تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۷۰۸۹۹
تحلیلی بر انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون؛

پایانی بر شایعات؛ اولین گام جدی و انتخاباتی هدایت‌خواه / هدایت‌خواه و منتظریان در باشت به‌هم پیوستند (+ عکس و فیلم)

۸۲
۳
پایانی بر شایعات؛ اولین گام جدی و انتخاباتی هدایت‌خواه / هدایت‌خواه و منتظریان در باشت به‌هم پیوستند (+ عکس و فیلم)
کبنا ؛دورهمی‌های خانوادگی، جلسات و همایش‌های انتخاباتی مدتی است که در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون آغاز شده و کاندیداهای مطرح هر روز بیشتر از دیروز بر طبل انتخابات می‌کوبند. دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب در این حوزه انتخابیه فعلاً در موضع سکوت تحرکات میدان انتخابات را دنبال می‌کند و گاهی صدای از آنها شنیده می‌شود. جریان اصولگرایی به دلیل تعدد کاندیدا با مشکل مواجه هستند که دست چه کسی را به عنوان کاندید نهایی اصولگرایان بالا ببرند. این روزها حمایت ستار هدایت‌خواه از نادر منتظریان که شاخص‌ترین نیروی اصولگرایان در عرصه انتخابات مجلس می‌باشد، محل مناقشه شده و هر روز در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به این مقوله پرداخته می‌شود که هدایت پشت سر منتظریان قرار خواهد گرفت یا سکوت می‌کند و کنار می‌کشد. به نظر می‌رسد؛ ستار هدایت‌خواه اولین گام جدی و مهم انتخاباتی خود را برای تعیین تکلیف نیروهای اصولگرا در انتخابات اسفند 1402 برداشته است. سکوت هدایت‌خواه بعد از انصرافش از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مهمترین رویداد سیاسی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بوده که از قضا مورد توجه محافل سیاسی و رسانه‌ای قرار گرفت و همین مبنایی شد که شرایط سبد آرای اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو مورد ارزیابی و آنالیز قرار بگیرد. ستار هدایت‌خواه اسطوره اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد امروز سخنران مراسم 9 دی شهرستان باشت بود که نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را با خود همراه ساخت تا به همه شایعات و حرف و حدیث‌ها پایان دهد.
پایانی بر شایعات؛ اولین گام جدی و انتخاباتی هدایت‌خواه / هدایت‌خواه و منتظریان در باشت به‌هم پیوستند
ناظران سیاسی می‌گویند که «همراهی منتظریان و هدایت‌خواه در مراسم 9 دی باشت، پایانی بر شایعه‌پراکنی رقبای منتظریان مبنی بر اختلاف در جریان انقلاب است. از آنجائیکه هدایت‌خواه مسولیت جبهه فرهنگی و آستان قدس را در استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارد، محدودیت فعالیت سیاسی دارد. لذا رقبای منتظریان و مخالفین جبهه انقلاب سوء استفاده و تلاش می‌کنند از این فرصت بهره‌برداری و هرروز به بهانه‌ای شایعه‌سازی و در افکار عمومی شبهه افکنی کنند. حتی اگر در یاسوج به همراه همدیگر شرکت می‌کردند، رقبا می‌گفتند؛ طبق روال معمول در راهپیمایی همدیگر را پیدا کردند. اما انتخاب یکی از شهرستان‌ها و با همراهی همدیگر شرکت کردند، زیرکانه با رعایت ضوابط و محدودیت‌های هدایت‌خواه، به جامعه تفهیم کردند که ما با هم هستیم هیچ اختلافی نداریم.»
با این وجود، اینگونه به نظر می‌آید که نواصولگرایان بیشتر از اصولگرایان سنتی با منتظریان زاویه دارند. از ابتدای اعلام کاندیداتوری نادر منتظریان خیلی از نواصولگرایان با او زاویه گرفتند و به سمت مهدی روشنفکر رفتند. غیبت برخی از چهره‌های اصولگرایان سنتی و نواصولگرایان در جلسات منتظریان این شائبه را به‌وجود آورده که منتظریان  گزینه نهایی اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نیست و اختلاف شدیدی بین نیروهای اصولگرایی وجود دارد. اینکه چگونه منتظریان این ابهامات را از خود دور کند، نیاز به زمان و فرصت هست که درباره آن بحث و گفت‌وگو شود.
برخی طرف‌های سیاسی هم هستند که چون جای خود را در کنار منتظریان خالی می‌بینند، به آن سنگ می‌زنند. حال آن که این افراد خود عامل بدبینی به اصولگرایان و جدایی و انفکاک در بین نیروهای این جریان سیاسی هستند.
منتظریان این روزها بر بویراحمد واحد و استفاده از ظرفیت تمام نخبگان و شایستگان تاکید دارد و یقیناً او شاید تنها کسی باشد که بتواند با خالص‌سازان مقابله کند، کسانی که می‌خواهند همه چیز به نام طایفه، قبیله و گروه‌های سیاسی خودشان ضبط و ثبت شود.
   
