تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۴۹۰۱۴۴
یادداشت؛

جناب آقای جوکار به جای مصاحبه‌های احساساتی به جایگاهی که قرار گرفته‌ای، بیشتر بیاندیش

۰
جناب آقای جوکار به جای مصاحبه‌های احساساتی به جایگاهی که قرار گرفته‌ای، بیشتر بیاندیش
کبنا ؛
رئیس هیئت نظارت استان با توجه به رد بی‌سابقه معتمدین فرمانداران و بخشداران در سراسر استان، خصوصاً در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، در مصاحبه‌ای با رویه‌ای ژورنالیستی و در حالت فرار به جلو و ژست مردم مداری، گفته ما معتمدان مردم را تأیید می‌کنیم، فتبارک الله برادر، شما کی تا حالا این اندازه مردمی شدید، خیلی خوشحالیم که بالخره از مردم حرف زدید، اما همین جایی که قانون‌گذار بر معتمد فرماندار و بخشدار سخن رانده، شما بر معتمد مردم سخن میرانید و شیپور را از سر گشاده می‌زنید، برادر رد صد‌ها نفر از خانواده ایثارگران و شهدا، شهدای دو شهیدی و سه شهیدی و سابقون السابقون هیئت نظارت زمانی که شما هنوز از نظارت چیزی نمی‌دانستید، این‌ها مردم نیستند؟
مردم به واژه مردم مردم شما می‌خندند، درسته جوانی و جویای نام و علاقه‌مندی عکستون در صفحه اول سایت‌ها باشه و خیلی عجله داری برای گفتگوی‌های رسانه‌ای، خود حضرت آیت الله جنتی حفظ الله تعالی در طول عمر پر برکت خود به اندازه چند ماه کوتاه شما گفتگوی رسانه‌ای نداشت. برادر جوان به جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ای بیشتر بیاندیش، اینکه می‌فرمائید، فلانی کف دستش را بو نکرده بود که رئیس هیئت نظارت می‌شود، دقیقاً چه توجیهی است، بله اون بزرگوار و هیچ کس شاید نداند که فردا چه پیشنهادی براش می‌آید، اما شما که انتخاب کردید و پیشنهاد دادید و معرفی کردید نمی‌توانید به جلو فرار کنید چرا که هیچ راهی جز پاسخگویی به مردم ندارید، چرا که اگر‌ایشان رانمی شناختید و معرفی کردید که خطا بود و خطای بزرگتر اینکه کسیکه در رأس جایگاه شورای نظارت استان قرار گرفته و کوچک‌ترین آشنایی از سوابق و فعالیت سیاسی افراد ندارد، خود فاجعه‌ای دیگر هست و نشان می‌دهد که قرار گرفتن جوانی مثل جنابعالی در این جایگاه دارای اشکال هست و نتیجه آن در تعیین هیئت‌های اجرایی مشخص شد و بیشتر خواهد شد.
جناب آقای جوکار اگر دقیقاً میدانستید وان بزرگوار را معرفی کردید که نابخشودنی‌تر و تاثر برانگیز‌تر. چرا اصل جایگاه دچار مسأله می‌شود که شده است.
گلایه راقم سطور از نهاد‌های استعلامی به مراتب بیشتر هست وقتی فعالیت رئیس هیئت نظارت یک شهرستان همراه یک نامزد فعال در صحنه به وضوح محرز و مشخص هست، چگونه چشم پوشی شده است و نه از باب اینکه فرد مورد نظر خدای ناکرده سوگیری داشته باشد که رد صلاحیت‌های گسترده نیز متأسفانه این ذهنیت را ایجاد کرد، اما فردای انتخابات، شما باید ذهن مردم را چگونه پاک کنید و قانع نمایید.
گارد جدی مجموعه جنابعالی در شهرستان بویراحمد بر روی یک کاندید خاص بر کسی پوشیده نیست. جناب جوکار به طبقه پایین خود نگاه کنید و دوری بزنید که چگونه ستاد یک طرف ماجرا هست، دیگر نگهبان نمی‌تواند باشد. ما در استان رای نمی‌دهیم. ما به شورای نگهبان و جایگاه مؤثر و مقدس آن در نظام واقف هستیم ولی برلی شما زود بود. خیلی زود.
و خیلی زودتر هست که مرتب مصاحبه می‌دهید.
جناب جوکار دخالت شما در برخی حوزه‌های انتخابیه گرمسیر و ر‌ها کردن حوزه‌های بغل دستی در دست عضو ستاد یک کاندید خاص و چرتکه اصول گرا و اصلاح طلب انداختن در تصمیم‌گیری و تأیید معتمدان گویای این واقعیت هست که خود شما هنوز متوجه این جایگاه مقدس نشده‌اید. این پناهگاه همه هست نه یک کاندید خاص. این روزگار خواهد گذشت و مردم جواب رد‌های گسترده را قطعاً به نحو مطلوب خواهند داد ولی یک بار دیگر قانون را بخوانید گفته، معتمدان بخشداران و فرمانداران، چون این فرماندار و بخشدار هست که باید انتخابات را راهبری کنند. جناب جوکار از شما تندتر در این جایگاه بود ولی حرمت جایگاه را نگه داشت، وظیفه شما نیست که با فرمانداران به تقابل برخیزید، فرماندارانی که در دولت انقلابی هستند اگر خودتان قبول داشته باشید. ما که خارج از دایره تعریف شما از انقلاب هستیم
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

‌سخنگوی دولت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای زنان سرزمینم باشم + فیلم

‌سخنگوی دولت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای زنان سرزمینم باشم + فیلم

 سخنگوی دولت ابراز امیدواری کرد که در سمت جدید، بتواند نماینده شایسته‌ای برای زنان ایرانی ...
زیر و روی نامه عبدی به خاتمی

زیر و روی نامه عبدی به خاتمی

یکی از مسائلی که اهمیت نامه عبدی به خاتمی را بیشتر می‌کند، حضور نویسنده در ترکیب شورای ...
پنج شگفتی در گزارش رسمی تورم خوراکی

پنج شگفتی در گزارش رسمی تورم خوراکی

قیمت هندوانه و گوجه‌فرنگی طبق آمار‌های رسمی در یک سال گذشته به‌ترتیب ۸۲ و ۷۶ درصد جهش ...
1