟

دوم اینکه آقای دکتر محمدی فرزند مرحوم حاج محمدی هستند که از اولین پیمانکاران و خوشنامترین پیمانکاران این استان هستند و تمامی فرزندان ایشان به جز دکتر محمدی به تاسی از پدر به کار پیمانکاری مشغول هستند و اتفاقا همگی در این راستا سرشناس و خوش نام هستند و تمام این ها مربوط به قبل از آقای تاجگردون است و هیچ ارتباطی به ایشان ندارد.

در نهایت برای شما متاسفم که برای تخریب و مبارزه با آقای تاجگردون از هیچ حرف بی منطقی دریغ نم کنید و چشم هایتان را می بندید و دروغ پراکنی می کنید.
Iran, Islamic Republic of
زارع که 6 ماهه ایخا محسن مرادینه بنه رییس بهزیستی کهگیلوی و بویراحمد وکسی..
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
‌کم نیست پستهای مهمی در کهگیلویه و بویراحمد که در چهل سال گذشته استان فارس بخصوص افرادی از ممسنی در اختیار داشته اند آیا در اینجا قحطی رجال بود ؟ عنوان کردن این موضوع میتواند بیشتر برای فارسی ها خطرناک باشد .
جواد
Iran, Islamic Republic of
اشان متوجه شده گه دیگر در گچسارلان نمی تواند پیروز انتخابات باشد دنبال حزه دیگر می گردد ولی شکست است
جواد
Iran, Islamic Republic of
اشان متوجه شده گه دیگر در گچسارلان نمی تواند پیروز انتخابات باشد دنبال حزه دیگر می گردد ولی شکست است
بویراحمدی
Seychelles
خداوکیلی اگر هرکس دیگه ای بود به به و چه چه میزدین... فقط چون تاجگردونه به شما برخورده؟
فک میکنید امثال غریب پور و وکیلی تو تهران این کارا رو نکردن؟
بزارید هم استانی هاتون پیشرفت کنن... کمی از اتحاد اصفهانی ها بیاموزید
یه زمانی بهبهانی ها و اردکانی ها و غیربومی ها سکاندار تمام ارکان این استان بودن کسی یادش نمیاد چه کارهایی سر ماها آوردن حالا بزاربد یکی ک میتونه تو استانای دیگه از لرها حتی قوم و خویش خودش استفاده کنه
بویراحمدی
Seychelles
مثلا شما فک میکنی بقیه نماینده های سایر حوزه های غیر این استان که قدرت دارن کوتاهی میکنن؟
نه برادر اونا به جای اینکه مث تاجگردون قوم و خویش ب کار بگیرن رشوه میگیرن پست میدن رشوه میگیرن امتیاز واگذار میکنن پول خوب میگیرن تو ززد و بندا شرکت دارن.فک میکنی پ..و امثالهم پاک و قانون مدارن!؟
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمدی مرد عمل در حوزه فارس بوده وقبل از اقای تاجگردون فعالیت داشته🌹🌹🌹
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
با سلام وقتی از چیزی یا مطلبی مطمئن نیستید لازم نکرده به کسی تهمت بزنید . تازه آقای تاج گردون افتخار این استانه ، وچه اشکالی دارد در استان های همجوار صاحب قدرت وقام باشد.
Iran, Islamic Republic of
اگه چیزی ازش برمیومد برا شهر خودش انجام میداد ایشون
هادی
Iran, Islamic Republic of
در کنار صاحب قدرت نابود میکنه تمام جوان اون استان را. وقتی کلی بیکار در این استان وجود دارد، لزومی نداره اقوام را همگی بیاره توی استان فارس سر کار. زرنگ هست استان خودش را سر و سامان بدهد.
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو چرا خود زنی میکنی یعنی برای اینکه تاجگردون رو ضعیف کنی حاضری هر مطلبی رو چاپ کنی .اینکه شیرازی ها 3 دهه استان را به یغما بردند کم بوده که حالا دوتا مدیر لر تو فارس اونا رو داره میچزونه اما تو چقدر میگیری که تخریب کنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا ما لرها هميشه ياد گرفتيم همديگرو تخريب كنيم؟؟؟؟!!!!
