کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با مسوولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در یاسوج: از طرح امین راضی نیستم

28 ارديبهشت 1402 ساعت 11:23

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی در دنیای خارج آنها را ترسانده و جنگ ترکیبی و چند لایه اخیر به همین دلیل بوده است.


مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی در دنیای خارج آنها را ترسانده و جنگ ترکیبی و چند لایه اخیر به همین دلیل بوده است.
به گزارش کبنا، آیت‌الله اعرافی_ مدیر حوزه‌های علمیه کشور_ صبح امروز در دیدار با مسوولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیای خارج آنقدر عظیم است که در ذهن هیچکدام از ماها خطور نمی‌کند.
وی در ادامه به جنگ ترکیبی و چند لایه اخیر علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مگر چه خبر است و دنیای خارج چه برداشتی از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی دارند که اینگونه علیه این نظام یک جریان عظیم را به راه می‌اندازند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: جمهوری اسلامی با دست خالی مقابل استکبار با آن همه سرمایه و تجهیزات ایستاده است و سرمایه ما فکر، اخلاق، معنویت و اندیشه متعالی است.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تا دل دنیای خارج و مرز‌های بین‌المللی نفوذ کرده است.
آیت‌الله اعرافی گفت: اقدامات ما [مسوولان] یک پژواک و بازتاب در عرصه بین‌‌المللی دارد و باید مراقب تمام حرکات و فعالیت‌هایمان باشیم.
وی گفت: بخش خصوصی قوی باید سردمدار فعالیت‌های اقتصادی قرار بگیرد و تا سرمایه‌گذاری و درآمد خوب توسط مردم خود استان انجام نگیرد، نمی‌توان شاهد شرایط خوب اقتصادی بود و دولت خیلی نمی‌تواند، کمک کند.
آیت‌الله اعرافی در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای حوزه علمیه برای استان‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه 5 ساله حوزه علمیه برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی شده که این برنامه 300 عنوان دارد و در اختیار مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برای اجرا قرار می‌گیرد.
وی در ادامه تاکید کرد: نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های فرهنگی باید ید الواحده و یکپارچه باشند و باید در سطح استان هم‌‍افزایی باشد. ماها همه یکی هستیم از آقای پناهی، رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که در نهایت فروتنی در این راستا گام بردارد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: کارهای علمی و فرهنگی تلاش و کار می‌طلبد. 
وی افزود: 30 برنامه مشترک با آموزش و پرورش داریم و طرح امین یکی از این برنامه‌ها بود که تحول عظیمی رقم خورد.
آیت الله اعرافی اضافه کرد: من از طرح امین راضی نیستم و آن چیزی که من می‌خواهم نمی‌بینم. چه به لحاظ مهارت‌ها و توانایی‌ها و چه به لحاظ سطح ارتباط با دانش‌آموزان.
وی افزود: ما در حال یک گسست نسلی هستیم و باید روی این مسئله توجه داشته باشیم و این ماها هستیم که وسیله رشد اخلاقی و معنوی دانش آموزان را فراهم می‌کنیم، لذا در خصوص طرح امین و ارتباط با آموزش و پرورش نیز باید دقت شود.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه در طرح امین اشکالاتی وجود دارد، گفت: بخشی از مشکلات و آسیب‌ها در بین دانش‌آموزان به فعالیت‌های خارج از کشور و ضعف ما بر می‌گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مجلس و مدیران حاضر تشکر کرد و گفت: باید از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر می‌شوند، تشکر کرد. من خوشحالم که در استان با سابقه بسیار ارزشمند حضور پیدا کردم.


کد مطلب: 462457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462457/مدیر-حوزه-های-علمیه-کشور-یاسوج-طرح-امین-راضی-نیستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1