تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۷۰۹۳۰
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر | رقابت سنگین در فضای مجازی / مفهوم انقلاب از نظر تاجگردون / بهرامی: آن چیزی که باعث شد، ما در دوره قبل موفق نشویم و رقیب ما موفق شود، جغرافیا بود نه توان رقیب / منتظریان: با این شیوه جذب چند سال آینده ادارات ما از نخبگان و نیروهای خلاق و بافکر تهی می‌شود / عزیزان وقت آزمون و خطا گذشته است / روزمه قوی یک کاندید / خرامین و مقدم چه گفتند؟ / جمله ماندگار بزرگواری درباره تاجگردون

۳
۱
فیلم و تصاویر | رقابت سنگین در فضای مجازی / مفهوم انقلاب از نظر تاجگردون / بهرامی: آن چیزی که باعث شد، ما در دوره قبل موفق نشویم و رقیب ما موفق شود، جغرافیا بود نه توان رقیب / منتظریان: با این شیوه جذب چند سال آینده ادارات ما از نخبگان و نیروهای خلاق و بافکر تهی می‌شود / عزیزان وقت آزمون و خطا گذشته است / روزمه قوی یک کاندید / خرامین و مقدم چه گفتند؟ / جمله ماندگار بزرگواری درباره تاجگردون
کبنا ؛ انتخابات 1402 با رقابت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در روز‌های اخیر وارد مرحله تأثیرگذاری افکار عمومی شده و با وجود اینکه زمان زیادی تا تبلیغات قانونی مانده، اما تیم رسانه‌ای و فضای مجازی نامزدها بی‌کار ننشسته‌اند و با ساخت کلیپ، اینفوگرافیک، تصاویر و فیلم‌ها و دیگر شگردهای اجتماعی به دنبال جلب آرای مردم هستند.
فناوری نوین و شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر بخشی از ملزومات زندگی مردم شده و بسیاری از کسب و کار‌ها و ارتباطات به عرصه مجازی کوچ کرده و امروز به جرات می‌توان گفت که ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی مردم متأثر از فرآیند ارتباط مجازی است و این عرصه در انتخابات پیش‌رو نیز آوردگاهی گرم و پر رونق برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی و بحث و نظر‌های این حوزه است.
تنور انتخابات در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد گرم شده و در دو حوزه انتخابیه بویراحمد و کهگیلویه بزرگ رقابت سنگینی در فضای مجازی آغاز شده است.
در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون؛ مهدی روشنفکر، محمد بهرامی و نادر منتظریان سه رقیب سرسخت این دوره از انتخابات هستند. تبلیغات سنگین این سه نفر گرمابخش محافل مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد است. کبنا نیوز در راستای مشارکت حداکثری و ایجاد شور و رقابت انتخاباتی اقدام به رصد فضای مجازی می‌کند و فیلم، تصاویر و کلیپ‌های مربوط به نامزدهای انتخابات مجلس را بدون هرگونه پیش‌داوری و تایید یا رد آنها منتشر می‌کند.
------------------------
الف) محمد بهرامی
، شهردار اسبق یاسوج، او چهارمین دوره است که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود. ناظران و فعالان سیاسی شرایط بهرامی را نسبت به هر دوره دیگر بهتر می‌دانند.
   
حضور بهرامی در کریک و استقبال از وی با برنو و اسب
   
بهرامی در جمع تعدادی از مردم گنجه می‌گوید: باید نماینده‌ای در تراز ملی انتخاب شود. چه کسی می‌تواند از حقوق شما دفاع کند. انتخاب اگر درست نباشد، همه ضرر می‌کنند. جایگاه قبلی من با نمایندگی مجلس جایگاه خیلی پایین‌تر است. مردم شناسی من تغییر کرده است. دانش و تجربه من نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده است. 
این فعال سیاسی گفت: مردم از دستگاه‌های اجرایی بسیار نگران هستند. ما به انتصاب و جغرافیای آنها کار نداریم، بلکه به عملکرد آنها کار داریم.
وی در ادامه افزود: آن چیزی که باعث شد، ما در دوره قبل موفق نشویم و رقیب ما موفق شود، جغرافیا بود نه توان رقیب ما. شهرداری یاسوج برکه کوچکی بود که ظرفیتش در اختیار همه قرار گرفت. اگر رضایتمندی از من در شهرداری یاسوج بود یقین بدانید که در این دوره بیشتر می‌شود.

   
بهرامی در موردراز
  
    
بهرامی به روستای کریک رفت.
   
بهرامی: آیا قول‌های کاندیداها قابلیت اجرایی دارند. ما نیاز به نخبگان در حوزه‌های مختلف داریم که مردم را نجات دهند. هیچ وقت زیر بار انتصاب‌های ضعیف نمی‌روم.

----------------------------
ب) مهدی روشنفکر، او سومین دوره است که نامزد انتخابات مجلس می‌شود. دوره گذشته او حائز رأی اکثریت شد و گفتمان ندای وحدت را پایه‌گذاری کرد. راست سنتی و اصولگرایان سنتی بیشترین زوایه را با او دارند.
   
