تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۶۲۴۵۷
در دیدار با مسوولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در یاسوج: از طرح امین راضی نیستم

۰
مدیر حوزه‌های علمیه کشور در یاسوج: از طرح امین راضی نیستم
کبنا ؛مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی در دنیای خارج آنها را ترسانده و جنگ ترکیبی و چند لایه اخیر به همین دلیل بوده است.
به گزارش کبنا، آیت‌الله اعرافی_ مدیر حوزه‌های علمیه کشور_ صبح امروز در دیدار با مسوولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیای خارج آنقدر عظیم است که در ذهن هیچکدام از ماها خطور نمی‌کند.
وی در ادامه به جنگ ترکیبی و چند لایه اخیر علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مگر چه خبر است و دنیای خارج چه برداشتی از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی دارند که اینگونه علیه این نظام یک جریان عظیم را به راه می‌اندازند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: جمهوری اسلامی با دست خالی مقابل استکبار با آن همه سرمایه و تجهیزات ایستاده است و سرمایه ما فکر، اخلاق، معنویت و اندیشه متعالی است.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تا دل دنیای خارج و مرز‌های بین‌المللی نفوذ کرده است.
آیت‌الله اعرافی گفت: اقدامات ما [مسوولان] یک پژواک و بازتاب در عرصه بین‌‌المللی دارد و باید مراقب تمام حرکات و فعالیت‌هایمان باشیم.
وی گفت: بخش خصوصی قوی باید سردمدار فعالیت‌های اقتصادی قرار بگیرد و تا سرمایه‌گذاری و درآمد خوب توسط مردم خود استان انجام نگیرد، نمی‌توان شاهد شرایط خوب اقتصادی بود و دولت خیلی نمی‌تواند، کمک کند.
آیت‌الله اعرافی در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای حوزه علمیه برای استان‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه 5 ساله حوزه علمیه برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی شده که این برنامه 300 عنوان دارد و در اختیار مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برای اجرا قرار می‌گیرد.
وی در ادامه تاکید کرد: نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های فرهنگی باید ید الواحده و یکپارچه باشند و باید در سطح استان هم‌‍افزایی باشد. ماها همه یکی هستیم از آقای پناهی، رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که در نهایت فروتنی در این راستا گام بردارد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: کارهای علمی و فرهنگی تلاش و کار می‌طلبد. 
وی افزود: 30 برنامه مشترک با آموزش و پرورش داریم و طرح امین یکی از این برنامه‌ها بود که تحول عظیمی رقم خورد.
آیت الله اعرافی اضافه کرد: من از طرح امین راضی نیستم و آن چیزی که من می‌خواهم نمی‌بینم. چه به لحاظ مهارت‌ها و توانایی‌ها و چه به لحاظ سطح ارتباط با دانش‌آموزان.
وی افزود: ما در حال یک گسست نسلی هستیم و باید روی این مسئله توجه داشته باشیم و این ماها هستیم که وسیله رشد اخلاقی و معنوی دانش آموزان را فراهم می‌کنیم، لذا در خصوص طرح امین و ارتباط با آموزش و پرورش نیز باید دقت شود.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه در طرح امین اشکالاتی وجود دارد، گفت: بخشی از مشکلات و آسیب‌ها در بین دانش‌آموزان به فعالیت‌های خارج از کشور و ضعف ما بر می‌گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مجلس و مدیران حاضر تشکر کرد و گفت: باید از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر می‌شوند، تشکر کرد. من خوشحالم که در استان با سابقه بسیار ارزشمند حضور پیدا کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1