تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۷۷۴۰۱
کبنا گزارش می دهد؛

مشترکان خوش مصرف در کهگیلویه و بویراحمد «خودرو» جایزه می گیرند

۰
مشترکان خوش مصرف در کهگیلویه و بویراحمد «خودرو» جایزه می گیرند
کبنا ؛
با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تقاضا برای مصرف برق این هفته از ۷۴ هزارمگاوات عبور کند، مشترکان با مدیریت مصرف از پاداش صرفه‌جویی و جوایز پویش با انرژی بهره‌مند شوند. 
به گزارش کبنا نیوز، مصطفی رجبی مشهدی، با بیان اینکه در انتهای بهار افزایش ده درصدی نامتعارف برق را تجربه کردیم، گفت: خرداد امسال با افزایش ۶ هزارمگاواتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اوج مصرف ۷۳ هزار و ۶۴۴ مگاواتی را شاهد بودیم.
مدیرعامل شرکت توانیر تشریح کرد: سال گذشته این عدد را در ۱۵ مرداد ماه تجربه کردیم.
وی همچنین ضمن بیان اینکه سالیانه حدود یک میلیون مشترک به شبکه برق اضافه می‌شود، درخصوص مصرف برق صنایع ادامه داد: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ مگاوات مشترکان صنعتی جدید هستند که امسال انرژی تحویلی به صنایع ۱۰ درصد بیشتر شده که البته بخشی از آن توسط نیروگاه‌های خود صنایع تامین شده است.
رجبی مشهدی افزود: امسال صنایع کوچک و کارگاه‌های صنعتی بدون هیچ محدودیتی، شهرک‌های صنعتی با تغییر ساعت کاری در یک روز هفته و صنایع بزرگ نیز با تامین بخشی از برق مورد نیاز خود در تابستان می‌توانند فعالیت کنند؛ درخصوص بخش اداری نیز هدفگذاری شده تا امسال ۱۵۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شود که تاکنون ۸۲۷ مگاوات آن محقق شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به گرمای دما در هفته جاری، انتظار می‌رود، مصرف برق از ۷۴ هزارمگاوات عبور کند و شاهد حدنصاب‌های جدید باشیم.
در ادامه محمد خدادادی، مجری طرح پویش "با انرژی" با اشاره به اینکه مشترکان می‌توانند با ۱۵ درصد کاهش مصرف خود نسبت به سال گذشته وارد قرعه‌کشی پویش با انرژی می‌شوند، گفت: اولین قرعه‌کشی پویش "با انرژی" هفته جاری و همزمان با عیدغدیر برگزار می‌شود که در این مرحله ۱۵ خودرو، ۱۵۰ کمک‌هزینه ۱۰۰ میلیونی، ۱۵۰۰ کمک هزینه خرید ۱۰ میلیونی، ۱۵ هزار کمک هزینه یک میلیونی و یک و نیم میلیون جایزه به برندگان داده خواهد شد.
خدادادی تشریح کرد: قرعه کشی اول در سطح کشور و دیگر قرعه‌کشی‌ها در سطح استانی برگزار خواهد شد، به این صورت که مردم استانی که در مقایسه با دیگر استان‌ها صرفه‌جویی بیشتری دارند، از جوایز نیز سهم بیشتری خواهند داشت.
وی افزود: برای هر استان حداقل یک خودرو درنظر گرفته شده و باقی خودرو‌ها سهم استان‌هایی خواهد شد که بیشترین صرفه‌جویی را داشته باشند.
بر اساس گفته‌های مدیر پویش با انرژی شرکت توانیر، مشترکان می‌تواند از طریق کد #۱۵۲۱* یا شماره‌گیری شماره ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ و نصب برنامه "با انرژی" از جزئیات این طرح، چگونگی کاهش مصرف برق و الگوی مصرف منطقه خود مطلع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1