یکی از کاربران فضای مجازی درباره منتظریان نوشت: «نادر منتظریان، کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، فردی است که توانسته است هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان را به خود جذب کند. این امر، به دلیل دیدگاه‌های انقلابی واقع‌گرایانه (رئالیست) او است.
منتظریان، فردی است که به اصول انقلاب اسلامی پایبند است، اما در عین حال، به واقعیت‌های جامعه نیز توجه دارد. او معتقد است که انقلاب اسلامی، یک انقلاب ارزشی بوده است و باید این ارزش‌ها در همه عرصه‌های زندگی حفظ شوند. با این حال، منتظریان، معتقد است که برای حفظ اصول انقلاب اسلامی، باید به واقعیت‌های جامعه نیز توجه داشت. او معتقد است که نباید به ارزش‌های انقلاب اسلامی، به صورت انتزاعی نگاه کرد، بلکه باید این ارزش‌ها را در چارچوب واقعیت‌های جامعه پیاده کرد.
پایانی بر شایعات؛ اولین گام جدی و انتخاباتی هدایت‌خواه / هدایت‌خواه و منتظریان در باشت به‌هم پیوستند
این دیدگاه رئالیست و واقع‌گرایانه، باعث شده است که منتظریان بتواند هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان را به خود جذب کند. اصولگرایان، به دلیل پایبندی او به اصول انقلاب اسلامی، از او حمایت می‌کنند. اصلاح‌طلبان نیز، به دلیل واقع‌گرایی او، به او اعتماد دارند.
منتظریان، در سخنرانی‌های خود، همواره بر ضرورت حفظ اصول انقلاب اسلامی تأکید کرده است. او معتقد است که انقلاب اسلامی، یک انقلاب ارزشی بوده است و باید این ارزش‌ها در همه عرصه‌های زندگی حفظ شوند. با این حال، منتظریان، معتقد است که برای حفظ اصول انقلاب اسلامی، باید به واقعیت‌های جامعه نیز توجه داشت. او معتقد است که نباید به ارزش‌های انقلاب اسلامی، به صورت انتزاعی نگاه کرد، بلکه باید این ارزش‌ها را در چارچوب واقعیت‌های جامعه پیاده کرد.
برای مثال، منتظریان معتقد است که باید به حقوق زنان و طوایف مختلف و جریان‌های سیاسی درون نظام احترام گذاشت. او معتقد است که این امر، با اصول انقلاب اسلامی مغایرتی ندارد. او همچنین معتقد است که باید به آزادی بیان و آزادی‌اندیشه احترام گذاشت. او معتقد است که این امر، باعث رشد و توسعه جامعه می‌شود.
منتظریان، در طول دوران فعالیت سیاسی خود، همواره در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرده است. او معتقد است که مردم، محور اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود. منتظریان، در حوزه انتخابیه خود، پروژه‌های عمرانی و رفاهی متعددی را پیش‌بینی کرده است. او همچنین، در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی برنامه‌هایی تدوین کرده است.
اگر مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، نادر منتظریان را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند، می‌توانند شاهد تحولی در این استان باشند. این تحول، منجر به حل مشکلات مردم، کاهش اختلافات سیاسی و حرکت به سوی توسعه خواهد شد.
پایانی بر شایعات؛ اولین گام جدی و انتخاباتی هدایت‌خواه / هدایت‌خواه و منتظریان در باشت به‌هم پیوستند
نادر منتظریان، فردی است که می‌تواند دو جریان عمده سیاسی را برای مبارزه با قوم گرایی، واپس گرایی و انحصارگرایی چپ و راست بسیج کند. او فردی است که به اصول انقلاب اسلامی پایبند است، اما در عین حال، به واقعیت‌های جامعه نیز توجه دارد. این دیدگاه رئالیست، باعث شده است که منتظریان بتواند هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان را به خود جذب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب
Netherlands
دیگه کار ساز نیست!
تمام
دارشاهی
Netherlands
هدایت خواه مورد وثوق همه است..
اما نادر دشتروم دیگر نمی تواند.....
۹ دی
Netherlands
باز هم با اختلاف روشنفکر قبول است
تلزالی
Netherlands
همایش متنفذان یاسوج با مهدی روشنفکر؛ تا حدودی نتیجه انتخابات را مشخص کرد!
A.m
Seychelles
تا کی باید آقایون از نام و اعتبار دکتر هدایت خواه سوء استفاده نمایند
تا کی باید با آبروی این مرد بزرگ بازی کنید
مثلا برای رد شایعات جدایی اسوه انقلابیون از یک کاندید خاص ‌حاضر شده به هر طریقی شده با پای پیاده تا شهرستان باشت دنبال ایشان بدوند و بعد در یک جلسه که ماهیت آن برای همه مردم معلوم و مشخص هست با یک نشست و یک عکس دوبا ه دنبال مقاصد شوم خویش باشد .