روشنفکر در دارشاهی 
روشنفکر در تنگ سرخ

------------------------------
ج) نادر منتظریان،
او دومین دوره است که نامزد انتخابات مجلس شد. وی را گزینه نهایی جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون می‌دانند.
منتظریان در جمع خانواده آراوند
   
 منتظریان می‌گوید: عزیزان وقت آزمون و خطا گذشته است. باید امید را در دل جوانان‌مان زنده کنیم.
   
منتظریان در چنارستان علیا می‌گوید: اگر نمایندگان توانمند انتخاب شوند، می‌توانند در مجلس محور باشند. خداوند پتانسیل‌های بزرگی به ما داده است. یکی از پتانسیل‌ها نیروی انسانی است که باید از آنها استفاده شود. باید برای جذب از نخبگان، تحصیل کرده و درس‌خوانده استفاده کنیم، در غیراینصورت ادارات ما از نیروهای خلاق و با فکر تهی می‌شود.
   
منتظریان در روستای ساران
منتظریان در دروهان
منتظریان در بیلوخر
منظریان در بیلوخر: باید استان کهگیلویه و بویراحمد را به کسانی واگذار کنیم که فکرهای بزرگ داشته باشند. باید کار استان را در اختیار شایستگان قرار دهیم.


---------------------------------------
 د) علی خرامین، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که برای اولین بار نامزد انتخابات مجلس شد.
     
رزومه قوی علی خرامین.
 


--------------------------------
و) نستهن مقدم
، شهردار سابق یاسوج که عملکردش در این نهاد مهم مدیریتی شهری مورد بحث و انتقاد شدید است. وی نامزد انتخابات مجلس شد.

   




 
در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، سید محمد موحد، عدل هاشمی‌پور، علی محمد بزرگواری، علی مژدهی‌پور، رضا دهبانی‌پور، مجتبی اندرزیان، آیت‌الله نبوی‌زاده، آیت الله سعادتیان و... باهم به رقابت می‌کنند.
-------------------------------
الف) عدل هاشمی،
او سومین دوره است که نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می‌شود.
   
عدل هاشمی هر کجا بود برای همه مردم افتو (آفتاب) زد.


-----------------------------------
ب) سید محمد موحد، او برای هشتمین دوره نامزد انتخابات مجلس شد. موحد 24 سال است که نماینده مجلس می‌باشد و حضورش در مجلس کم‌نظیر است.
  
دیدارهای مردمی موحد
دیدارهای مردمی موحد
  

  









------------------------------
ج) علی محمد بزرگواری،
او برای چندمین دوره نامزد انتخابات مجلس شد.
   
یکی از هواداران بزرگواری می‌گوید: آن موقع که بزرگواری و خانواده بزرگواری در جنگ شهید و جانباز شدند، کاندیدهای مورد نظر شماها کجا بود.









تنور انتخابات هنوز در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هنوز نسبت به دیگر حوزه‌های انتخابیه گرم نشده است. غلامرضا تاجگردون مطرح‌ترین نامزد انتخابات مجلس است. در کنار او، ریحان محمدپور، علی فولادی‌وندا، سید ناصر حسینی‌پور، علیمراد جعفری، اردلان زینل‌زاده و... حضور دارند.
--------------------------------
الف) غلامرضا تاجگردون او برای پنجمین دوره نامزد انتخابات مجلس شد. او یکی از اثرگذارترین نمایندگان مجلس در دوره یازدهم بود.
  
تاجگردون می‌گوید: مردم مفهوم انقلاب را در خدمت و کار می‌دانند. مردم چه کار دارند که من یقه‌ام را بسته‌ام یا باز می‌کنم. من شاید مستضعف نباشم و شاید شب گرسنه نخوابیده باشم. اما با گرسنه‌ها زیاد خوابیده‌ام و نشسته‌ام. چرا در محروم‌ترین مناطق گچساران و باشت 80 درصد و 90 درصد به من رأی می‌دهند.
   

تاجگردون در کنار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و چند تن از فرماندهان عالی‌رتبه.
   
گوشه‌ای از اختلاس تاجگردون
  
 





------------------------------
ب) علیمراد جعفری، بعد از فوت نبوی‌زاده نماینده فقید گچساران و باشت او در میاندوره به مجلس راه یافت. اما بعد از آن هر وقت در انتخابات شرکت کرد، موفقیتی به دست نیاورد.
   
جعفری در جمع تعدادی از بانوان
     



 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کامل بودن روشنفکر از اون جایی مشخص هست که بقیه نامزد ها هر کدام برچسبی دارن یکی را می گویند پرونده ساز یکی دیگر ....
تنها کسی که آنقدر پاک دست و بدون عیب و نقص هست روشنفکر هستش نمیتونین چیزی بهش بچسبونن و تهمت بزنن
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیزم استاد سخنورم حاج مهدی روشنفکر به تو میبالم
Iran, Islamic Republic of
خرامین بنده خدا 😂
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1