لطفا بجاي اين حرفا به فكر پيشرفت استان و شخصيت هاي مهم استانمان باشيم
علل
Russian Federation
خب مثلا این مطلب اگر غرض شخصی نباشد چیست ?فرض براین باشد که محمدنبی محمدی به مدیرکلی بهزیستی فارس منصوب شود چه ضرری برای تو که اهل گچسارانی دارد ?بس کنید تورو خدا با این همه حسادت
Iran, Islamic Republic of
هرچه بگی برمیاد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه اگر شما واقعا غیرت داشتی که از انتصاب لرها در هر کجای ایران زمین حمایت میکردی نه اینکه تخریب کنی ؛ دوم اینکه آقای دکتر محمدی بعد از فارغ التحصیلی دارای جایگاه ویژه در استان فارس بوده و هستند ؛ لذا ایشان شایسته این جایگاه بوده و هستند ؛
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
حالا که میکروفون و تریبون و قلم رو دست گرفتی و میتازی جرات داشته باش و نظرات رو منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را منتشر نکردید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون متصل به حلقه هست و دیگر نباید باشد چون حضورش ضرر دارد
لر
United States
انوقتی که قبل از انقلاب هیچ کس نمی توانست مخالفت با حکومت پهلوی کند آینها بد نبودند مبارزه میکردند انوقت که جنگ بود بیشتر این آقایانی که الان عرض اندام میکنند نرفتن جلوی دشمن بایستنداینها رفتن وشهید وجانباز دادند بد نبودند الان بدشدند زمانی که هیچ بودجه به استان ما نمی دادند اینها رفتن با قدرت گچساران را از بن بست نجات دادند وشهرستان گچساران را تونستن کمی به مقام خودبرسانند بد بودند پس شما بروید بودجه بیارید وغیره......
Iran, Islamic Republic of
عزیز مگه هر کی رفته جبهه یا شهید داده حتمآ باید پست بگیرد البته من مخالف تاجگردون نیستم، خداییش از این طرفداری‌های قومی مذهبی باید فاصله بگیریم و در مورد انتخاب گزینه خوب میبایست توانیها و قابلیت های شخص بحث کنیم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظر من ایشان در همه کارها دخالت می کند مدیر بهزیستی باید از بدنه بهزیستی و بومی باشد و با مشکلات بهزیستی آشنا باشد و نباید سیاست بهزیستی وارد شود چون حق کارمند و مددجو ضایع می شود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر به دلیل ضعف نماینده های استان فارس و شهر شیراز شاهد آن هستیم که نماینده های استان های همجوار از جمله تاجگردون برای فارس تصمیم گیری می کنند این ار ضعف نماینده ها است.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اگر ادعای آزادی بیان و مبارزه با فساد رو دارین نظرات رو منتشر کنید

وگرنه که مشخصه از زینل زاده و حسینی پول میگیرین...
Iran, Islamic Republic of
. از مسیولین فارس هست که اجازه دادن فارس شعبه دوم یاسوج بِشه
Iran, Islamic Republic of
مردم، نمایندگان و مسولین استان فارس نباید اجازه بدهند افراد غیر بومی از استان مظلوم فارس به نفع اقوام و نزدیکانشان سوء استفاده کنند.
