کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویر احمد:

طرح ملی «شهریاران» به خوبی اجرا شود

3 مهر 1402 ساعت 17:43

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ملی «شهریاران» در سطوح مختلف شهرستان، بخش‌ها و روستاها به خوبی اجرا شود.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ملی «شهریاران» در سطوح مختلف شهرستان، بخش‌ها و روستاها به خوبی اجرا شود.
به گزارش کبنانیوز، سید علی احمدزاده امروز دوشنبه (3 مهرماه 1402) با بیان اینکه، اجرای طرح ملی شهریاران با هدف مشارکت و به میدان آوردن مردم در فعالیت های حکمرانی است تاکید کرد: در مرحله نخست، اهداف این طرح مهم باید بین مردم و مسئولین به خوبی تبیین شود.
احمدزاده عنوان کرد: این طرح میدانی، بسترسازی شده تا به صورت ترکیبی و در سطحی فراگیر و با هدف شتاب بخشی و تسریع در تحقق اهداف مردمی سازی دولت بکار گرفته شود.
وی با بیان اینکه، دولت سیزدهم در مطلع گام دوم انقلاب اسلامی با شعار «دولت مردمی» و با هدف به میدان آوردن مردم و مشارکت و ایفای نقشی موثر آنها در امور تاکید داشتند افزود: برهمین اساس طرح ملی شهریاران برای اجرا تدارک دیده شد.
رئیس ستاد امور مردمی سازی دولت در استان بر اهتمام جدی دولت برای اجرای این طرح اشاره و اهداف اصلی این حرکت را کمک به حل مسائل و رفع مشکلات مردم، امید آفرینی و تقویت سرمایه های اجتماعی عنوان کرد.
احمدزاده از اهداف طرح، تبیین و جاری سازی مفهوم مردمی سازی دولت در بین مسئولان، شناسایی و الگو‌پذیری اقدامات موفق، ارائه راهکارهای عملی، حل مسائل با واسطه مردم  با بسترسازی مسئولین بیان کرد.
وی از دیگر اهداف این مهم را فعالسازی حلقه های میانی و گروه های مردمی به ویژه در حوزه اقتصادی در سطوح مختلف شهرستان ها برشمرد.
استاندار با بیان اینکه ایده های مردمی سازی دولت در این طرح مدنظر است ابراز داشت: نقش محوری مردم و جهادی عمل کردن آنها از اهداف دولت مردمی بوده که راهبرد مهم این طرح ملی است.
وی عنوان کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و شهرداران با توجه به اهمیت موضوع در اجرای کامل این طرح هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
به گفته احمدزاده، مخاطبان این طرح اغلب شامل نخبگان، معتمدان، حلقه های میانی، فعالان جهادی و گروه ها و سازمان های مردم نهاد هستند.
استاندار یادآور شد: مخاطبان طرح با برنامه ها و اقدامات شاخص در بخش های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان و مذهبی فعالیت دارند.
وی عنوان کرد: اجرای این  طرح ملی مراحلی دارد که شامل پویش رسانه‌ای، گفتمان و اقدامات موفق مردمی، فراخوان طرح، نحوه شکل گیری و فعالسازی طرح و در نهایت ارزیابی استانی اقدامات انجام شده است.
 


کد مطلب: 467417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467417/طرح-ملی-شهریاران-خوبی-اجرا-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1