تاریخ انتشار
شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۶۷۵۶۲
دیدار صمیمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با نمازگزاران در مصلی یاسوج؛

استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد: مدیران و فرمانداران دیدارهای مردمی را در اولویت قرار دهند

۱
۰
استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد: مدیران و فرمانداران دیدارهای مردمی را در اولویت قرار دهند
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نماز جمعه یاسوج شرکت کرد و پس از آن با روحیه مردمی در جمع مردم حضور یافت، در جریان دغدغه ها و مشکلات مردم قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده با تاکید بر لزوم ملاقات های عمومی اظهار کرد: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران میزان رضایتمندی مردم از آنان و برگزاری مستمر ملاقات های مردمی است. 
احمدزاده با اشاره به اینکه مدیران در نمازهای جمعه و مساجد حضور پیدا کنند، بیان کرد: برپایی میز خدمت در نماز های جمعه، مساجد، بخش ها و روستاهای مختلف به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات مردم ضروری است، مدیران و فرمانداران دیدارهای مردمی را در اولویت قرار دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد دولت سیزدهم از ابتدا تاکنون بر ارتباط مستقیم با مردم بوده و مدیران نیز باید بصورت جهادی این مسیر تلاش کنند. 
 احمدزاده خاطرنشان کرد: می توان با تعهد و مدیریت جهادی و انقلابی به خواسته های مردم جواب مثبت داد و مشکلات آنان را حل کرد و بن بستی برای حل مشکلات مردم وجود ندارد، تنها باید راه حل لازم برای رفع مشکل را پیدا کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: دیدارهای عمومی با مردم باید به طور جد در دستور مدیران کل در دستگاه هیا مختلف اجرایی قرار گیرد و یکی از ملاک های ارزیابی مدیران میزان نشست ها و ملاقات های عمومی با مردم و میزان رضایتمندی آنها است.
سیدعلی احمدزاده ارائه گزارش عملکرد مدیران قبل از خطبه های نماز جمعه به منظور دفاع از دستاوردها و خدمات دولت و راه اندازی میز خدمت در نماز های جمعه، مساجد، بخش ها و روستاهای مختلف برای آشنایی بهتر و هدفمند با دغدغه ها و مشکلات مردم را ضروری دانست.
احمدزاده در این دیدار و ملاقات عمومی با همان روحیه مردمی، امیدبخش ، متعادل ، لطیف و مصمم خود متواضعانه دیدار کرد و پای دردل دل ها و خواسته های متعدد آنان نشست.
قشرهای مختلف مردم امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد درخواست ها و مشکلات متنوعی را در بخش های گوناگون مطرح کردند و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مطالبات آنها به فراخور موضوعات مطرح شده توسط استاندار به دستگاه‌ها و متولیان مربوطه صادر شد.
حضور احمدزاده در میان نمازگزاران خودجوش ، مردمی و صمیمی برگزار شد و البته برخی ها که امکان پاسخگویی نداشتند نیز با دستور استاندار و هماهنگی با مدیرکل دفتر حوزه استانداری قرار شد از هفته آینده و در دیدار مستقیم مشکلات و خواسته های خودشان را مطرح کنند.
دیدار صمیمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با نمازگزاران در مصلی یاسوج
استاندار کهگیلویه وبویراحمد معتقد است که ملاقات ها و دیدارهای رودرو و مسقیم با مردم ضمن آشنایی با عمق مسایل و مشکلات آنها روند اجرای امور را در بخش های گوناگون تسهیل می بخشد.
وی یکی از اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم در زمینه دیدارهای عمومی با مردم را ایجاد و تقویت حس همدردی و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان و متولیان امر در بخش های مختلف برای رفع مشکلات و دغدغه مندی آنها ذکر کرد.
وی تصریح کرد که می توان با تعهدو مدیریت جهادی و انقلابی به خواسته های مردم جواب مثبت داد و مشکلات آنان را حل کرد و بن بستی برای حل مشکلات مردم وجود ندارد ، تنها باید راه حل لازم برای رفع مشکل را پیدا کرد.
دیدار صمیمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با نمازگزاران در مصلی یاسوج
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین به مناسبت روز اتش نشانی با مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج و قهرمانان و ناجیان سرخ پوش در مصلی نماز جمعه یاسوج نیز دیدار و به خاطر خدمات بی شائبه و جانفشانی ها و فداکاری های این فرشتگان نجات نیز قدردانی کرد.
احمدزاده گفت: دیدارهای مردمی در مصلی های نماز جمعه ، مساجد، روستاها و مناطق محروم باید در اولویت کاری همه مدیران و فرمانداران قرار گیرد.

          
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
بازم خوب از بو استاندار مردم در رسانه حاج آقا حسینی رو ببین که بدون واسطه پیش مردمه
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
فایل های مرتبط
1