سوق مخالف تاجگردون
Korea, Republic of
شما مسئول سایت کبنا انگار دلتون میخواد مثل سایت قبلی سایتتون رو ببندن انگاری چون فقط دارین مطلب کذب میزنین ، والله بنده یکی از مخالفین آقای تاجگردون هستم ولی کیه که ندونه خانواده آقای تاجگردون همه تحصیلکرده و موفق هستن و هر جا مشغول به کارن دارن پله های ترقی رو هر چه سریع تر طی میکنن
اگه ساسان تاجگردون شده مدیر کل سازمان برنامه بودجه استان فارس حتما لیاقتشو داشته
ببینید اینو مطمئن باشید هیچ کس الکی بزرگ نمیشه حتما لیاقت اونجا رو داشته
در ضمن شما همون کسی هستین که دارید از عدل هاشمی و زارع پول میگیرید و علیه تاجگردون مطلب میزنید
اصلا سابقه شما واسه اهالی مجازی و غیر مجازی دیگه معلومه
به قول عدل هاشمی والله بالله تالله من مخالف تاج گردون هستم ولی قبول کنید یکی از مدیران برتر کشور هستن
Iran, Islamic Republic of
با سلام ایشان به دلیل طولانی شدن دوره تحصیلی پزشکی ویزیت را ندارد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم با این طرز فکرتون .ونخبه کشی قوم لر ....
Iran, Islamic Republic of
اینکه نمایندگان فارس که شکی نیست اما اقوام هم خیلی که پهنه فارس رامورد تاخت وتاز قرار دادن
کارمندبهزیستی فارس
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل فعلی که لر زبان هست برای هفت پشت بهزیستی فارس بس هست لطفا استاندار محترم فکر انتصاب فارس زبان وفرد ی باشه که طایفه گرا وتمامیت خواه نباشه
دکتر
Iran, Islamic Republic of
فقط یه آرزو دارم
روزی برای یک کار قانونی در استان فارس یا اصفهان با یک فرد از همین استان رقیب شوید و شما نسبت به رقیب بسیار شایستع تر باشید ولی دست آخر نفهمید چطور و از کجا رقیب موفق شده است و آنوقت حسرت بودن یک لر در آن نهاد را بخورید
بومی
Iran, Islamic Republic of
یک زمانی هم همین آقای تاجگردون حمایت کردند و آقای افشانی استاندار فارس شد و بعد ها به واسطه همین استاندار بودن شهردار تهران شدند
چنان شهردار شدن یک لر به مزاج پایتخت نشین ها خوش نیامده بود که هر روز اعتراض و پلاکارد علیه ایشان و لرها دیده می شد!
فکر می کنم اگر این اتفاق امروز افتاده بود بازهم کبنا با تهرانی هم صدا می شد و آقای افشانی را تخریب می کرد.
تا چهارتا لرزبان امثال شما هست دیگر لر ها به دشمن احتیاجی ندارند.
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب آقای شهروند نماینده های شیراز ضعیف نیستند .آقای تاجگردون هست که قوی مثل کوه هستند .شما تاجگردون را چون مقایسه میکنید بانماینده های قبلا استان فکر میکنید که تمام نماینده های استان های همجوار ضعیف هستند نه عزیز میرشکارجلودارهستند افتخار استان کهگیلویه وبوراحمد..
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
ماقدرکسانی مثل دکترتاجگرون رانمیدونیم..شیراز یا خود تهران آرزوی نماینده ای مثل دکترتاجگرون را دارند.. اگر بخواد شیراز ورود پیدا کنه بابالاترین آری قبول میشه.
هادی
Iran, Islamic Republic of
نه دستتون درک نکنه. نگه اش دارید واسه خودتان. اونجا بیشتر کار از دستش بر میاد. ما نمایده بومی میخواهیم که قوم گرا نباشه
احمدی
Iran, Islamic Republic of
جالبه ک فارغ التحصیل پزشکی دانشگاه شیراز شده سوابق تحصیلی رزومه خوبی برای شما محسوب نمیشه! جالبه ک سابقه مدیریتی دکتر محمدی ک ۱۲ سال سابقه مدیریتی تو استان فارس داشتن ک اگه دقت داشته باشین از دوره احمدی نژاد بودن و تو دوره ای ک خفقان اصلاح طلبان بود بر اساس چیزی غیر از شایسته سالاری و رزومه ب قول شما بدشون بوده
دلم میگیره از جامعه ای ک روزنامه نگارشم شده خاله زنکی و در گیر دار باج گیری سیاسی باشه...
