تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۷۲۸۶۱
یادداشت؛

محمد بهرامی؛ موجی که طوفان شد

۱۳
۱
محمد بهرامی؛ موجی که طوفان شد
کبنا ؛یادداشت - روزی که مردم بویراحمد بزرگ آن جشن بزرگ را در استقبال از محمد بهرامی در سرنجلکل برگزار کردند قابل پیش بنی بود که موجی بزرگ و فراگیر را در پی خواهد داشت. موجی که البته نه محصول یک اتفاق کوتاه بلکه از مدت‌ها پیش شروع شده بود و آن حادثه امتداد موج قبلی بود. موجی که بعد از آن در گوشه گوشه حوزه انتخابیه گسترانیده شد و حالا به طوفانی تبدیل شده است که هیچ چیز جلودار آن نمی‌باشد.
اما چه اتفاقی افتاده است که شاهد این طوفان عظیم مردمی در حمایت از محمد بهرامی هستیم؟ و چرا بهرامی؟
قطع و یقین دلایل بسیاری برای این اتفاق می‌توان برشمرد. نگاهی به وضعیت نگران‌کننده حوزه انتخابیه و وجود بیشمار معضلات و مشکلات اجتماعی در سطوح مختلف جامعه و از همه مهم‌تر وجود بحران‌های اجتماعی و سیاسی در جامعه از جمله عوامل اصلی در پیوستن مردم به محمد بهرامی برای عبور از این شرایط است. صرفاً نگاهی به یک بحران اجتماعی و یک بحران مدیریتی و سیاسی به تنهایی کفایت می‌کند تا پی به عمق مشکلات در این حوزه انتخابیه ببریم.
در حوزه اجتماعی ایجاد گسل‌های عمیق قومی و منطقه‌ای در سال‌های اخیر به یک بحران بزرگ اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و متأسفانه برخی جریان‌های خاص که حیاتشان در گرو تشدید این اختلافات و چند دستگی هاست با دمیدن بر این موضوع در پی ایجاد یک فضای دشمنی و پر کینه هستند. در حوزه اداری و سیاسی نیز این گروه‌ها با جعل جریان سیاسی قصد آن دارند که همه خدمات را به نام خود مصادره کنند و عملاً همه چیز را به زیر سایه رفتار‌های شبه سیاسی خود سوق دهند.
در چنین شرایطی است که نیاز به تغییر، تحول و تکوین کاملاً احساس می‌شود. دمیدن یک نیسم فرحبخش که بتواند بویراحمد بزرگ را به روز‌های بزرگ و تاریخی خود برگرداند و همان گونه که از یک ده یک استان ساخت اینک از اراده پولادین مردمش مسیر توسعه پیشرفت و دوستی و همدلی را رقم بزند.

مردم تاکنون به شعار‌ها و گروه‌های مختلف اعتماد کرده‌اند اما هر بار به علتی از جمله ضعف نمایندگان از این اعتماد پاسخ مناسبی دریافت نکرده‌اند. عدم دریافت پاسخ مناسب یعنی گره افتادن در کار مردم و سخت شدن مسیر رشد و حرکت و توسعه که همین موارد سبب عقب ماندگی تاریخی حوزه پر سرمایه بویراحمد بزرگ در قیاس با سایر استان‌ها در بحث توسعه است.
بدون شک بیش از این فرصت اشتباه و آزمون و خطا نیست همه ما در مقابل نسل‌های آینده پاسخگو هستیم و تکرار اشتباه یعنی از دست رفتن فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بزرگ. بنابراین با وجوی که هم اینک نیز دیر شده است بهتر آن است این بار با یک انتخاب دقیق و اصولی تضمینی برای آینده باشکوه دیارمان داشته باشیم. گرایش عمومی و حمایت‌های چشم گیر از محمد بهرامی را باید از همین زاویه دید.
مردمی که فوج فوج به مسیر راه روشن فردا می‌پیوندند و همصدا برای یک آینده روشن دست در دست هم خود را آماده خلق یک حماسه بزرگ می‌کنند.
موج بهرامی یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد و آن اصیل و مردمی بودن آن است که بدون هیچ وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت و قومیت تنها بر آمده از اراده خالص وپولادین مردمی است که پیشرفت و اعتلای دیارشان را فریاد می‌زنند و موجی چنین می‌رود به طوفانی آرامش بخش تبدیل شود که نشانه‌ها همگی گواه آن است که این گونه نیز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قومی گرایانه ترین رای ،رای بهرامی ست این آمار آرای مأخوذ فرمانداری ها میگن نه یادداشت های سفارشی وپولی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی بازم می بازه
Iran, Islamic Republic of
برآمده از اردوگاه اصلاح طلبان پیمانکاران و....
Iran, Islamic Republic of
بهرامی قبوله شک نکنید
Romania
بهرامی 40دوره دیگه هم بیاد به امید خدا میبازه
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی😍😍😍😍😍😍
Iran, Islamic Republic of
از دور قبل کمتر رای میاره
Iran, Islamic Republic of
آرا بهرامی فقط قومی و خویشاوندی است

انتصابات ایشان را در زمان شهرداری و پیمانکاران شهرداری را در مقطع لیست کنید، تا متوجه بشوید که ایشان هم تفکرات قوم گرایانه دارد و متاسفانه چنانچه این تفکر ره به جایی ببرد، قطعا تدوام وضعیت اسف بار چهار سال پیش خواهد بود ولاغیر
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی آماده شکست چهارم
Iran, Islamic Republic of
بازم باخت
مویدی
Iran, Islamic Republic of
شاهمختار نسیم هم نیایه تا چ برسه و طوفان !!!!!!خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
زون روهکه ورش نی ختو تعریف ختو بییت
Iran, Islamic Republic of
این بار هم باخت
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1