به قولی مردم خوب شما را شناختند
جناب دکتر هدایت خواه بار را از دوش خویش و مردم برداشته اند
و حجت را تمام کرده اند .
حفظ و عزت انقلاب از بازی گرفتن انقلابیون مهم تر هست
حسن
United Kingdom
بازی با الفاظ ،مفاهیم و کلید واژه ها در آستانه انتخابات!!! درست مثل احزاب موسمی و فصلی !!! بویراحمدی که هر ۴ سال یکبار و فقط چند ماه مانده به اسفند دم از « واحد » می زند و در سایر فصول با واژه هایی نامانوس به تحقیر جغرافیای خاص می پردازد. انحصارطلبان و تمامیت خواهان!!!
Romania
جناب منتظریان هیچ شاخصه ی بر جسته ای که بتواند اصولگرایان را به هم پیوند بزند ندارد اون وقت با کدوم استدلال می تواند اصلاح طلبان را در سبد خود بچیند؟؟؟؟لطفا جای تحلیل را با سفسطه عوض نکنید...از طرفی در استان ما اصلی ترین مولفه ی شور انتخاباتی تعصبات قومی هست که همه ی کاندیدها از این برگ منفی برجسته استفاده میکنند چرا میخواهید به خورد مردم بدهید که منتظریان از رای قومیتی برخوردار نیست و مثلا ارای روشنفکر قومیتی هست و این چماقی شود برای کوبیدن روشنفکر؟؟؟ قوم گرایی اگر بد است برای همه بد است شترسواری دولا دولا که نمیشه...هدایت خواه هم اسطوره نیست ممکنه پرچم یه عده ای باشه که با حمایت ایشون در استان به نان و نوایی رسیدند...
علی
Netherlands
درود بر هدایت خواه .
فقط منتظریان
تیمار
Netherlands
من تامرادی هستم و به منتظریان رای می دهم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حالا تا باشت دنبالش رفته. هرکاری کنید جناب سومی
دنا
Iran, Islamic Republic of
کسانی که تا دیروز به دکمه پیراهن/( جوانی از بستگان دکتر هدایت خواه ) دخیل بسته بودند و نذر و نیاز میکردند که این دکمه شاید شفاعتخواهی برایشان شود و به خیال خودشان چند روزی بتوانند بر فضای مبهم جامعه سوار ی گیرند و زمینه سوئ تفاهم ذهنی برای مردم فهیم علی الخصوص در ارادت اهنین مریدان و پیروان دکتر ایجاد کنند ، معلوم نیست دوباره چه شتر سواری دولا دولای دیگر در سر بپرورانند و فرداروز را چگونه شروع کنند و باز چه ترفند ناشیانه دیگری در سر داشته باشند !!
که صد البته بدلیل واضح ، چون این باند نژادپرست و قبیله گرا دستش از پیمان و ابرام با مردم فهیم کوتاه شده ، کرارا سعی دارد با تشویش اذهان و ایجاد فضای سوی تفاهم بر مرکب تارعنکبوتی سست و بیقرار خویش بتازد و جولان دهد و تا فردای دیگر، ترفندی و تشویشی دبگر !!
Iran, Islamic Republic of
بقیه به هم طایفه ایشون رای بدن قوم چرا نیستن ولی هر کس به روشنفکر رای بده قوم گرا ست عجببااااا
آقای روشنفکر اونقدر پاکدست و با اخلاق و باسواد هست دیگه نمیتونین چیزی بچسبونین این تحلیلای ابکی رو میکنین
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
حقارت تا چ اندازه حتی کنار آقای هدایت خواه ننشسته، ایگمو ای هم هدایت خواه 30 هزار تای دیگه رو کجای می خوای بیاری.
Russian Federation
لبیک یا حسین
کار تمام است منتظریان پیروز انتخابات است.
من
درود بر حاج نادر مرز شکن
دانا
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت خواه سلام بر منتظریان‌
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایت خواه با انتخاب درست وبموقع که به همه شایعه پایان داد
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه تاثیری بر کسی ندارد حمایت او در بعضی مواقع نتیجه عکس می‌دهد .او دور گذشته هم از نادر حمایت کرد ولی فایده ای نداشت این دور هم تاثیری ندارد
خدادادی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر هدایت خواه وسلام بر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت... روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
اخ وه بخت تو که چند ماه د صدای شادی پیروزی ندای وحدت کرت اینکه
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال روشنفکر می سوزد
Iran, Islamic Republic of
دلت سی خت بسوزه به دو ماه ده و صدای شادی جریان ندای وحدت ایترکی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
احسنت به منتظریان و هدایت خواه
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
احسنت به منتظریان و هدایت خواه
محمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی✌️✌️
لاه
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر هدایت خواه مرد دوست داشتنی
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت خواه سلام بر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
پروندساز
Iran, Islamic Republic of
ایسو خرامین جمش کنه اصولگرایی هم فقیر و غنی وابی
هرچند دکتر هدایتخواه چنین روحیه ای ندارد
سید
Iran, Islamic Republic of
کور خوندی منتظریان رنگ مجلسو نخواهید دید
الهی علی
United States
درود بر حاج نادر رئالیست و واقعه گرا
جبهه انقلاب
Germany
خبر آمد خبری در راه است...
دانشی
Russian Federation
والا ندای وحدت دست وهر کاری ایزنه فکر عواقب کارو هم نمیکنن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر اصلاح طلبی که بخواهد به فرد اصولگرایی مثل منتظریان تحت رهبری هدایت خواه رای بدهد مگر همین هدایت خواه نبود که برای قبولی احمدی نجات روزه می گرفت و براصلاح طلبان لعن می فرستاد .
Russian Federation
به فضل الهی و با حمایت همه جانبه ی مردم فهیم بویراحمد واحد بزرگ طومار نفاق پیچیده شده است و آخرین رمق های حیات سیاسی خود را می کشد نفاقی که هدفش در مقابل هم قرار دادن طوایف و تقسیم بندی های جغرافیایی به منظور بهره ها و منفعت های شخصی بود ولی منتظریان همیشه تاکید کرده است که از در کنار هم بودن طوایف و ایلات باید برای پیشرفت امور به عنوان یک فرصت استفاده کرد و نه برای تقابل و تفاخر
Iran, Islamic Republic of
اممممم اونقدر آقای روشنفکر پاکدست بوده و هیچ نقصی نداره دیگه فقط میتونین انگ و تهمت طایفه چرایی بزنین
راه روشن
Iran, Islamic Republic of
بود نبودش فرقی ندارد
Iran, Islamic Republic of
باش تا صبح دولتت بدمد. تلاش بیهوده است. رقابت بین مهدی روشنفکر و محمد بهرامی است.
Iran, Islamic Republic of
منتظریان اصالتا ساکن باشت هست و شنیده ک دکتر هدایت خواه اونجا سخنران هست خودش زرنگی کرده و همراهی کرده و هدایت خواه هم صحبت انتخاباتی نکردع
Iran, Islamic Republic of
عالی بود

