تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۶۶۸۵۷
یادداشت؛

آقای معاونی که «هوا بَرش داشته»

۶۹
۱۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای معاونی که «هوا بَرش داشته»
کبنا ؛بخش اول: در وصف شخصیت‌های قدرت طلب ویژگی‌های بسیاری را بر می‌شمارند. در این افراد احساس نابرابری بیداد می‌کند و هیچ کس را هم ردیف خود نمی‌پندارند و به دنبال منافع خویش هستند و برای تأمین آن دست به انجام هر کار صواب و ناصوابی می‌زنند. از این نوع شخصیت‌ها فراوانند و به طور آگاهانه یا ناآگاهانه حیله‌های سلطه‌جویی را در زندگی دنبال می‌کنند. البته هیچ کس از بدو تولد قدرت‌طلب نیست بلکه عواملی در ایجاد و تقویت این صفت موثرند. یکی از مواردی که مدیر را از شیفتگان خدمت به تشنگان قدرت می‌رساند، اطرافیان مدیر است. متأسفانه در بعضی مواقع مدیران توجهی به اطرافیان خود ندارند. انحراف اطرافیان موجب سستی و شکست اهداف متعالی مدیران می‌شود و این ناپاکی و آلودگی اطرافیان زیان‌های بزرگ برای مدیران در پی خواهد داشت. اگر اطرافیان کنترل نشوند، در افکار مدیر تاثیر می‌گذارند و رفته رفته مدیران را به سمت پرتگاه خواهند برد.
مشخص نبود که شایعه رفتن و ماندن استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کجا بیرون آمد و آنقدر بر طبل این شایعه کوبیده می‌شد که عده‌ای بر حقیقت این مسئله صحه می‌گذاشتند. به‌طوریکه در روزهای اخیر یکی از مهمترین خبرها همین شایعه تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود. حتی پای وزیر کشور نیز به این ماجرا کشیده شد و این مسائل در حالی مطرح می‌شد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نظر رئیس جمهور، معاونین رئیس جمهور و بعضی از وزرا یکی از موفق‌ترین استانداران کشور شناخته می‌شود. البته خیلی‌ها استاندار کهگیلویه و بویراحمد را فردی تلاشگر و سلیم النفس می‌دانند.
اما ماجرای شایعه تغییر استاندار هر چه بوده از خود مجموعه‌ی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به بیرون درج کرده بود. قضیه به حدی جدی شده بود که در بیرون از ساختمان استانداری، حرف از استاندار شدن یکی از معاونین استاندار بود. می‌گفتند که این معاون برای مصاحبه به تهران رفته است. نهایتاً همین «معاون خاص» خبر تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرد. این در حالی بود که تکذیب و یا تأیید این خبر در مسئولیت او نبود و این وظیفه در قانون و نظام اداری بر عهده معاون سیاسی استانداری گذاشته شده است. «معاون خاص» که ترسیده بود همه کاسه و کوزه‌ها بر سرش شکسته شود، دستپاچه می‌شود و به دیگ حلیمی افتاد که خودش پخته بود. او خبر را تکذیب کرد تا همه حدس و حدیث‌های پیرامون خود را به‌نوعی کنار بزند و در واقع فراری رو به جلو داشته باشد.
این معاون خاص فکرهای بلندپروازانه‌ی زیادی در سر می‌پروراند و در این مدت سعی کرد که متفاوت‌تر از بقیه دیده شود. او هر کجا که پا می‌گذارد، تیمی رسانه‌ای به همراه خود دارد تا برای او فیلم و عکس تهیه کنند، در حالی که سایر معاونین استانداری از این مسئله بی‌بهره‌اند.
«معاون خاص» خواب استاندار شدن را دیده و آدم‌هایش را در دفترش برای «هورا کشیدن» به خط کرده است، اما نمی‌داند اینها همه خواب است. و به «مراد»ش نمی‌رسد و «پیوند»ش با مرکز، قوه چهارم و زمین و آسمان هم فایده ندارد. احمدزاده ماندنی و رفتنش سراب است.
بادمجان‌های دور قاب چین، آنقدر برای «معاون» تملق‌گویی کرده‌اند که «هوا بَرش داشته» امسال استاندار بشوم و دوره بعدی نماینده مجلس اما نمی‌داند که از هول حلیم به ته دیگ افتاده و دستش برای همه رو شده است.
