تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۹۱۸۶۷
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه چرام از وضعیت ورزش این شهرستان

۰
انتقاد امام جمعه چرام از وضعیت ورزش این شهرستان
کبنا ؛
امام جمعه چرام از کمبود امکانات ورزشی در چرام انتقاد کرد.
حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: امام رضا (ع) می‌فرمایند «عقل انسان کامل نمی‌شود مگر ده خصلت داشته باشد، دهمین خصلت - که عَجب خصلتی است- آن است که هیچ کسی را نبیند مگر آنکه بگوید او از من بهتر و باتقواتر است.
امام جمعه چرام با بیان اینکه یحیی سنوار بر اساس ادعای منابع صهیونیستی که به نظر می رسد صحیح باشد، به شهادت رسیده است، افزود: گفتگوی امام سجاد(عليه السلام) با ابن زیاد در دارالاماره کوفه بنی امیه را رسوا کرد و مسیر را به مبارزان حق نشان داد، ابن زیاد گفت: امام سجاد ع را ببريد و گردن بزنيد!! امام سجاد(عليه السلام) رو به عمه اش كرد و فرمود «عمه جان! تو آرام باش تا من با وى سخن بگويم». آنگاه رو به ابن زياد كرد و فرمود: (اى پسر زياد! آيا ما را با قتل تهديد مى كنى؟ مگر نمى دانى كه كشته شدن [در راه خدا]، عادت [ديرين] ما و شهادت، مايه كرامت و افتخار ماست).
وی ادامه داد: یحیی سنوار می گفت باید در مسیری که شروع کرده‌ایم پیش برویم یا بگذار کربلای جدیدی رخ دهد، در پیام های او به رهبران حماس، ایستادگی و ایمان موج می‌زد، وی از جمله مبارزان آشتی ناپذیر و سرسخت فلسطینی بود که تا آخر در مسیری که به آن اعتقاد داشت به طور راسخ گام برداشت و جان خود را نیز در آن راه خرج کرد.
افشار عنوان کرد: در خصوص شهادت وی در میدان چند نکته باید گفت در تاریخ خواهند نوشت یک یحیی سنوار و محمد الضیف با طراحی طوفان الاقصی، همه شوکت پوشالی صهیونیست ها را بر باد داد و دست آخر با لباس جهاد و با افتخار جان داد و الگوی میلیون ها جوان جبهه مقاومت شد.
وی با بیان اینکه با هر معیاری حساب کنید، پیروزیم، تاکید کرد: نحوه به شهادت رسیدن سنوار، چهره ای را که بسیاری سعی کردند از او بسازند، در افکار عمومی تغییر داد، سنوار می توانست در تونل ها و در عمق زمین بماند و یا در کنار اسرای صهیونیست باشد و آنها را سپر خود کند اما نه تنها این کار را انجام نداد بلکه به عنوان یک نیروی رزمنده مسلح تا آخر با اشغالگران سرزمینش جنگید.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1