تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۶۹۶۶۰
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

قطعی چند روزه اینترنت و خطوط تلفن همراه در دیشموک

۰
قطعی چند روزه اینترنت و خطوط تلفن همراه در دیشموک
کبنا ؛ امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل عملیات طوفان الاقصی را یک شکست برای اسرائیل خواند و گفت: این عملیات نشانگر شکست رژیم صهیونیستی در برابر یکی از گروه‌های مقاومت بود.
حجت‌الاسلام راوند با بیان اینکه اسرائیل حتی اقدام به کشتار خبرنگاران و امدادگران کرد تا اخبار جنایاتش به جهان مخابره نشود، افزود: کشتار ۱۴ هزار نفر نفر از مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان و زنان، حمله به بیمارستان‌ها و کشتار بیماران در بیمارستان، حمله و تخریب مساجد و منازل، این‌ها همه نشانه شکست قطعی رژیم صهیونیستی است.
وی با اشاره به خیزش جهانی انسان‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: این روز‌ها غزه فقط یک باریکه ۳۶۵ کیلومتری نیست، بلکه غزه امروزه یک مدرسه و یک دانشگاه بزرگ به پهنای جهان است، دانشگاهی که ساکنان آن از کوچک تا بزرگ درس انسانیت، شکر و مقاومت در برابر ظالم را می‌دهند و در حال رقم زدن یک اتفاق مهم تمدنی هستند.
امام جمعه دیشموک تصریح کرد: درس‌های غزه قبل از اینکه نظامی و سیاسی باشد، فرهنگی و معرفتی است، درس اعتماد به وعده‌های الهی است درس وحدت و اتحاد گروه‌های مقاومت در داخل فلسطین، و حمایت بدون توقع انصارالله و حزب الله و حشدالشعبی حکایتی شیرین از معجزه وحدت است که باید تقویت شود.
حجت‌الاسلام راوند شکست اسرائیل را قطعی بیان کرد و افزود: این عملیات درس شکست محاسبات شیطانی است و کسانی که قدرت خود را زوال ناپذیر و ناممکن میدانستند نشان داد که نه تنها ممکن است بلکه قریب الوقوع و نزدیک است.
وی این عملیات را برای کسانی که دل به وعده‌های غیر خدا خوش کرده‌اند و راه نجات را در اعتماد به غیر خدا می‌دانندو دل به وعد‌های دشمن بسته‌اند، عبرت‌آموز دانست و افزود: غزه مظلوم اما مقتدر نشان داد با تکیه برخدا و‌ایمان مردم، ناشدنی شدنی می‌شود و اگر روزی سخن از نابودی اسرائیل بود امروزه سخن از تعجیل در نابودی اسرائیل است.
امام جمعه دیشموک با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی گفت: بسیج عظیم‌ترین و ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار امام است.
 امام جمعه دیشموک
حجت الاسلام راوند بیان کرد: بسیج یک تفکر است، اگر مقاومت اسلامی موفق است، مرهون گفتمان بسیجی و تفکر بسیجی است که سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به جوانان جبهه مقاومت آموخته است.
وی موفقیت در هر اداره و نهاد و سازمانی را نتیجه تفکر بسیجی دانست و افزود: هر جا که در جا زدیم یا پس افتادیم به دلیل استفاده از مدیرانی بودکه تفکر غربی و تفکر مقابل تفکر بسیجی داشتند و لازم است مدیران ما سیره و وصیت نامه شهدا را بخوانند و به آن عمل کنند.
راوند با اشاره به مشکلات منطقه مهمترین مشکل منطقه در روز‌های اخیر را قطعی چند روزه خطوط تلفن همراه و اینترنت دانست و گفت: متأسفانه قطعی تلفن همراه هر هفته در شهر و روستا‌ها اتفاق می‌افتد و قطعی خطوط تلفن همراه باعث تعطیلی مغازه‌ها و خسارت به مغازه‌داران می‌شودو این موضوع باعث نگرانی مردم در این بخش است.
وی از مسوولان استانی و شهرستانی خواست که نسبت به مشکلات منطقه چاره‌اندیشی کنند و مشکل خطوط تلفن همراه و اینترنت را به طور اصولی رفع کنند تا مردم ناراضی نشوند و خدماتی که ارائه می‌شود باعث رضایت و خوشحالی مردم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1