وجود و بکارگیری افرادی با سابقه پُر از ابهام در استانداری نشانه‌ی تعامل و دخالت برخی سیاسون و نمایندگان مجلس و عملکرد خارج از قانون این معاون است که در وقت مناسب به آن خواهیم پرداخت. وقتی معاونی جناحی بر مسندی بنشیند نه بر اساس چارچوب‌های شایسته‌سالاری و تخصص، باید هم اینگونه باشد که بخواهد مرئوس علیه رئیس بلند شود و خام حرف‌های اطرافیان شود. 
 معاون با تلاش شبکه‌های قدرت و مافیا در عرصه سیاست به اینجا رسیده و شدت تنفر جامعه از این شبکه‌های قدرت و مافیا برای همگان روشن است و بیم این می‌رود که این شبکه‌های قدرت و تمامیت‌خواه، سد راه استاندار شوند، هر چند «کَیّس» از نشانه‌های مومنین است و احمدزاده در دام آنها نباید بیفتد. این شبکه می‌خواهد که استانداری در چنبره‌ی خودشان باشد و به گونه‌ای که دل‌شان می‌خواهند، بنوازند. سوء استفاده از رفتار نیک «دیدارهای مردمی» برای اینکه همه بگویند او «معاون» فعال‌تری است، نیز نخ‌نما شده و ره به جایی نخواهد برد. گرفتاری، نداری و مشکلات مردم را نباید اینگونه مورد بازیچه قرار داد و از آنها بهره‌ی انتخاباتی و سیاسی برد.
روشن‌تر که بگوئیم؛ حکایت بعضی‌ها در استانداری حکایت افرادی است که ظرفیت بزرگ شدن ندارند. افرادی که در اثر تعریف و تمجیدهای عده‌ای باد به آستین می‌اندازند و خود از چشم می‌افتند، افرادی که به دنبال دو به همزنی هستند و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
افرادی که سعی دارند با کارهای نمایشی خود را بزرگ‌تر از آنچه هستند نشان دهند و ره صدساله را یک شبه طی کنند. افرادی که از شایعه‌ها سود می‌برند، خودشان شایعه درست می‌کنند و خودشان مجبور به تکذیب می‌شوند.
در هر نهاد و اداره‌ای سلایق مختلفی وجود دارد که قابل احترام است، اما در استانداری برخی افراد حواشی زیادی ایجاد کرده‌اند و سر اژدهای سیری ناپذیر شبکه‌های نفوذ، قدرت و تمامیت‌خواه بیرون آمده که باید بساط آنها هر چه سریعتر جمع شود. این شبکه آنقدر پُر اشتها شده‌اند که با کارهای نمایشی سعی دارند خود را بزرگ نشان دهد، آنقدر به دنبال نشان دادن خود بودند که کوچک و بزرگ می‌گفتند: آقای معاون قرار است، استاندار شود. تا نباشد «چیزکی» مردم نگویند چیزها.
آقای استاندار باید به مأموریت‌های خارج از استان برخی از معاونین دقت کند که هر آن، مرئوس جای رئیس می‌نشیند و قمپُز به در می‌کند. «من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم / تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال»

ادامه دارد...
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برای «هورا کشیدن» برایش به خط کرده است، اما نمی‌داند اینها همه خواب است. و به «مراد»ش نمی‌رسد و «پیوند»ش با مرکز، قوه چهارم و زمین و آسمان هم فایده ندارد. احمدزاده ماندنی و رفتنش سراب است.
بادمجان‌های دور قاب چین، آنقدر برای «معاون» تملق‌گویی کرده‌اند که «هوا بَرش داشته» امسال استاندار بشوم و دوره بعدی نماینده مجلس اما نمی‌داند که از هول حلیم به ته دیگ افتاده و دستش برای همه رو شده است.
تملق نباشه بهتر از استاندار هست هم سوادشو داره هم پرستیژ شو و هم مردمداریشو،بنابراین بین معاونینش حرف اول را میزند ما در جلسات مختلف رفتیم ولی ایشان بر مهمترین رکن اداره که نالی و پشتیبانی میباشد مسلط هستش و کارمندان استانداری هم رضایت کامل دارند وهم مجموعه استان
United States
میشه بفرمائید جز اون دوسه تا مشاور کدوم کارمند استانداری از ایشون رضایت داره؟؟
سواد و تسلطش بر کار از کدام معاون استاندار بهتر هست؟؟؟
ایشون فقط در یک چیز تبحر دارن
Iran, Islamic Republic of
قاطعیت و شفافیت پیوند بخاطر پاکدستی و دلسوزی ایشان است.
