تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۶۷۴۱۷
استاندار کهگیلویه و بویر احمد:

طرح ملی «شهریاران» به خوبی اجرا شود

۰
طرح ملی «شهریاران» به خوبی اجرا شود
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ملی «شهریاران» در سطوح مختلف شهرستان، بخش‌ها و روستاها به خوبی اجرا شود.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده امروز دوشنبه (3 مهرماه 1402) با بیان اینکه، اجرای طرح ملی شهریاران با هدف مشارکت و به میدان آوردن مردم در فعالیت های حکمرانی است تاکید کرد: در مرحله نخست، اهداف این طرح مهم باید بین مردم و مسئولین به خوبی تبیین شود.
احمدزاده عنوان کرد: این طرح میدانی، بسترسازی شده تا به صورت ترکیبی و در سطحی فراگیر و با هدف شتاب بخشی و تسریع در تحقق اهداف مردمی سازی دولت بکار گرفته شود.
وی با بیان اینکه، دولت سیزدهم در مطلع گام دوم انقلاب اسلامی با شعار «دولت مردمی» و با هدف به میدان آوردن مردم و مشارکت و ایفای نقشی موثر آنها در امور تاکید داشتند افزود: برهمین اساس طرح ملی شهریاران برای اجرا تدارک دیده شد.
رئیس ستاد امور مردمی سازی دولت در استان بر اهتمام جدی دولت برای اجرای این طرح اشاره و اهداف اصلی این حرکت را کمک به حل مسائل و رفع مشکلات مردم، امید آفرینی و تقویت سرمایه های اجتماعی عنوان کرد.
احمدزاده از اهداف طرح، تبیین و جاری سازی مفهوم مردمی سازی دولت در بین مسئولان، شناسایی و الگو‌پذیری اقدامات موفق، ارائه راهکارهای عملی، حل مسائل با واسطه مردم  با بسترسازی مسئولین بیان کرد.
وی از دیگر اهداف این مهم را فعالسازی حلقه های میانی و گروه های مردمی به ویژه در حوزه اقتصادی در سطوح مختلف شهرستان ها برشمرد.
استاندار با بیان اینکه ایده های مردمی سازی دولت در این طرح مدنظر است ابراز داشت: نقش محوری مردم و جهادی عمل کردن آنها از اهداف دولت مردمی بوده که راهبرد مهم این طرح ملی است.
وی عنوان کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و شهرداران با توجه به اهمیت موضوع در اجرای کامل این طرح هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
به گفته احمدزاده، مخاطبان این طرح اغلب شامل نخبگان، معتمدان، حلقه های میانی، فعالان جهادی و گروه ها و سازمان های مردم نهاد هستند.
استاندار یادآور شد: مخاطبان طرح با برنامه ها و اقدامات شاخص در بخش های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان و مذهبی فعالیت دارند.
وی عنوان کرد: اجرای این  طرح ملی مراحلی دارد که شامل پویش رسانه‌ای، گفتمان و اقدامات موفق مردمی، فراخوان طرح، نحوه شکل گیری و فعالسازی طرح و در نهایت ارزیابی استانی اقدامات انجام شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

عباس عبدی نوشت: هویت امری تزریقی از طریق آموزش نیست، بلکه امری اکتسابی در عرصه جامعه ...
1