به امید پیروزی تفکر بویراحمد واحد

فقط حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
اگر هدایتخواه معجزه داشت یا فکر می کرد توان انجام کاری را دارد خودش ثبت نام می کرد
دوشقه کردن مردم به انقلابی و غیر انقلابی کاری فتنه گونه است .
ساینا
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین .موفقیت حاج منتظریان صد در صد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر از روی دسپاچگی و سردرگمی هر چیزی می گوید، بنده خدا نتوانستی، این کاره نیستی، همش مظلوم نمایی و توجیه عملکرد ضعیف، مردم خوب شما را شناخته اند، آره مردم فرق بین دوغ و دوشاب را میدانند جناب روشنفکر، جلوی زبانت را بگیر که هر حرف واهی بر آن جاری نشود.
کدام طرح را برای اشتغال جوانان پیگیری کردی؟!
آیا از افراد توانمند و نخبه در مسئولیت ها استفاده کردی؟!
آیا هنری غیر از تغیر سرایدار تا معاون مدرسه و مدیر مدرسه، اداره و شرکت در مراسمات فاتحه خوانی و... داری؟! ما که ندیدیم.
Iran, Islamic Republic of
قبلتر هم خواهر دکتر هدایتخواه نظر برادرشون رو به سمع نظر مردم رسانده بود ولی گویا رقیبان منتظریان خیلی هم واقع بین نیستند و سعی در انحراف اذهان داشته وبا این خبر فکر نمیکنم بهانه ای برای رقبا باقی بمونه....