جسارت ایشان در مواجهه با تخلفات و زد و بندها نشان از دلسوزی واحساس،مسولیت دکتریوند است.
محمود
United Kingdom
پیوند لایق وزیری است استاندار کمترین توقعی برای ایشان هست
محمود
United Kingdom
پیوند لایق وزیری است استاندار کمترین توقعی برای ایشان هست
Iran, Islamic Republic of
کاملا دروغ ایگی ،جای کارمندان صحبت نکن،
ما خود از کارمندانیم اکثرا ازش ناراضی اند
سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر پیوند از نیروهای کاردان و باسواد استان است در دوره فرمانداری دنا از بهترین فرماندارن بود بسیار پی گیر و فعال بودند در زمان مدیر کل جوانان بسیار پر تلاش الان هم یکی از معاونین پی گیر هستند و هیچگاه دنبال ضربه زدن به دوستان خودش بویژه استاندار محترم نیستند شما هم سعی کنید مغرضانه دست به قلم نشوید و بدانید که خداوند متعال ناظر بر اعمال ماست.
Iran, Islamic Republic of
ایشان فقط در خصوص مدرک تحصیلی و نحوه هیات علمی شدنشون شفاف باشن مابقی پیشکش
Iran, Islamic Republic of
این که کاملا طبیعی بود .کلا ذات انقلابیون و اصولگرایان اینه که اگر کاری انجام میدن تو بوق و کرنا میکنن و زمانی هم که در قدرت نیستند به جمله دیگی که برا من نجوشه سر ... توش بجوشه اعتقاد راسخ دارند .نمونه بارز حمله به سفارت عربستان در زمان روحانی و دوست و برادر شدن عربستان در این دولت. ضمنا به مدیریت همفکران خودشون هم حسادت و چشم دیدن صندلی بالاتر برای یکدیگر رو ندارند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
کمایی خیلی داره پاش را از گلیمش دراز می کنه . فک کنم باید یه دوره ادب آموزی یاد بگیره . اونقدر مطالبت تکراری شده که ما به سلامتی شما شک داریم . داری خیلی زیاد منطقه ای و در حمایت از هم طایفه ایت ( استاندار ) مطلب می زنید . اگر بخواهی بویراحمدی و گرمسیری مطلب بزنی بویراحمدیها چنان درسی بهت میدن که نفهمی از کجا خوردی ؟ مردی این مطلب را بزن
Iran, Islamic Republic of
این متن بی ادبانه کار یه بویراحمدی اصیل نیست!!!
لطفا از طرف خودت حرف بزن..
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این معاون و رفتارش ندارم اما حضرتعباسی خودت بگو
این استاندار کجاش کاری و توانمند هست؟!چیکار کرده؟
چه طرحی،برنامه ای داشته و داره؟
مدیران ضعیفش هم که مزید بر علت هست!!!
تو اگر میخوای حق مطلب رو ادا کنی هم ضعف استاندار رو بگو هم بقیه رو!!
مشخصه صداقت نداری و صرفا از روی منافع و غرض ورزی حرف میزنی!
علی
Iran, Islamic Republic of
باید اذعان کرد مطالب ارائه شده بخشی از واقعیت هستند
واصل مطلب به نظر صحیح می رسد.
شواهد وشاهدین نظاره گر چنین مواردی هستند.

نارضایتی همکاران وکارکنان استانداری نیز روز به روز رو به افزایش است از دست این شخصیت افزون طلب
Iran, Islamic Republic of
ما تنها معاون اصیل انقلابی متناسب با دولت انقلابی را فقط دکتر مرادعلی پیوند می دانیم و در تلاش و فعالیت و قانونمندی و جنب و جوش کاری با اختلاف بسیار زیاد از همه ی معاونین سر است و یکی از کسانی که ادعای طرفداری از نماینده ی فعلی بویراحمد دنا و مارگون را می نماید و از قضا هم طایفه ای آقای پیوند است با این متن های گمراه کننده قصد بدبین کردن استاندار را از ایشان دارد گرچه هرچه بالا و پایبن می پرد هیچ جایگاهی هم بهش نمیدن و خودش هم می داند که به جایی نخواهد رسید و حتی مشاور دفتر یاسوج را هم بهش نمیدن زیرا ماهیتش برای همه روشن شده است و همه می دانند که این آقا کارش فقط تهمت و تخریب و ایجاد نفاق بین نیروهای اصیل جریان انقلاب است
United States
اتفاقا ضعیف ترین معاون استاندار هستن ایشون
دفعه آخرت باشه برای پاچه خواری بقیه افراد رو تخریب میکنی
Iran, Islamic Republic of
دکتر پیوند لیاقت هر مسولیتی را دارد
Iran, Islamic Republic of
نه مرادی حاصل می‌شود و نه پیوندی رخ خواد داد.