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خفقان الان هست که مدیر کاردان نیست هر کسی از اصلاح طلبان دم دست بود مدیریتی بهش می دن چه چیزی بلد باشه یا نباشه
Iran, Islamic Republic of
ما ساختارمون از اول اشتباست،اينايي كه با ورق هاي راي ما به پست مقام منصوب شدن دقيقا چه زحمت و چه كاراي مفيدي انجام دادن كه حالا ما بخواييم از اين شاكي باشيم كه اقاي تاج گردون براي چه كسي سوداي مديريت در سر داره يا نه،،،ولي اقاي تاجگردون تيم بسيار قوي داشتن كه الان در يكي از بالاترين سمت هاي مجلس مشغول فعاليت و عمران ابادي هست،و اگر قراره كسي رو جايي منصوب كنه مسلمأ از فوايد و عواقبش خبر داره،بنده به شخص بهشون احترام ميذارم كه بخواد كسي رو منصوب كنه براي مديريت ياسوج مطمئن هستم زياد هم نه اندكي بهتر خواهد شد...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز .رگ ریشه راکه بخواهیم بررسی کنیم ازیکی ازشهرستانهای استان فارس به نام کهین بوده که بعدها مهاجرت کردن به استان کهگیلویه بوراحمد.
احمدی ساناز
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه دکتر محمدی از سال ۸۰ رییس مرکز بهداشت شهرستان گراش بوده و به اصرار مردم محترم گراش و مسولین و معتمدین در شهرستان گراش ماندو سابقه مدیریتی ایشان قبل از جناب اقای دکتر تاجگردون بوده است .
دوم اینکه ایشان فرزند مرحوم حاج محمدی یکی از بزرگان و سرشناس ترین ایل بویراحمد و خوش نام ترین پیمانکار استان هستند ک بقیه برادران ایشان راه پدر را ادامه دادن به جز ایشان.
سوم اینکه دکتر محمدی مدرک تحصیلی خود را در شیراز در یکی از بهترین دانشگاه های ایران گرفته است .
چهارم اینکه ایشان در کارهای خیر بانی و رابط خوبی هستند .
و در اخر برای شما و طرز فکرات متاسفم ک فقط میتوانیدفرزندان باعزت و افتخار و بااستعداد استان را تخریب کنید .
حسن
Romania
شما اینجوری که مشخص شده کهکیلویه و‌بویراحمدی نیستید وگرنه برا پیشرفت هم استانیهاتون به جای تخریب ارزوی موفقیت میکردین ول کنید.این تریبون و این قلم هیچوقت به هیچکس وفا نمیکنه اگه وجدان داشته باشید چنین مطالبی به جز تخریب هم استانیهاتون هیچی عایدتون نمیشه
حسن
Romania
دكتر محمدي از زمان احمدي نژاد رئيس شبكه بوده ، و واقعا براتون متاسفم كه به جاي حمايت از بچه هاي استان اونها رو تخريب ميكنيد
Iran, Islamic Republic of
نه فارس نه کهگلویه و بویر احمد ارث پدری شما نیست شما دنبال حمایت از فرزندان لر زبان نیستی اگر چنین بود خیلی از آنها را بخاطر اختلافات سیاسی نمی کردی برادر دعوا سر لحاف ملاتصرالدین است توسعه قدرت طلبی و بدنبال آن کسب منافع
Iran, Islamic Republic of
وجود 30 هزار بی سواد در استان کهگلویه و بویراحمد؛ وجود ده ها هزار جوان بیکار
قربانی شدن مردم در جاده های غیر استاندارد
و صدها مشکل دیگر
آیا دغدغه تاجگردون اینهاست؟
خیر
دعدعه آقای تاجگردون گرفتن پست برای اقوام و آشنایان است
دغدغه تاجگردون دادن پیمانکاری به دوستان و حامیان است
آری برادر ...