حجت تمام شد
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایت خواه، درود بر حاج منتظریان
تیر خلاص بر پیشانی شایعه گران و توطئه گران
سیسخت
United Kingdom
فقط دکتر روشنفکر
مهرشاد
Ukraine
خدا می دونه بدون دریافت پول این نوشته رو تو سایتش نزده چقدر تابلو
تاریخ شفاهی
Iran, Islamic Republic of
یه باره بگویید:
منظورتان فردی است که آرای اصلاح طلبان را می‌خواهد
اما تفکر آنها را نمی پذیرد
جای بسی تأسف است......
عاقبت کار
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان هرگز و هرگز از یاد نخواهند برد که در حق اسطوره ی جاودانه اصلاح طلبان یعنی سید باقر موسوی جهان آباد چقدر بی انصافی و جور و جفا شد..

الآن آدمهای دیروز برای رأی آوردن مهربان شده اند
منتقد
Iran, Islamic Republic of
شمارابه خداهدایتخواه دیگه کیلوچنده هدایتخواکین اگه بودخودش اون چنددورقبول میشد
نام اصلی
Iran, Islamic Republic of
مکه قرار بود با هم نباشند؟؟؟

این‌ها استاد و شاگرد هستند
طبیعی است که کنار هم باشند
جبهه دوم خرداد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر موسوی جهان آباد

