تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۹۱۲۷۸
پیام قدردانی فتاح محمدی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و تبریک به استاندار جدید؛

فتاح محمدی: حکم استانداری کهگیلویه و بویراحمد من تا مراحل نهایی پیش رفت؛ اما برخی تصمیم‌‌‌ها و اتفاقات این مسئولیت را بر دوش برادر دیگری گذاشت / از علما، بزرگان، مردم و رسانه‌ها قدردانی می‌کنم

۱
فتاح محمدی: حکم استانداری کهگیلویه و بویراحمد من تا مراحل نهایی پیش رفت؛ اما برخی تصمیم‌‌‌ها و اتفاقات این مسئولیت را بر دوش برادر دیگری گذاشت / از علما، بزرگان، مردم و رسانه‌ها قدردانی می‌کنم
کبنا ؛فتاح محمدی یکی از گزینه‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد که تا مرز صدور حکم استانداری پیش رفت با انتشار پیامی ضمن قدردانی از مردم و تبریک به استاندار جدید، نوشت: کار تا مراحل نهایی پیش رفت و اینجانب با تدوین برنامه کاری جامع خود آماده خدمت در این سنگر بودم که برخی اتفاقات و تصمیم مجموعه محترم وزارت این مسئولیت را بر دوش برادر و همکار عزیزم جناب آقای دکتر رحمانی گذاشت که همین جا ضمن تبریک به‌ایشان، اعتلاء، توسعه و سربلندی استان و به‌ویژه نیروهای توانمند مجموعه و استان در دوره مدیریت‌ ایشان را از خداوند منان خواستارم.
به گزارش کبنا، متن پیام فتاح محمدی به‌ شرح زیر است.
«وَ إِذا حُيِّيتُمْ بِتَحِيَّةٍ فَحَيُّوا بِأَحْسَنَ مِنْها أَوْ رُدُّوها»
در مطلع نوشته‌ام یاد و نام و خاطره شهید سید حسن نصرالله و سایر فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی در جنگ علیه صهیونیزم جهانی را گرامی می‌داریم و همچنین عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب صهیونیستی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت‌های آزاده منطقه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
اما در ادامه آنچه که سبب این نوشته گردید موضوع انتخاب و معرفی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود. همان گونه که شما مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد مطلع هستید اینجانب در فرآیند انتخاب و معرفی استاندار دولت چهاردهم در استان یکی از گزینه‌ها برای این جایگاه و منصب بودم. علاوه بر نظر لطف و حمایت بخش‌های زیادی از مردم، سوابق خدمت‌گزاری به ویژه در مجموعه وزارت کشور و استقلال از تمامی کانون‌های قدرت و ثروت دلیل نظر و لطف مجموعه وزارت کشور و کمیته‌های مربوطه بویژه معاونت محترم سیاسی این وزارتخانه بود.
کار تا مراحل نهایی پیش رفت و اینجانب با تدوین برنامه کاری جامع خود آماده خدمت در این سنگر بودم که برخی اتفاقات و تصمیم مجموعه محترم وزارت این مسئولیت را بر دوش برادر و همکار عزیزم جناب آقای دکتر رحمانی گذاشت که همین جا ضمن تبریک به‌ایشان، اعتلاء، توسعه و سربلندی استان و به‌ویژه نیروهای توانمند مجموعه و استان در دوره مدیریت‌ ایشان را از خداوند منان خواستارم.
به هر ترتیب قسمت نبود که بنده در این جایگاه به مردم شریف استانم خدمت کنم ولی خدمت مکان و زمان نمی‌شناسد و کماکان همانند همه دوره‌های گذشته و به‌ویژه سال‌های باشکوه جنگ و اسارت خود را در کنار مردم و خدمتگزار آنان می‌بینم.
لذا جا دارد به مصداق حدیث شریف «من لم‌یشکر المخلوق لم‌یشکر الخالق» در این بین از محبت و حمایت‌های همه عزیزان؛ مردم شریف استان و به‌ویژه جامعه ایثارگری و خانواده معزز شهدا به همراه همکاران وزارت کشوری‌ام و دوستان سیاسی و جریانی و ستاد‌های انتخاباتی و همچنین دوستانی که از سایر گروه‌ها و جریان‌ها نظر مثبت نسبت به بنده داشتند و البته کسانی که عالمانه و منصفانه نظر انتقادی داشته و یا مخالف بودند نیز صمیمانه قدردانی نمایم.
همچنین از علما و روحانیون ارزشمند و اصحاب رسانه استانم کمال تشکر تشکر و سپاسگزاری دارم.
برای اینجانب در مسیر خدمت به مردم و کار هیچ نقطه پایانی وجود ندارد و کماکان در کنار عزیزان و دیگر خدمتگزاران صادق، خود را مکلف به خدمت و گام برداشتن در جهت "وفاق ملی" و سربلندی ایران مقتدر می‌دانم و انشالله در این دوره حساس و مهم شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه استان باشیم.
از درگاه ایزد منان دوام و عزت و سلامت برای شما خوبان مسئلت دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

فتاح محمدی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
1