شهرام.شفايي
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
اولين اينكه سايت خبري كبنا نيوز باتوجه به گفته ها و شنيده ها تيتر زده و اين را در متن خود هم نوشته است و اين نشان مي دهد اين سايت خبري بر اساس گفته قضاوت مي كند كه اين خود جاي بحث دارد
دومين اينكه دكتر محمدي يك پزشك خوب و كار بلد است كه لياقت چنين جايگاهي را دارد و از انجايي كه بهزيستي خدماتي چون اموزشي ، توانبخشي معلولين و سالمندان ،پيشگيري از اعتياد و ايدز ، روانشناسي ، اسيب هاي اجتماعي و ....را در بر ميگيرد پزشكي چون دكتر محمدي مي تواند كارامد باشد و در جهت اهداف اين سازمان تلاش نمايد
با ارزوي موفقيت براي جناب اقاي دكتر محمدي
شهرام شفايي
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
اولين اينكه سايت خبري كبنا نيوز باتوجه به گفته ها و شنيده ها تيتر زده و اين را در متن خود هم نوشته است و اين نشان مي دهد اين سايت خبري بر اساس گفته قضاوت مي كند كه اين خود جاي بحث دارد
دومين اينكه دكتر محمدي يك پزشك خوب و كار بلد است كه لياقت چنين جايگاهي را دارد و از انجايي كه بهزيستي خدماتي چون اموزشي ، توانبخشي معلولين و سالمندان ،پيشگيري از اعتياد و ايدز ، روانشناسي ، اسيب هاي اجتماعي و ....را در بر ميگيرد پزشكي چون دكتر محمدي مي تواند كارامد باشد و در جهت اهداف اين سازمان تلاش نمايد
با ارزوي موفقيت براي جناب اقاي دكتر محمدي
Iran, Islamic Republic of
این نظرشماست .پزشک عمومی بره دنبال کار طبابت نیاز به انجام کار توانبخشی معلولین نداشته باشه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ها / بزرگ ايران هستند
وای بر من گرتوآن گم کرده ام باشی غلام
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کسانی که ازدور تبایغات رومیرند.خودمن چهل ساله که طرفدارش بودم و رای بهش دادمولی چندصباحیه که فهمیدم اشتباه کردم چون به چشم خودم میبینم که فقط ب فکرخودش وخانواده اش است و قاباکاری ب مردم گچساران ندارد و زبانا به فکرمردم است.هرجادرگچساران شرکتی آمدآخرش معلوم شدتا نماینده سودآنرامیبرند.جوانان این شهر درگیربیکاری واعتیادوجرم وجنایت میشوندونورچشمیهای میرشکال بی شکال باخودروهای لوکس خارجی مشغولند.وای برما
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
این یک روال درسطح نمایندگان ومدیران ارشدشده که نزدیکانشان رابه پستهای حساس بگمارند.تاجگردون هم راه همکارانش رارفته است.ک/ و اگرقانونی تهیه شود دیگر یک نفر نماینده نمیتواند هرکاری دلش خواست بکند.بهتراست تاجگردون ب فکر رفع بیکاری جوانان شهرش باشد وبه جای وعده های پوچ دست به کاری بزند
پوریاحیدری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگرواقعادلسوز مردمه بیاد سرمایشو ازبانک دربیاره و باهاش درگچساران اشتغالزایی کنه.اون وقت میبینه که دیگه کسی درگچساران بیکارنیست.
الهی
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی نیست که این شهرستان را معروف و معرفی کند چر تاجگردون نباشد قبل از ایشان را همه دیدیم یک کام بر نداشتند از آقای تاجگردون برا زحماتش تشکر میکنیم
شهامت محمدحسینیان
Australia
با سلام
تعداد زیادی از,جوانان تحصیلکرده این استان در استاف فارس سکاندارمدیریت سازمانهای مختلف با کارنامه ای درخشان بوده اند.
جناب آقای دکتر محمد نبی محمدی بعنوان رئیس شبکه بهداشت گراش
چنان تحول و پیشرفتی را ایجاد کرده اندکه مردم و مسئولین گراش حاضر به جدایی ایشان از,این مردم و شهر نیستند .