انقلاب
Iran, Islamic Republic of
مشاور و دستیار استاندار و مدیر حوزه روابط عمومی و معاون خاص همه در جنگن و اتحاد ساختگین یکی خویش را استاندار میخواند دیگر خلقی پور را ... و اخ از بخت استاندار مظلوم ازهیچ جا بی خبر
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
تمام مشخصات را گفتی فقط اسمش را ؟؟؟؟؟ خخخخخخ
خبر نیوز
Iran, Islamic Republic of
جامعه شناسی نخبه کشی علی رضا قلی رو بخونید
دقیقا در این مورد صدق میکنه.
مرداعلی پیوند دکترای ریاضی داره و انسان باهوشی هست
دلسوز و پای کار و انقلابی و مردمیست
پاک دست و توانمند است
وجود فردی مانند ایشان باعث پیشرفت و توسعه استان است.
خاک به چهره آفتاب نپاشید.
Iran, Islamic Republic of
نخبه کشی؟ در مورد نحومه دکترا گرفتنش اطلاع داری؟
Iran, Islamic Republic of
عجب معاون خاصی
Iran, Islamic Republic of
قرآن اگر استاندار یه معاون ودرد بخر داره همینه که داری ایزنیش!
استاندار خوش وکار چه ایخره جون خوت نوروز خان
Iran, Islamic Republic of
چکار پیوند دارید ولش کنید
Iran, Islamic Republic of
ضریب هوشی استاندار کمه
Iran, Islamic Republic of
سلام ماکه میدونیم منظورت پیوند جان نیست اصلا ابدا دور پست مقام صندلی ریاست نیست فقط اومده گره کار مردم رو باز کنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
نویسنده معلومه که تو توهم بسر میبره چرا که اولا در توانمندی پیوند شکی نیست دوما ایشان جزو گزینه های استانداری نیستند و افراد دیگری هستند که به موقع مشخص خواهند شد
مطلب جالب بود. احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام/ همین قدر بگویم باقی استانها بدنبال رایزنی برای زیرساختها و چشم انداز های توسعه ای هستند ولی استان کوچولوی ما متاسفانه گرفتار آدمهای کوته بین وتازه به دوران رسیده شده است. برخی از بازیکنان فوتبال هم مرد میادین بزرگ نبودند. استاندار وتیمی که بر صندلی های مدیریتی استان نشانده متاسفانه در حد واندازه مدیریت استان بدبخت ما نیستند واین غیر از عقب ماندگی و عدم توسعه چیزی را عاید استان نخواهد کرد.
وسعت دید دوستان در حد واندازه همون شهر های صد یا دویست هزار نفری هست .
استاندار باید بگوید در این دوره مسئولیت چه کارهای شاخصی را برای توسعه استان انجام داده است. آیا غیراز اینست که پروژه هایی که شاید ده ها سال از زمان بهره برداری آنها میگذرد را هنوز هم نتوانسته به اتمام برساند. لا اقل بقیه استانها را ببیننید چقدر سرعت پیشرفت وتوسعه شهری بالایی دارند.
بالاخره آه ونفرین خیلی ها دامن گیر مدیران نالایق،کار نابلد وپر مدعا خواهد شد. ببینیم.
این نیز بگذرد.
Iran, Islamic Republic of
این چه تیتری است که زدب هر کس توانمد لباشد استاندار می شود وخلاف ان خود باید رهایش کنئ
Romania
مدیری که کار را برای رضای خدا و خدمت به خلق انجام نمیدهد و هدفش ریاکاری و رسیدن به قدرت است باید توسط استاندار عزل و مدیری جهادی و انقلابی را بکار گیرد
همکار
Iran, Islamic Republic of
قاطعیت و شفافیت پیوند بخاطر پاکدستی و دلسوزی ایشان است.