نامی به بزرگی تاریخ
فردا
Iran, Islamic Republic of
رأی اصلاح طلبان سید باقر موسوی جهان آباد
واقع نگر
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه خودش چند دوریه که میاد ولی رآی نمیاره علتش هم اطرافیانش هستند که سه دهه است ماهیتاً برای مردم بویراحمد دنا وحتی استان شناخته شده اند، برخی از این افراد درهر دوره ای وبا هر جناحی بهر نحو جایی برای خود باز میکنند، چه در دولت قبلی وچه در دولت فعلی . وهر نماینده ای به مجلس رفت همممممممممم. نماینده آنهاست ) اینها هستند که نیروهای خوب وانقلابی ومومنی مثل هدایت خواه را از چشم مردم انداخته اند چرایی اینکه هدایت خواه با این همه صفات ویژگی‌های خوب و بارز جایگاه انتخاباتی خود را از دست داد ه همین افراد سیاس وناسالم بوده وهست ، اما دریغا آیا خود دکتر هدایت خواه این را شناخته واگه شناخته چرا ؟ ....امید است جناب آقای جاج منتظریان این انسان سالم ومومن وانقلابی این اشتباه رانکند واین افراد را که کم هم نیستند ودکتر را فقط به اقتضای شرایط می‌خواستند ودولتها راهم چنین ..خوب بشناسد و میدانی برای این افراد باز نگذارد ..چرا که این خواسته همه دوستداران اسلام وانقلاب واصلاح امور جامعه است .
بویراحمد عزتمند
Norway
بخدای لاشریک، مهدی روشنفکر باز پیروز انتخابات است ، حال در باشت برجام مصوب بشود یا در دشتروم یا در دارشاهی ، حاضرم شرط ببندم با تمام کاندیداها ، تشکیلات ندای وحدت فقط می خواهند رای ۱۰۰ هزار تایی کسب کنند ک اینهمه تلاش می کنند ،،این گوی و این میدان تا سحرگاه دوازدهم اسفندماه ، نمی دانم چرا هنوز برخی فکر می کنند عقل مردم مثل دوران دهه ۶۰ است ، ‌....
Iran, Islamic Republic of
به به
محمد
Iran, Islamic Republic of
به شیطون گفتن عاقبتت به خیر گفت : مشکل ایبینم
محمدپور قلات
Iran, Islamic Republic of
سلام بر هدایت
درود بر حاج نادر
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
منتظریان فقط در خواب ببینه،،هدایت خواه کیه
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
از حالا باید ایشون هدایت خواه از مسولیت هاش عزل بشه چون از یک نامزد حمایت کرده بنابراین باید جلوی توزیع اموال استان قدس به سمت وسوی انتخابات گرفته بشه
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد منتظریان ،کهگیلویه موحد ودرگچساران وباشت جعفری انتخاب می شوند
Iran, Islamic Republic of
ماشالله چه تحلیل کردی ماشالله 😂😂
حسین
United States
هوی اسحاق
هوی اسحاق
کرامت
United States
عده ای تادیروز اسحاق اسحاق میکردن
امروز کر کردن
دوباره دارن میگن اصلا هدایت خواه کیه که ازکسی حمایت کنه
۵
United States
خخخخخ
تیم رسانه ای گروهی به کاهدون زدن
خ
United States
عجب
واعجباااااا
الانم میگن اتفاقی به زور عکس گرفته شده
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینجوری بوده دقیقااا
شاکری
Iran, Islamic Republic of
من در بویراحمد علیا هستم. طرفداران منتظریان تا همین دیروز بما از دشمنی هدایتخواه با منتظریان میگفتند و ما برای همین قصد رای دادن به منتظریان داشتیم چون تصور میکردیم نوع نگرش ایشان و جایگاه مردم در تفکر ایشان با نگاه و تفکر ستار هدایتخواه نسبت به مردم بویراحمد متفاوت است اما حال که مطمئن شدیم به اکراه یا به میل، این دو در یک جبهه هستند دیگر دلیلی برای رای دادن به این تفکر و حمایت از منتظریان نمیبینیم و با وجود انتقادها از روشنفکر اما به همراه بستوان و طایفه خود این بار پشت سر مهدی روشنفمر خواهیم بود. ایشان هیچ کاری هم برای بویراحمد نکنه حداقل جانماز آب نمیکشه، حسادت و کینه به بویراحمد نداره و دایره نگاه ایشان خداوکیلی خیلی وسیعتر از نگاه جبهه و جناحی خواهد بود که به زعم کوته فکران نخبه اونها ستار هدایتخواه باشه.
یقین داریم که منتظریان اگر از هدایتخواه فاصله میگرفت آراء بیشتری رو کسب میکرد و با این سیاست خنده دار باعث شد بخشی از آراء خودشو از دست بده.
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
در جواب شاکری باید بگم دکتر منتظریان نیازی به شما و امثال شما نداره ـ برو پشت سر همون نماینده یی که بار قبل بهش رای دادی و الان هم داری واسش تبلیغ میکنی .برو ببین کی واسه بویر احمد حد و مرز مشخص کرده
Iran, Islamic Republic of
یاسوج تا تحلیل گری. مثل شما داره باید پس رفت کنه نه پیشرفت،!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا برا م جای سوال شده که چرا حداقل یک نفر نمی بینم


م نظرش منطقی ارائه بدهد،،درست عامل پسرفت ما نسبت به بقیه استانها همین جاست،
Iran, Islamic Republic of
باسلام آقای حاج منتظریان یه شخصیت کاریزماتیک هستش،و تمام ایلات و طوایف بویراحمد واحد را به یه دیدگاه می نگرد ، شک نکنید برنده واقعی انتخابات تا الان بوده ومن بعد خواهد بود،
Iran, Islamic Republic of
والا من ظاهر کاریزماتیکی نمیبینم بیشتر ظاهر. 😂😂😂
اردشیری
Iran, Islamic Republic of
من از ایل تبار تامرادی ...کسی را میخواهیم که میدانیم فقط بفکر خودش نیست ...جناب حاج نادر منتظریان مرد سیاسی
Iran, Islamic Republic of
والا تو نه تامراییی تو یا کرشی یا دوماشی 😂
یزدان پناه
Iran, Islamic Republic of
خداییش من کار ندارم ولی آدم نباید قوم گرایی کسی را انتخاب کند وحاج منتطریان واقعاااا شایسته هست که وارد مجلس شود چون همه طوره می‌تواند از حق مردم وجوانان دفاع کند ...لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
فقط به زارعی رای میدم
United States
آخه برای گرفتن یک عکس تا باشت هم بروی شد سیاست!؟
سید
Iran, Islamic Republic of
این حرکت منتظریان بدترین بداخلاقی انتخاباتی هستش و انتظار می رفت در محضر امام جمعه باشت و بقیه افراد امانتداری می کرد.
ضمنا این جمع هیچ ارتباطی با حضور منتظریان نداشت و ایشان از اینگونه نشستها و اجتماعات استفاده انتخاباتی می کند.
مردم ما انسانهای فهیم و باهوشی هستند
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
فایل های مرتبط
1