پاکی و صداقت و مدیریت خوب ایشان در,طی شش سال حضور اینجانب بعنوان مسئول بانک ملی گراش برای همگان محرزبو د و اگر سری به امکانات بهداشتی و بیمارستانی شهرستان گراش,بزنید ازبیانات
بدون تحقیق حذر خواهید کرد..
Iran, Islamic Republic of
ایشان و هر قدرت طلب دیگر حد و مرز نمی شناسد. ایشان برای رسیدن به هدف نامیمون خود حاضر است بهترین دوست خود را هم قربانی کند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حسادت همیشه مانع پیشرفت شده تا کی میخواهید به یک هم استانی حسادت داشته باشید و به جای اینکه افتخاری باشه برای استانمان در حال تخریب کردن هستین،دکتر محمدی بسیار توانمند و با لیاقت هستن شما کجا هستبن ک ببینید چندین نفر زیر پوشش خیریه ایشان هستن.برای یک هم استانی متاسفم واقعا..
علی
Iran, Islamic Republic of
این تاجگردون بوده خوب می داند پست و نون کجاست چندین پست دراین فارس مصیبت زده مدیرکل شهردار معاون و....
هم استانی
Romania
واقعا براتون متاسفم اقای تاجگردون ثابت شده است برا همه حالا تو استان خودش دارن تخریبش میکنن عجب!
باعث افتخاره که چنین جوانهایی در استان وجود دارن قبلا هم با اقای افشانی خود استان فارس مخالفت میکردن دیگه از اونا توقغعی نبود ولی کبنا نیوز که هم استانی های خودمونن چرا
m.ahmadi1385
Iran, Islamic Republic of
1_این انتقاد به دلیل نزدیک شدن انتخابات و خراب کردن اقای تاجگردون در دل مردم توسط حرفا بوده2_دکتر محمدی در دانشگاه شیراز و یکی از معتبر ترین دانشگاهای کشور تحصیل کرده و شما در دوران تحصیل همراه ایشان نبوده اید و به علم پزشکی سر رشته ندارید 3_اگر دکتر محمدی به عنوان مدیر کل انتخاب شود به سود ماست نه یه ضرر ما4_دکتر در طی این چند سال در شهر گراش به عنوان شهروند نمونه انتخاب شده 5_اگر دقت کنید مدیر کل شدن دکتر محممدی مربوط به 12سال پیش است ونمایندگی دکتر تاجگردون مربوط 8 سال پیش است 6دکتر محمدی 12سال پیس طی ماموریتی یک ساله به گراش رفت که پس از خونگرمی مردم گراش در انجا موندگار شد .
ودر اخر برای سایت کبنا متاسفم که بجای تشویق به تخریب افراد با استعدادپرداخته.سایت کبنا که به ازادی کلام اعتقاد دارد این پیام را بزارد.