جسارت ایشان در مواجهه با تخلفات و زد و بندها نشان از دلسوزی واحساس،مسولیت دکتریوند است.
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا اینقدر داری جو جامعه را ملتهب میکنی الکی بر چسب میزنی ما میدانیم چه کسانی برایت برنامه میریزند تا مدیران پاکدست استان را تخریب کنی اما هرکس را تو برعلیه او دست بکار شدی در بین مردم محبوب ترمیشود چون همه درس تو را خوب خوندند اون از حملات بی دلیل بر علیه ریاست سازمان برنامه وبودجه دکتر شاهینی واین هم برعلیه دکتر پیوند وما میدانیم چه کسانی در حوزه استاندار دنبال تخریب مدیران هستند اقای دکتر احمد زاده استاندار محترم باید تذکر به مشاورینش بده که اینقدر مدیران را تحت فشار نگذارند برای خواسته های غیر قانونی !!!!!!!!!! اقای کبنا به نظرم این طرز برخوردهای سازمان یافته در این رسانه فقط مخاطبینتون را فراری میده ما دیگر به این سایت اعتماد نداریم اگر راست میگی مطلب را تحت کامنت بگذار در اخر این راه ورویه شما به ریگستان است ولا غیر
Iran, Islamic Republic of
باید کارمندان درهربخش بعدی از مدتی جابجا بشن چون هرچه آب یه جا بماند بیشتر لجن می شود .واین ماندن یه جا فسادزا ست
Iran, Islamic Republic of
دکترپیوند محبوب و مردمی است با حسادتها کاری از پیش نمی برید خدا را فراموش نکنید
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
البته از هر صدتا حرف و قولش یکیش در نمیاد
یه روز تو راهرو دست به گردن ادم میندازه یه روز نمیشه نزدیکش بشی
حسین
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزیاازجای سوختی یاداری میسوزی تنها فرد مورد اعتماد دولت انقلابی همین شخص است دیگران نیروی دولت قبل بودن وهستن....
Iran, Islamic Republic of
تنها فرد انقلابی لصیب
United States
🤣🤣
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی اینقدر کوتاه نیومدی مطلب کذب وبی اساس زدی تا بزودی آمار کثافت کاری هات باید برای مردم روشن شود.منتظر باش...
معلمی شغل مقدسی است
Iran, Islamic Republic of
آقای پیوند بهتره برگرده به آموزش پرورش که اول اونجا تعهد دبیری داده بود والان دوباره از دانشگاه یاسوج تدریس را رها کرده اومده در استانداری کار سیاسی می کنه .
آیا بهتر نیست پیوند انتقال دائم بگیرد وبه استانداری منتقل شود ودر استانداری مستقر شود وکارمند استانداری شود؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر این این استاندار جز موفق ترین هست واااای بقیه در چه حدی هستند
استاندار پاک
با ایمان
اما برای معلم دینی خوب هست نه استانداری
Iran, Islamic Republic of
کبنا تملق گویی و حمایت های پوچ بدون در نظر گرفتن نظر مردم برا خودت خوبه
و این حد تملق و کاسه لیسی چندش اور هست
Iran, Islamic Republic of
احدی موفق بود..
باانصاف
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه خوانندگان سایت وزین کبنا
عرض ارادت خدمت جناب اقای کمایی عزیزکه واقعامصداق واقعی این آیه قران هستی که میفرماید«نَ وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
چقدرزیباومنصفانه و ظریفانه و واقع بینانه مطلب زدی...
درراستای اخلاق حرفه ای ورسانه ای این شعر«سعدی » شیرین سخن تقدیم توباد:
چو می بینی که نابینا به چاه است
گرخاموش بنشینی گناه است
به نزدمن آن کس نکو خواه توست
که گوید: فلان خار در راه توست
نگين تاج
Iran, Islamic Republic of
احتمالا آقاي نويسنده متن از جايي داره خيلي ميسوزه، اون آقاي خاص که بهش اشاره داشتي انسان بزرگي است و ظرفيت بزرگ شدن را همچنان دارد. ايشان پيوندش با خداوند است؛ و به هيچ نماينده اي آويزان نيست. ايشان از يکي از برترين دانشگاههاي کشور فارغ التحصيل شده و در يکي از بهترين و سخت ترين رشته هاي دانشگاهي تحصيل نموده و از بنيه علمي بسيار بالايي برخوردار مي باشد و هيچگاه به دنبال پست و مقام نبوده و نيست و همواره به عنوان دست راست استاندار محترم در جهت توسعه استان و خدمت به اين مردم شريف انجام وظيفه نموده است.
چمانه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اقای احمدزاده ضعیفترین استاندار در تاریخ این استان است و از قضا تخلفاتش در استخدام فله ای بستگان و آشنایان در استانداری بر هیچکسی پوشیده نیست بنابراین کبنا جان، سعی نکن با جانبداری و قومگرایی طایفه ای از استاندار ضعیف حمایت کنی و با تخریب بویراحمد بخواهی ضعف استاندار رو لاپوشونی کنی
آفرین خونگاه
Iran, Islamic Republic of
کور شود هر آن کس نتواند دید مدیر پای کار انقلابی فقط دکتر پیوند دریا از یک لک سگ کثیف نمیشود دکتر پیوند مرد پای کار انشالاه موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
شهید چمران می‌فرماید کسی که تخصص ندارد و مسئولیت می‌پذیرد تعهد هم ندارد. این است حال و روز .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کبنای محترم
در این برهه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور دولتی پاکدست و مدیرانی با انگیزه و زحمت کش و با اخلاص و جهادگر و شبانه روز در حال خدمت هستند،شما هم نوا با دشمنان و معاندین
هر روز دنبال ایجاد حاشیه و نفرت پراکنی و برچسب و تهمت و افترا و اختلاف بین مسئولان و بانی و باعث لجاجت سیاسی هستید
از خداوند نمیترسید! مگر شما چقدر عمر خواهید کرد!
روزی فرا خواهد رسید و شما و کسانی که این مطالب رو به شما میدهند که بازنشر دهید در پیشگاه خداوند روسیاه خواهید شد.
البته دست شما برای همه مردم فهیم و ولایت مدار این استان مظلوم رو شده و رسانه هایی مثل شما باعث شدند ما در پایتخت ده نفر نیروی موثر و دلسوز نداشته باشیم چرا که شما قبل از دیده شدنشان در سطح ملی،با افکار مسمومتان نابودشان کردید.

دکتر پیوند یکی از نخبه های هم استانی و بسیار مدبر و قدرت پیش برندگی و پیش روندگی برای توسعه استان را دارند،چرا این قدر شما براتون سخت هست دیده شدن این بنده خدا.
برید حتما استغفار کنید،این چندمین مدیری هست که شما طی این مدت تخریبش می‌کنید.
Iran, Islamic Republic of
قضاش من سرت دلال
تلاش
Iran, Islamic Republic of
هم دکتر پیوند و هم دکتر شاهینی هر دو پاکدست و مجرب و متخصص در حوزه کاری خود هستند و کسانیکه دست به تخریب چنین انسانهای وارسته میزنند فقط و فقط میخوان سنگ جلوی پای خود را بردارند سنگی که مقاوم است و نشکن بنابراین راهی که میروید به ترکستان هست و بس،کبنا همیشه این نصیحت را گوش کن تا مستند نداری و به یقین نرسی و حتی اگر رسیدی با طرف در مورد این موضوع صحبت کن به واقعیاش پی نبری چاپش نکن
Iran, Islamic Republic of
اگر شاهینی برنامه بودجه خوبه خدا د نخو
نیروی دولت انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام. اینکه استاندار تغییر می کنه یا اینکه حداکثر ماه آینده ماندگار باشه یه مسئله است اما اینکه می فرمایید از موفق ترین استانداران است بر چه اساسی این حرف را می زنی مثلا تو شعارهای اصلی دولت انقلابی از جمله مسکن که نفر یکی مونده به آخرین بوده که خود رئیس جمهور هم گفته ورسما بازرس فرستاده استان ..در توسعه که هم واقعا چیز خاصی مشاهده نمیشه ... حالا آقای پیوند هم منصوب آقای احمدزاده است
لقمان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بعضی معاونین ناکارآمد و ضعیف که از خارج از استانداری و با رانت فامیل آمده اند، در استانداری لانه کرده اند جهت دستیابی به چنین مقاصد خاصی در حالیکه کازه کوزه ها روی پیوند بیچاره داره میشکنه.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این مطلب واقعیت رو گفته این اقا همیشه دنبال قدرت بود و هست کل شهر رو پر کرده ک میخوام استاندار بشم
Iran, Islamic Republic of
یعنی استاندار که عنان کارش دست چند نفر مشاور هست که هرجایی دلشون بخاد میکشند و هر انتصابی بخواهند را به خردش میدهند چرا عوض نشه مگه در تاریخ استان ضعیف تر از ایشون استاندار داشتیم.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار فهیم .