123
Iran, Islamic Republic of
چطور این همه مدیر و مسئولان استانی ما از استان فارس بوده و هستند هیچ کدام از رسانه ها هیچ حرفی نمی زنند و مطب نمی نویسند حالا که بچهای این استان قراره در استان فارس جایگاهی بگیرند این همه سروصدا میکنید / دوما آقای دکتر محمدی فارغ تحصیل دانشگاه شیراز در رشته پزشکی هستند چه روزمه ای از این بالاتر میخواهید
Iran, Islamic Republic of
اون موقع نیرو تحصیل کرده نداشتین از فارس بزور میاوردنشون حالاکه نیرو تحصیل کرده دارین بردارید ببرید استان خودتون
گراشی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم از چنین تحلیل تفرقه انگیزی دکتر محمدی در طول مدت مسعولیتش درشهرستان گراش با مدیریت خوب و تعاملی که داشتن این شهرستان را از نظر بهداشت و درمان واقعا متحول کردن چیزی که واقعا چشمگیر بوده وازنظز مردم منطقه و استان و کشور کاملا محسوس میباشد و تاجایی که بنده اطلاع دارم هم استانیای من در استان کهگیلویه و بویراحمد پستهای کلیدی داشته و دارند(استاندارو مدیرکل و....) آیا قصد نفوذ در ان استان را داشتند جز خدمت هدف دیگری ندارند دوست عزیز هر آدم عاقلی این متن شما را بخواند کاملا متوجه عناد شما خواهد شد لطفا با این جور متنا جو جامعه را متشنج نکنید
جمشید جم
Iran, Islamic Republic of
برادر من چرا با کنیه حرف میزنید.اتفاقا این اقایی که ازشون حرف میزنید هم باسواده هم مردم داره هم اصالت دار هست.چرا ان موقع که یک مسختدم از فارس برمی داشتند و مدیرکل تو می کردندخاموش بودی؟دکتر محمدی احتیاجی به این پست ومقامها نداردپس لطف کم بچه استان را خراب نکن لطفا
ساسان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون استان خودش کمشه که میخواد فارسم صاحب بشه
;کارمند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه توانمند ه هست رفع محرومیت از استان خودش بکنه نه با اهرم بودجه به استانداران فشار بیاره برای پست دادن به اقوام وخویشانش
;کارمند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه توانمند ه هست رفع محرومیت از استان خودش بکنه نه با اهرم بودجه به استانداران فشار بیاره برای پست دادن به اقوام وخویشانش
1387
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه دکتر محمدی قبل از زمان مدیریتی دکتر تاجگردون رئیس مرکز بهداشت گراش بوده است و به اصرار مردم و مسئولین گراش در این شهرستان ماند دوم اینکه ایشان در دانشگاه شیراز فارغ التحصیل شدند سوم اینکه ایشان بارها به عنوان شهروند و خیر نمونه ی شهرستان گراش انتخاب شدند چهارم ایشان فرزند مرحوم حاج محمدی یکی از خوش نامترین پیمانکاران این استان هستند که باقی فرزندان این بزرگوار، هم مثل پدرشان پیمانکارانی خوش نام هستند ولی جناب دکتر محمدی در رشته ی پزشکی فعالیت می کند و یکی از خوش نامترین پزشکان این کشور هستند
دنا
Iran, Islamic Republic of
تاج مثل دو نماینده دیگه صندلی اشغال کن نیست توانمند قوی و با برش است هر کاری ازش بر میاد
محمد جواد رحمانی
Iran, Islamic Republic of
چه کار دارید چسبیدید ب اقای تاجگردون واقعا من ک یک قشقایی هستم ب ایشان افتخار میکنم بعد خود شما لرها چی میخواید ایشون رو تخریب میکنید ..
حکمت
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی از ته دل میگم خاک بر سر کبنا نیوز واین مطلب ،،،چرا که بجای تقدیر وتشکر از دکتر تاجگردون برای واگذری مسئولیت استانی وکشوری به فرزندان غیور ک و ب دارید پایگاه مدیریتی ایشان و نفوذ کلام ایشان را زیر سئوال میبری ؟؟؟؟؟؟؟به چه قیمتی !!!!!!!!حسود بمیری بهتره تا چنین به همزبان وهم استانی خودت بتازی
مهدی رضایی
Iran, Islamic Republic of
شاید درست نبود مطرح کردن چنین مواردی
بدون شک توانایی‌های لازم درون این افراد دیده شده که چنین جایگاه‌هایی نصیبشون میشه
دلیلی نداره مطرح کردن مواردی مثل پیمانکاری در کنار شغل اصلی،چه بسا که بسیاری از سران مملکت چند شغلی هستند
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگمردی زاگرس، دکتر تاجگردون معمار توسعه و اقتصاد کشور ، درود بر شرافت و بزرگی این مرد که تمام عمر خود را وقف رسیدگی به محرومین و مستضعفین کرده، اگر یک هفته سری به حوزه انتخابیه تاجگردون و روستاهای محروم آن بزنید متوجه می شوید این بزرگ مرد، شجاع چه خدماتی به انسانها کرده
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
1