Iran, Islamic Republic of
اگه قراره یقیه مدیران ضعیف گرفته بشه اول شخص استاندار و بعدش مدیران کل به قول خودش اقتصادیش که توان کنترل بازار از دستشان رفته و فقط آمار خلاف واقع در جامعه دارند.
ایستاده در غبار
Iran, Islamic Republic of
جسارت و شهامت دلسوزی وباج ندادن جناب دکتر پیوند
باعث شده است نسبت به ایشان بی انصافی گردد،دکتر پیوند فردی تخصیلکرده و متخصص وانقلابی برای پیشرفت وتوسعه استان بسیار موثر واین مطالب نمی‌تواند انگیزه خدمت را از ایشان کم کند ......یا رب هرکه مقصودش تو باشی تا نفس دارد بکوشد..
رررر
Iran, Islamic Republic of
چون پول وت نیه مطلب علیه ایشون میزنی
ع
Iran, Islamic Republic of
درود بر کر خوب و با شهامت
دکتر پیوند عزیز
حسین
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا از دیگر معاونینش نمی نویسی که خیلی آرام و خزنده بدنبال فرستادن افراد از این دستگاه به آن دستگاه و نیرو بکاری هستند تا هم دیگران را سال ها در آن دستگاه زحمت کشیده اند حذف نمایند و هم نیروهای ضعیف خود را مسئولیت دهند برای استفاده های بعدی......
لطفاً قلم زنی نمایید تا حلوی حرکات خزنده برخی مسئولین گرفته شود...
رضا
United Kingdom
نیرویی هدایت خواه است و فعلا کار رایی زنی برای استانداری داره انجام می گیره با ظاهری موفق و همراه با دولت داره ریشه استانداره برای همیشه می زنه نشون به آن نشونی که گفتی ما برای هدف ولا پا به استانداری گذاشتیم .فعلا داخل استانداری دعوای زرگری است همه افراد استانداری را داره هماهنگ می کنه.برای روز معارفه.اسناندار کجایی که .....خبر نداری...
حمید
Romania
مباد آنکه معتبر شود
Iran, Islamic Republic of
ترسم از ترکان تیر انداز نیست. طعنه ی تیر آورانم می‌کشد
آقای کمالی خیلی شلخته درو کرده فکر کنم با چیدمان این کلمات و جملات پس وپیش وارونه ، منصفانه قلم نزده ، و آنچه نوشته به تخریب خیلی نزدیکتر است تا تبیین ، فکر کنم اطلاعات نویسنده در مورد دکتر پیوند بسیار ناقص است ، ایشان قله ی ایمانش آنچنان رفیع و شخصیت علمی واخلاقی اش آنچنان وسیع است که عجز خویش رادر تحلیل وتفسیر شخصیتش را میتوان بیان داشت .
برو این دام بر مرغی دگرنه که عنقا را، بلند است آشیانه
بینا
Denmark
این که گفتین ترجمه متن همکار رسانه ای خودتون نبود که علیهش مطلب نوشتید. به هر حال کبنا هم دو پهلو شده
مطلع
Iran, Islamic Republic of
منحرف نشوید این سناریوی مسئول دفتر استاندار که با طرح این موضوعات افکار عمومی را منحرف کند تا اتفاقاتی که در مسائل مالی و اسناد جعلی حوزه استاندار اتفاق افتاده را سرپوش بگذارند چرا کسی از اختصاص منزل لاکچری خیابان ستارخان به همراه ویوی ابدی و اقسام امکانات رفاهی و فول امکانات اختصاص یافته به مسئول حوزه استاندار و خودرو اختصاصی به همراه راننده مخصوص /مدیرکل حوزه و فرزندانش و....... سخنی به میان نمی آورد چرا از اختصاص سایر امکانات سوپر لاکچری دیگر و هدایای ویژه مدیران استانی برای مدیرکل حوزه استاندار سخنی به میان نمی آورد/ آقایان آدرس را غلط نروید فساد در خیابان ستارخان هست ولا غیر .....
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1